• Ik ben nu ff mgea kwaad op me ouders

    Er stond in men nick op MSN 'Fuck you , Loser'
    Haddden ze ddat ff gzien en ze zeiden dat ik op men taalgebruik moest letten n dat ik hem moest veranderen

    Ik heb nu ff het gevoel dat ik in de jaren 60 leef n_n x3


    A. ikmisje.

    Mwahhaha,Dat zeggen mijn ouders ook zo vaak n_n , Maar ik blijf mijn broer uitschelden waar zij bij zijn xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nou, er stond zo in mijn nick; CynthiaCOKEHEAD.
    Und mijn schoonzus had dat gezien en ze toonde het aan mijn broer en mijn broer was gwn pist.

    mijn ouders ouders hebben zich er al lang bij neergelegd (:


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Ik zet altijd snel het scherm uit als ze komen ^^

    Ja ik ook.

    Heb net me stiefpa een klap verkocht en een tafel omgegooid dus ik wil niet veel zeggen.

    Ouders zijn gewoon kut en bekakt enzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ja ik ook.

    Heb net me stiefpa een klap verkocht en een tafel omgegooid dus ik wil niet veel zeggen.

    Ouders zijn gewoon kut en bekakt enzo.


    Hahahah bekakt ;P dat is een goeie xD
    ik kreeg net zowat een hartinfact,mijn moeder heeft haar haren hééél kort laten knippen,Hoezo bekakt oud vrouwtje ;P [ en toch houd ik van haar x) ]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wel, ouders zijn inderdaad nogal streng en dat soort stuff, maar daar heb ik eventjes -twee weekjes- geen last van omdat mijn moeder op reis is, en mijn vader om elf uur thuis komt^^
    Dusjah vrijdag komt mijn moeder terug, dus heb al eventjes geen geruzie gehad met ze^^

    Dus daarom: ouders vallen best wel mee hoor^^ Zonder hun zou je nergens staan, en ze steunen je in alles, daarbij kunnen ze al je fouten vergeven, en zullen zij er altijd zijn voor jouw!^^ Ze zullen dan soms wel kwaad zijn, maar ergens zijn het heel lieve mensen:Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wel, ouders zijn inderdaad nogal streng en dat soort stuff, maar daar heb ik eventjes -twee weekjes- geen last van omdat mijn moeder op reis is, en mijn vader om elf uur thuis komt^^
    Dusjah vrijdag komt mijn moeder terug, dus heb al eventjes geen geruzie gehad met ze^^

    Dus daarom: ouders vallen best wel mee hoor^^ Zonder hun zou je nergens staan, en ze steunen je in alles, daarbij kunnen ze al je fouten vergeven, en zullen zij er altijd zijn voor jouw!^^ Ze zullen dan soms wel kwaad zijn, maar ergens zijn het heel lieve mensen:Y)



    Ja...Weet ik .. Ik ben op dit moment gewoon kwaad .. Myn ouders betekenen dan ook heel veel vr my maar tog vind ik zo gwn soms onredelyk . En ze lopen de hele tyd te zeiken vn ' Toen ik jong was Hé... ' En daar kryg 'k het van


    A. ikmisje.

    haaah xD mijn ma zegt daar niet over wat in mijn nickname staat ^^ nog al een gluk
    zij zou nie moete zeggen wat er in moet staan ze


    Gilles (ll)

    Mijn moeder maakt het volgens mij niet echt echt x] Zolang ik maar niet scheld waar ze bij is enzo, dat moet ik maar tegen mijn vrienden doen zegt ze. ^^Das wel chill... Maar ze zeiken wel van 'toen ik jong waaaas'


    Your make-up is terrible

    Ik zet altijd snel het scherm uit als ze komen ^^


    Ja... By ons staat de computer in de keuken en de laptop heeft geen bereik in myn kamer.

    overlaatst kwam ik uit school en men moeder stond daar te wachten in de auto ik stap in ... Het eerste wat ze zegt is ge stinkt naar de sigaretten rook en dan vraagt ze ge rookt tog zelf ni Hé. Maar dat komt omdat ze aan school altyd allemaal staan te roken en ik moet daar altyd door. En ze weet nochtans dat ik nooi zal roken , Dan geeft da gwn het gevoel dat ze u nii vertrouwen. x


    A. ikmisje.

    Muha, dat doet me denken aan mijn papa. Er stond in 'houdt van haar sexy liefje' en hij zat dan te zeuren dat er 'SEKS' instond en van al die zever. En dat ik dat niet op internet moest plaatsen enzo omdat ik dan pedo's zou lokken enzo. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik het uit mn nickname heb moetten halen! Echt erg...


    Tanya is de beste.

    Muha, dat doet me denken aan mijn papa. Er stond in 'houdt van haar sexy liefje' en hij zat dan te zeuren dat er 'SEKS' instond en van al die zever. En dat ik dat niet op internet moest plaatsen enzo omdat ik dan pedo's zou lokken enzo. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik het uit mn nickname heb moetten halen! Echt erg...


    Ja... By my stond er Lize , Oversext kind in ; Moest er dat ook uit x3


    A. ikmisje.

    (...)

    Ja... By my stond er Lize , Oversext kind in ; Moest er dat ook uit x3

    Mwaha, ouders = niet te snappen ^^


    Tanya is de beste.

    (...)
    Hahahah bekakt ;P dat is een goeie xD
    ik kreeg net zowat een hartinfact,mijn moeder heeft haar haren hééél kort laten knippen,Hoezo bekakt oud vrouwtje ;P [ en toch houd ik van haar x) ]

    Ja en het ergste is dat die klootzak mijn deur heeft ingetrapt van mijn kamer.

    Nouja dat word heel veel geld dokke voor hem. Ik heb recht op privacie en al helemaal als mijn vriendin er is.


    In Italië tot en met 26 juli! :D