• Wat als er een plek bestond wat echt bestaat maar mensen denken dat het niet bestaat? Wat als die plek hier heel ver vandaan is? Zo'n plek bestaat, met magische wezentjes. Die kleine wezentjes staan ook wel bekend als elven en feeën. Die komen nu alleen nog maar voor in sprookjes. Mensen geloven niet meer in ze, zelfs kleine kinderen niet meer. Maar daardoor sterven die wezentjes langzaam uit. Mensen moeten weer in hun gaan geloven. Er bestaat een kamp met allemaal elven en feeën, die met vrede bij elkaar leven. Het kamp wordt geregeerd door een leider of leidster. De elven en feeën leven nu nog in rust maar de rust en vrede zal al snel verstoord worden. Lukt het hun om rustig te blijven en zorgen dat er langzaam weer mensen in hun gaan geloven? Krijgen ze hulp van andere feeën of elven? Of staan ze er alleen voor? En zullen sommige elven en feeën nog wel aan de goede kant blijven na dit gedoe?

    We will succeed if we work together, thats the key to everything.


    Rollen:

    Stop op vrouwelijke personages!

    De feeën/elven kampleden:

    Feeën/elven vechters
    -Noah Meghan Sunfield CrazyGirlxx
    -Melody Avery White Klaine
    -Chloë Megan Brown horseslover6
    -Demetria ''Demi'' Liannea Kueane Nightingalex
    -Gereserveerd voor OhSoAria
    -Miles Ray Smith KIaine
    -
    -
    -
    -


    Medicijnfee/elf: Vol! Er is maar 1 medicijnelf/fee!
    -Dimaethor ''Thor'' Greenleaf. Pwettyness


    Commandant van de leider of leidster:


    Kleine leerlingen elven en feeën:
    -Anna Rose Gold MissMills
    -Gereserveerd voor bunnylover22
    -Anthony ''Anton'' Robert Henderson SuperTOMMO
    -
    -


    Leider of leidster (mag ook allebei) : Leiders zijn vol!
    -Damianne (Anna) Stavros BarnOwl
    Morrinson ''Mor'' Andrew Henderson Nightingalex



    Zwangere feeën:

    -Duvainiel Eliana ''Eli'' Lasthlon Pwettyness
    -
    -


    De oudste feeën of elven:

    -
    -
    -
    -

    Invullijstje


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dus hun feeën of elvenuiterlijk)
    Extra:


    Regels
    Minimaal 7 zinnen, 200 woorden ongeveer.
    Leestekens en hoofdletters.
    OOC graag met haakjes: [] {} () - -
    Minimaal 1 of 2 keer per week reageren, als je langer dan een week niet reageert en je zegt niet waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 48 uur (2 dagen) staan.
    Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Naamsveranderingen graag doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    Alleen ik maak de topics terwijl ik zelf iemand aanwijs.
    Je mag altijd iets vragen als je het niet snapt.
    Fantasie zal ik graag op prijs stellen.
    Minimaal 2 personages.
    Hou de elven en feeën gelijk.
    Graag de naam van je personage(s) boven je post.
    En de belangrijkste: Have fun! :)



    De omgeving: (dit is ook het bos waar ze wonen)


    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 13:39 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een fee?


    We all just wanna be somebody

    Wat voor functie?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Moet het plaatje perse een fee/elf zijn, of mag het ook gewoon zoiets zijn.


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Zoiets mag wel maar dan moet je wel het uiterlijk van haar vleugels, enzo beschrijven.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Doen feeën en elven ook aan sport? (sorry, ik ben niet zo'n expert hierin :P)
    Wahaha ik had mn zin niet afgemaakt :$

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:37 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Wat bedoel je? :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MissMills schreef:
    Doen feeën en elven ook aan sport? (sorry, ik ben niet zo'n expert hierin :P)
    Wahaha ik had mn zin niet afgemaakt :$
    Sorry


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Geeft niet, volgens mij doen ze wel aan sport ja, hoe kom je daar zo bij? :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Geeft niet, volgens mij doen ze wel aan sport ja, hoe kom je daar zo bij? :)


    Haha, oke
    Oh, geen idee eigenlijk xD


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Vechter


    We all just wanna be somebody

    Ok, ik zal je erbij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Rol: Kleine leerling fee
    Naam: Anna Rose Gold
    Leeftijd: 15
    Karakter: Anna is een vrolijk meisje, ze is druk en stuitert altijd rond. Ze is erg positief en kan ergens helemaal voor gaan. Anna ziet altijd het goede van iemand in en vergeeft mensen makkelijk. Ze is erg behulpzaam en lief. Maar Anna is ook erg onhandig, ze loopt (of vliegt) overal tegenaan, struikelt overal over en laat alles vallen. Anna is niet super slim maar ook zeker niet dom. In moeilijke situaties kan Anna soms in paniek raken maar na een tijdje wordt ze weer kalm en gaat ze kijken hoe ze het probleem moet oplossen. Anna is goed in sport, ze vindt het heerlijk om in de lucht met een knuppel rond te zwaaien bij een potje honkbal of iets dergelijks. Als ze maar ergens tegenaan mag slaan. Daarom moet je ook voor haar uitkijken, ze is sterk en dat gecombineerd met haar onhandigheid gaat dit niet altijd goed. Anna is vreselijk nieuwsgierig en zou graag de buitenwereld verkennen. Anna is absoluut niet muzikaal, in tegenstelling tot haar vader. Hij heeft geprobeerd haar gitaar te leren spelen, maar hij gaf dit al snel op.
    Anna is dol op vliegen en ze kan dan ook uren door het bos rondzwerven.
    Uiterlijk:






    Anna heeft kort, blond en krullend haar, groene ogen en een vrij lichte huid. Ze is best slank en 1.67 meter lang. Anna draagt kleding die ze zelf leuk vindt. Meestal zijn dit een (korte) spijkerbroek met een (fel)gekleurd shirtje met opdruk. Soms draagt ze ook rokjes, maar ze vindt jurkjes maar niks.
    Anna draagt haar haar altijd los omdat ze een staart of iets dergelijks niet mooi vindt staan. Anna’s vleugels.
    Extra: -

    Is dit goed??

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 19:48 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Helemaal goed, ik zet je erbij :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Helemaal goed, ik zet je erbij :)


    Yeah :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik zal vandaag mijn rol in vullen