• Hallo Quizletters!
    Nu zullen jullie wel denken, hey, One Infection was toch gestopt? Er was toch niet meer verder aan geschreven? Ja dat klopt, maar ik zag het voorbij komen in mijn lijstje met stories en ik heb besloten om het samen met Fren weer op te pakken. Hopelijk willen jullie het lezen en vinden jullie het leuk!

    Lots of love,
    Erieka


    A story by Fren & Erieka




    Wanneer je als band meer haters dan fans hebt, mag je de boel opdoeken, de boetiek sluiten. Gelukkig overheersen de fans nog steeds, bij One Direction...

    Tot de haters ervoor zorgen dat er zombies in het spel komen. Een team van professors, ingehuurd door anti-fans, creëren een hand vol vleesetende, rotte wezens. Onverwachts loopt alles uit de hand. Gebeten fans, een volledig galjoen zombies, de wereld die in gevaar komt. Dat allemaal door een vijftal jongens die op het toppunt van hun succes gekomen zijn.
    Harry, Niall, Zayn, Louis en Liam hebben de keuze. Terugvechten of vluchten.
    Dat laatste is exact wat ze doen.




    26 - 02 - '16

    Met een beetje geluk komt er vanavond nog een hoofdstukje online, Fren en ik zijn er mee bezig.


    26 - 02 - '16

    hahahahahaha sorry maar vind het wel erg grappig


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    hahahahahaha sorry maar vind het wel erg grappig


    Haha, dat heb ik wel vaker gehoord ja. :')


    26 - 02 - '16

    maar is het nou een Fanfic of een anti-fanfic?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    maar is het nou een Fanfic of een anti-fanfic?


    Ik denk persoonlijk een anti-fanfic. Maar het is niet per se dat we echt de andere fanfics gaan haten.


    26 - 02 - '16

    Hahahaha. Ik vind het wel grappig, ook al ben ik een echte Directioner.

    Ik vind wel dat sommige mensen de term 'Directioner' verkeerd begrijpen (ik zeg niet dat iemand hier dat doet). Veel mensen denken meteen aan hysterische gillende meisjes, terwijl er ook ook rustigere (en wijze (A)) fans zijn die niet zo hysterisch doen (zoals ik). Uiteindelijk is het een beetje hetzelfde als Harry Potter en zo (niet dat het daar op lijkt, maar daar zijn ook haters en fans van).

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:57 ]

    Orenda schreef:
    Hahahaha. Ik vind het wel grappig, ook al ben ik een echte Directioner.

    Ik vind wel dat sommige mensen de term 'Directioner' verkeerd begrijpen (ik zeg niet dat iemand hier dat doet). Veel mensen denken meteen aan hysterische gillende meisjes, terwijl er ook ook rustigere (en wijze (A)) fans zijn die niet zo hysterisch doen (zoals ik). Uiteindelijk is het een beetje hetzelfde als Harry Potter en zo (niet dat het daar op lijkt, maar daar zijn ook haters en fans van).


    Haha, dat is mooi ja.

    Maar inderdaad, de term wordt regelmatig verkeerd begrepen, maar dit verhaal is eigenlijk puur in de wereld gebracht - door mij en Fren - omdat we de fanfics en de gigantische hoeveelheid daarvan nogal zat zijn. Ook borrelde het idee al wat langer bij mij om dit te gaan schrijven, aangezien er nog geen verhalen bestaan die een combinatie van One Direction en zombies hebben.


    26 - 02 - '16