• Heey,

    Ik zoek een cover voor een divergent verhaal.

    Waar gaat het verhaal over?

    Het verhaal gaat over een meisje uit vriendschap die een keuze moet maken tussen haar familie en haar ware zelf. Ze kiest voor zichzelf en ze ontmoet nieuwe mensen. Ze komt erachter hoe goed ze is, het verbaasd iedereen . Ze trekt de aandacht van verschillende mensen maar of dat nou zo goed is?


    Welke tekst wil ik erbij?
    I wasn't good enough-Divergent in een sierlijk maar strak lettertype(beetje vaag ik weet het)

    Welke plaatjes wil ik erin?

    Holland Roden {Alle afbeeldingen mogen veranderd worden als je een betere foto hebt}






    Theo James{Of een andere foto die beter past}





    Ik wil er graag ook nog een plaatje van een vastgehouden pistool of mes bij.


    Als het wil proberen zou ik dat heel erg fijn vinden. xx

    (H)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:20 ]

    DisneyMinds schreef:
    Nou sorry mensen. Ik had niet gedacht dat foto's zoeken zo lang zou moeten duren... (zip)
    Ik ga niet eens meer proberen een cover te maken tegen Valkyries en Elvenking kan ik niet op...


    Some people are art and do art at the same time

    Valkyries schreef:
    Nawww , jullie zijn zo lief (bloos)

    Ik heb dan toch een probeersel gemaakt, aangezien ik er zin in had. Hij is wel niet zo geweldig als die van Laura, maar ik ben nog best tevreden met het resultaat ^_^


    beautyfull!!!!

    Ik ben bijna klaar met je cover, dan post ik hem zowel hier als in mijn coverstore (;


    Credendo Vides

    Hier ook een aantal van mijn probeersels :

    Donkere :



    Lichtere :



    Eentje iets anders (zonder tekst) :


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hier ook een aantal van mijn probeersels :

    Donkere :



    Lichtere :



    Eentje iets anders (zonder tekst) :



    Omg ze zijn allemaal zo verschrikkelijk mooi!!!