• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.







    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Overzicht rassen:

    Dwergen:
    -DwarfThorin (Erebor)

    Elf/Dwergen:
    -Lanthir(Riverewood)

    Elfen:
    -OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    -Celebrian(zwerf-elf)
    -LegoIas(Mirkwood)

    Elf/mensen:
    -GilGalad

    Hobbits:
    -Kawgomjunky(Shire)



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 22:06 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Feanor schreef:
    (...)

    Kan ook op de computer hoor :D


    Heb ik ook niet.
    Mijn laptop is een tijd geleden stuk gegaan en ik heb het geld niet voor een nieuwe. :[


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Heb ik ook niet.
    Mijn laptop is een tijd geleden stuk gegaan en ik heb het geld niet voor een nieuwe. :[


    Aahww....
    Ik heb een van de vele laptops van mijn vader in bruikleen, dus een soort van mijn eigen, alleen dan gratis en hij mag hem ook altijd gebruiken (uhum.. Dat dénkt ie. It's my precious!)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben er weer, waren er problemen met LOTRO ?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf



    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    Ik ben er weer, waren er problemen met LOTRO ?

    daarom is het zo stil, iedereen is bezig dat te downloaden
    ik mag het niet downloaden(huil)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    daarom is het zo stil, iedereen is bezig dat te downloaden
    ik mag het niet downloaden(huil)

    Niet?, waarom niet?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Ik ben er weer, waren er problemen met LOTRO ?


    Jepp;

    Lanthir schreef:
    Thank you for your interest in The Lord of the Rings Online™. We apologize, but you are not currently eligible to register

    Wat is dit voor onzin?


    Ik ben bezig met een verhaal waar redelijk wat zelf bedachte, maar ook echte geschiedenis van Middle Earth in voor komt (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Niet?, waarom niet?


    Waarschijnlijk geen toestemming van ouders, moet ik ook nog even vragen. Mag vast wel :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ben bezig met een verhaal waar redelijk wat zelf bedachte, maar ook echte geschiedenis van Middle Earth in voor komt (:

    Raar, misschien is het even uit de lucht, heb je het al een paar geprobeert?
    oh vet cool :D, waar gaat het allemaal over?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk geen toestemming van ouders, moet ik ook nog even vragen. Mag vast wel :P

    Ik hoop het :D, word vast heel gezellig als we allemaal LOTRO spelen :D, als we te mindsten in de zelfde wereld zitten :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Niet?, waarom niet?

    de laptop is voorlopig nog van het school pas in het vierde jaar is hij van mij


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    de laptop is voorlopig nog van het school pas in het vierde jaar is hij van mij

    Aha, en een computer?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Dat is goed :D,
    ringKeeper, moet ik jou ook helpen met verder te komen in het spel?


    Ja, maar ik ga nu vast even mijn zus bellen om te vragen of het wel kan. We hebben nogal een gevoelige computer, en ik krijg volgend jaar pas een laptop.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Feanor schreef:
    (...)
    Aha, en een computer?

    daar zit mijn papa altijd op dus dat heeft gewoon geen zin

    en dit zal waarschijnlijk mijn laatste post zijn tot zondag namiddag
    scoutsweekend


    Alles heeft betekenis, ook niets

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Ja, maar ik ga nu vast even mijn zus bellen om te vragen of het wel kan. We hebben nogal een gevoelige computer, en ik krijg volgend jaar pas een laptop.

    Aha, heel slim :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf