• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houdt in, dat als je iets spoilt, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal me helpen dit topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried





    WALTERRRR. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Witchking schreef:





    Dat is echt zon mooi nummer :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hey jammer het plaatje dat ik wilde laten zien pakt ie niet,

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 11:31 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    hahaha zo hadden we vannacht ook een nieuwe kunnen doen xD :P

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 13:03 ]


    You can't touch music but music touch you

    Guys? Waarom zijn er twee fantopics open? Een van de twee moet gesloten worden of een van de mods zal het vermoedelijk doen ^^

    LakeTown schreef:
    Guys? Waarom zijn er twee fantopics open? Een van de twee moet gesloten worden of een van de mods zal het vermoedelijk doen ^^


    omdat het vannacht te gezellig was om te stoppen haha en 14 zat vol :P xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    omdat het vannacht te gezellig was om te stoppen haha en 14 zat vol :P xD


    :P
    Zo hadden we nog 5 pagina's voor gespamt ;D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    LakeTown schreef:
    Guys? Waarom zijn er twee fantopics open? Een van de twee moet gesloten worden of een van de mods zal het vermoedelijk doen ^^


    Ik zie nu dat het bij "Film" staat, het tweede. Ik had enkel bij "stamcafé" gekeken voor een nieuw, omdat het hier normaal gezien staat, en die zag ik niet...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb dat andere topic ook al gemeld. Neem aan dat we hier verder gaan, toch?

    Witchking schreef:
    Ik heb dat andere topic ook al gemeld. Neem aan dat we hier verder gaan, toch?


    Jepp, natuurlijk.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Dat is echt zon mooi nummer :D

    Ik wou dat hij meer nummers zo'n in Lotr.

    Lanthir schreef:
    (...)

    :P
    Zo hadden we nog 5 pagina's voor gespamt ;D


    hahah jup :P
    maar we blijven hier gewoon gezellig door gaan hoor ^^ :P


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hahah jup :P
    maar we blijven hier gewoon gezellig door gaan hoor ^^ :P

    Mooi, want we zijn nog lang niet uit gefeest hier :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf