• Hi,

    ik vroeg me dus af of hier enkele Lorde fans op Quizlet zijn. Ik ben best wel fan van haar, en ik vind haar album echt helemaal geweldig.



    Haar bekendste liedje is Royals, wat waarschijnlijk iedereen wel kent.
    Mindere bekende liedjes zijn Tennis Court en Team, maar er zijn vast nog wel mensen die deze tweee liedjes kennen.
    Haar album heet Pure Heroine, ik vind het een steengoed album.

    Je kan haar muziek misschien een beetje vergelijken met de muziek van Lana Del Rey, alhoewel sommige liedjes juist weer een hele andere stijl hebben.

    Maar dus, any Lorde fans here?
    Mag ik wel even zeggen dat ze er met extreem donkere rode lippenstift (zoals in het filmpje van Tennis Court) echt verschrikkelijk uit ziet? Maar goed, dat is mijn mening. ;D

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 11:35 ]

    Noctis schreef:
    Hahaha, ik heb dat filmpje van Orenda dus gekeken, maar wat doet ze raar D:
    Is dat de nieuwe trend of zoiets?


    Geen idee, misschien was ze dronken? Nee wacht, ik zit nu ook andere live filmpjes te bekijken en ze doet bij elk optreden hetzelfde.
    Oké, ik houd het maar bij haar muziek. :')

    Orenda schreef:
    (...)

    Geen idee, misschien was ze dronken? Nee wacht, ik zit nu ook andere live filmpjes te bekijken en ze doet bij elk optreden hetzelfde.
    Oké, ik houd het maar bij haar muziek. :')


    Hahaha of stoned, ze had vet vaak haar ogen half dicht en maakte vreemde gebaren met haar handen. Vet eng o.o


    26 - 02 - '16

    Nee. Ze kan wel zingen maar doet vet raar tijdens optredens. :'D Ik heb haar één keer bij Ellen gezien en dacht nee bedankt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb liever dat ze rare bewegingen maakt, dan dat ze half naakt op het podium gaat staan.


    Take me to wonderland

    Ik luister niet echt naar haar, en ken eigenlijk ook alleen amar het liedje Royals.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 14:54 ]

    Endorphin schreef:
    Ik heb liever dat ze rare bewegingen maakt, dan dat ze half naakt op het podium gaat staan.

    Wat is daar mis mee dan? :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nope. Maar nu wil ik wel weten hoe ze dan tegenover andere sterren doet ehehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Nope. Maar nu wil ik wel weten hoe ze dan tegenover andere sterren doet ehehe.


    Ze "diste" Justin Bieber, Selena Gomez en Taylor Swift. Daarbij had ze blijkbaar ook nog wat over One Direction gerzegd, maar daar geloof ik niet veel van, aangezien ze zelf een keer naar een concert van hen is geweest.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Ze "diste" Justin Bieber, Selena Gomez en Taylor Swift. Daarbij had ze blijkbaar ook nog wat over One Direction gerzegd, maar daar geloof ik niet veel van, aangezien ze zelf een keer naar een concert van hen is geweest.


    Dat van Taylor Swift is ook niet waar, dat wil ik niet geloven door dit. De rest weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 16:29 ]

    Ik ben zelf niet echt een Lorde fan, maar ik vind sommige nummers van haar wel leuk.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Izembaro schreef:
    (...)
    Wat is daar mis mee dan? :')



    Flea mag uiteraard altijd halfnaakt op het podium staan, hehe. Held.

    OT: Hm, haar muziek is niet helemaal mijn smaak. Niet verschrikkelijk, maar ik vind het een beetje saai. Royals vond ik eerst nog wel oké, maar inmiddels heb ik het zo vaak gehoord dat ik er nu wel genoeg van heb.

    Oh, en haar houding tegenover andere artiesten vind ik echt belachelijk. Ze heeft ook Drake, Nicki Minaj en Lana Del Rey 'afgekraakt' (klik) en ik vind eigenlijk dat je dat gewoon niet moet doen en al helemaal niet als je zelf ook artiest bent. Een mening hebben is oké, maar ze hoeft 'm niet altijd te uiten.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Chocolata schreef:
    Ik vind haar houding tegenover andere sterren verschrikkelijk hypocriet, maar voor de rest vind ik haar muziek nog niet eens zo slecht.


    Dit. Behalve dan dat ik na tig keer Royals gehoord te hebben echt genoeg van dat nummer heb.


    :)

    Ben ik de enige die het eens is met haar mening? Hedendaagse muziek is verschrikkelijk en vrouwen zijn in 90% van de clipjes en lyrics een lustobject, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    Ben ik de enige die het eens is met haar mening? Hedendaagse muziek is verschrikkelijk en vrouwen zijn in 90% van de clipjes en lyrics een lustobject, lol.


    Oh I agree, maar hoe zij staat te dansen op het podium vind ik ook wat maf :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Oh I agree, maar hoe zij staat te dansen op het podium vind ik ook wat maf :p

    Ja, ik ook, hoor. Hahaha. Maar omdat mensen lopen te zeuren om 'haar houding tegenover andere artiesten'.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''