• Hey.. Ik ben Julian en ik ben er gisteren achter gekomen dat de jongen waar ik zo verliefd op was me heeft gebruikt. Ik vond hem raar doen en hij ging met eene Joshua praten over zijn ''gevoelens'' ik wist niet wat ik hier mee aan moest. Ik dacht ach dat is vast gewoon een vriend dus ik maakte me niet echt zorgen. Tot dat ik gisteren hem en berichtje stuurde wat r aan de hand was. Hij zei dat hij iemand leuk vond. (Die Joshua dus) en dat wist hij al toen hij met mij afgesproken had. Ik had zelfs met hem gezoend. Dat was de domste keuze van mn leven. Ik wou dat ik nooit met hem gezoend had. Ik voel me nu echt zwaar kut en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Hebben jullie misschien nog tips voor me ? x


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sorry de enige tip die ik bij dit soort situaties kan bedenken is de titanic, een bak chocolade ijs en een dart bord met zijn foto erop en dan pijltjes gooien(cat)

    Maarja dat ben ik

    Edit: of een andere dosis Leonardo Dicaprio doens' t matter

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 9:30 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jij kon dit duidelijk niet weten en hoe gemeen het ook klinkt : Zo is dit verstrooide leven.

    Ik zou vrienden bellen en met zijn allen iets gaan doen of een filmmarathon ofzo met een bak ijs.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Jij kon dit duidelijk niet weten en hoe gemeen het ook klinkt : Zo is dit verstrooide leven.

    Ik zou vrienden bellen en met zijn allen iets gaan doen of een filmmarathon ofzo met een bak ijs.


    Bad decisions make good stories.