• Toestemming
    Beste Quaintrelle,

    Bij deze krijg je toestemming om je themawedstrijd te starten! Je krijgt 48 uur de tijd om een topic te openen.

    Mvg, Krull
    wedstrijd mod




    • Bedoeling & regels •

    ~ Wij zoeken 15 tot 20 actieve deelnemers die tijd hebben
    ~ Wij verwachten dat je meedoet tot je afvalt
    ~ Er zullen 6 rondes zijn
    ~ Er zullen verschillende opdrachten zijn (lees verder voor meer info)
    ~ Je zendt alle opdrachten in via een privé bericht naar beide juryleden
    ~ Je mag een eigen story hebben, maar wij hebben er ook één
    ~ Je kraakt niemand af, opbouwende kritiek mag wel
    ~ Hulp van beta's is ten strengste verboden
    ~ Gelieve naamsveranderingen altijd door te geven
    ~ Gelieve ook afwezigheden altijd door te geven
    ~ Wij werken met een afvalsysteem, de afvallers hangt van de opdrachten en deelnemers af
    ~ Hier gelden ook alle regels van Quizlet
    ~ Niks kopiëren, dus je maakt alles opnieuw
    ~ Wij zoeken geen juryleden meer
    ~ Je kan een joker inzetten, gebruik deze verstandig
    ~ Wij houden rekening met mensen die dyslexie hebben, geef dit wel door

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Deadline, uitstel & joker •

    ~ Je hebt 7 dagen de tijd om een opdracht te maken
    ~ Uitstel is mogelijk tot maximum 3 dagen, dit wel met een geldige reden en op tijd aangevraagd
    ~ Wij trekken per dag dat je te laat inlevert 1 punt af
    ~ Bij de volgende deadline niet inleveren, is onmiddellijk afvallen
    ~ Als er een opdracht is die je niet zit kan je altijd je joker gebruiken. Let op, deze kan je maar één keer gebruiken, dus denk goed na!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Puntentelling, beoordeling & afvalsysteem •

    ~ Per opdracht kan de beoordeling verschillen, in de story kan je bekijken waar wij wanneer op letten
    ~ Wij geven per opdracht punten op 10
    ~ Degene met de minste punten zal afvallen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Soorten opdrachten die je kan verwachten •

    ~ Schrijfopdrachten
    ~ Quizopdrachten
    ~ Teken- en/of bewerkopdrachten
    ~ Knutsel- en/of foto-opdrachten
    (dit wil niet zeggen dat alles aan bod komt)

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Prijzen •

    Wij geven niet om credits, maar om de eer. Toch zullen we reclame maken.
    1ste plaats: Creatie naar keuze een maand lang op ons profiel en stories
    2de plaats: Creatie naar keuze twee weken lang op ons profiel en stories
    3de plaats: Creatie naar keuze één week lang op ons profiel en stories

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Extra •

    Zouden jullie je naam kunnen opgeven bij de aanmelding zodat wij jullie bij je naam kunnen aanspreken? Als je dit liever niet wil, respecteren wij dat.
    Vragen mogen altijd gesteld worden en feedback op beoordelingen mogen, maar hou het vriendelijk.
    Link naar de story.
    Op de story kan je best een abo nemen, maar je bent uiteraard niet verplicht, maar denk er wel aan dat wij niet waarschuwen als er dingen online komen in de story.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Juryleden •

    Quaintrelle ~ Sylvie
    Tomliinson ~ Rani

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Deelnemers •

    Aldea ~ Gail
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd [-1]
    Opdracht 2 ~ Joker

    Calorae ~ Samantha
    Opdracht 1 ~ Joker
    Afwezig van 22 februari tot 8 maart.
    Opdracht 2 ~ Uitstel

    Nod ~ Lene
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd
    Opdracht 2 ~ Uitstel

    Marjannee ~ Marjanne
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd
    Opdracht 2 ~ Ingeleverd

    Aquata ~ Femke
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd
    Opdracht 2 ~

    Stage ~ Suze
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd
    Opdracht 2 ~

    Linger ~ Kim
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd
    Opdracht 2 ~

    LoveLost ~ Sharon
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd [-1 voor te laat]
    Opdracht 2 ~ Uitstel

    Scoresby ~ Alicia
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd
    Opdracht 2 ~

    Grohl ~ Leah
    Opdracht 1 ~ Ingeleverd
    Opdracht 2 ~

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Afvallers •

    Pudge ~ Amber Belle

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Opdracht 1 •

    In de eerste opdracht is het de bedoeling dat jullie een nieuwe Disneyfilm gaan verzinnen. Het is de bedoeling dat je deze opdracht heel goed in mind houdt, want je gaat hem nog nodig hebben. Je gaat het plot (samenvatting, geen script) van de nieuwe film bedenken en helemaal uitschrijven. Vergeet geen passende titel te bedenken!

    Voorwaarden:
    Min. 500 woorden
    Max. 1500 woorden

    Afvallers: 1

    Veel schrijfplezier en heel veel succes!

    Deadline: Maandag 17 februari, 23.59 uur
    Uitstel aanvragen tot zondag 16 februrari, 23.59 uur
    Deadline uitstel: Donderdag 20 februari, 23.59 uur


    • Opdracht 2 •

    In de tweede opdracht is het de bedoeling dat je je nieuwe Disneyfilm een hoofdpersonage gaat geven en tekenen, daarom dat je die opdracht in gedachten moest houden. Bedenk hoe je personage er uit zal zien en bedenk eventueel een paar karaktereigenschappen (dit is niet nodig, maar misschien handig). Je gaat dus een personage schetsen, maakt niet uit wat voor een personage, het moet het hoofdpersonage uit je Disneyfilm zijn. Je mag het personage tekenen op papier, op de computer of eventueel op een andere manier.

    Voorwaarden:
    Geen

    Afvallers: 1

    Veel plezier en heel veel succes!

    Deadline: Zondag 2 maart, 23.59 uur
    Uitstel aanvragen tot zaterdag 1 maart, 23.59 uur
    Deadline uitstel: Woensdag 5 maart, 23.59 uur

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 15:41 ]


    16 - 09 - '17

    Quaintrelle schreef:
    (...)

    Normaal is ingezonden, ingezonden, maar ik zal een uitzondering maken ;)
    Uiteraard moet ik hier in de toekomst nu ook wel rekening mee gaan houden, anders is het niet meer eerlijk tegenover de rest.


    Voordat ik deze conclusie ga trekken, ga ik het morgen voor de zekerheid toch even bespreken met Rani.


    16 - 09 - '17

    De deadline is voorbij! Iedereen die nu gaat inleveren krijgt punten afgetrokken, met uitzondering voor Suze die op vakantie is.


    16 - 09 - '17

    Ha, lol. Ik ben ook een titel vergeten. Hadden jullie vast ook al gezien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scoresby schreef:
    Ha, lol. Ik ben ook een titel vergeten. Hadden jullie vast ook al gezien.


    Ja, inderdaad (:


    16 - 09 - '17

    Iedereen die nog geen abo heeft op de story kan deze best nemen voor de beoordelingen die in het weekend online kunnen komen! De link staat in de beginpost bij extra.


    16 - 09 - '17

    Quaintrelle schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad (:


    Ik ga er wel even een titel bijzetten, hoor. Dan is het in ieder geval compleet. Het hoeft verder niet mee te tellen of zo. Vergeten is vergeten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben eigenlijk écht blij dat ik nu nog m'n joker heb, haha. Nu kan ik het gebruiken voor als er een tekenopdracht komt, dat kan ik écht niet (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Ik ben eigenlijk écht blij dat ik nu nog m'n joker heb, haha. Nu kan ik het gebruiken voor als er een tekenopdracht komt, dat kan ik écht niet (':


    Ik hoop juist dat er een tekenopdracht komt, hahaha! Ik ben er niet heel erg goed in ofzo, maar ik vind het wel vet leuk om te doen :'p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Scoresby schreef:
    (...)

    Ik ga er wel even een titel bijzetten, hoor. Dan is het in ieder geval compleet. Het hoeft verder niet mee te tellen of zo. Vergeten is vergeten.


    Ok.


    16 - 09 - '17

    Marjannee schreef:
    (...)

    Ik hoop juist dat er een tekenopdracht komt, hahaha! Ik ben er niet heel erg goed in ofzo, maar ik vind het wel vet leuk om te doen :'p


    Ik hou ook van tekenen (: Dat is ook één van de redenen waarom Quaintrelle me heeft gevraagd voor mede jurylid te zijn (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Ik hou ook van tekenen (: Dat is ook één van de redenen waarom Quaintrelle me heeft gevraagd voor mede jurylid te zijn (:


    Er komt dus een tekenopdracht, haha. Daar houd ik m'n joker dus maar voor (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Ik hou ook van tekenen (: Dat is ook één van de redenen waarom Quaintrelle me heeft gevraagd voor mede jurylid te zijn (:


    Ik dacht dat ze je gevraagd had omdat je Rani bent 8] En je bent de Louis naar haar Liam en de Josh naar haar Josh 8] Ow god, ik dacht dat ik echt het gewoon goed had. -Ik kijk te vaak naar profielen-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze je gevraagd had omdat je Rani bent 8] En je bent de Louis naar haar Liam en de Josh naar haar Josh 8] Ow god, ik dacht dat ik echt het gewoon goed had. -Ik kijk te vaak naar profielen-

    HAHA omg xp.


    -

    Calorae schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze je gevraagd had omdat je Rani bent 8] En je bent de Louis naar haar Liam en de Josh naar haar George 8] Ow god, ik dacht dat ik echt het gewoon goed had. -Ik kijk te vaak naar profielen-


    Nouja dat zal je maar eens aan haar zelf moeten vragen (: Ik vind het in ieder geval wel lief van je ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Nouja dat zal je maar eens aan haar zelf moeten vragen (: Ik vind het in ieder geval wel lief van je ^^


    Whoops, volgens mij was mijn jetlag nog niet uitgewerkt x'D Het is 10 uur in de ochtend en heb een vlucht van 9 uur gehad. Ik heb alle recht voor zulke fouten :'] En tja ik dacht het gewoon, en Gail wat was er zo hard om te lachen ik dacht het gewoon x]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 19:27 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial