• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - RIN
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton

    Invullijstje:
    Ten eerste, wees een beetje creatief met je personage! Alles is toegestaan.
    Naam:
    Leeftijd: (18 – 22)
    Geaardheid:
    Uiterlijk: (Foto is verplicht)
    Innerlijk:
    Extra:
    Eventuele relaties: (familie of liefde. Vriendschappen hoeven hier niet ingevuld te worden)


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Het speeltopic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:48 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jaaaa! Ik ben alleen nog niet bij de episodes waar zij in zit, want ik loop heel erg achter. Meh.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik had de naam trouwens veranderd van Renéj naar Renej ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Ik had de naam trouwens veranderd van Renéj naar Renej ^^


    O, fijn dat je het zegt haha. Dan zal ik het in de beginpost even veranderen!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik realiseer me nu pas dat dat huis uit de film: The big wedding is. Vond dat echt een leuke film. Ugh ugh nu raak ik off-topic....


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Ik realiseer me nu pas dat dat huis uit de film: The big wedding is. Vond dat echt een leuke film. Ugh ugh nu raak ik off-topic....


    Haha klopt. Vond ik ook haha. De tweede keer was ie ook nog leuk. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    Caution first, always.

    Natuurlijk!
    Zo, de jongens zitten eerder vol dan de meiden, dat is een primeur.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jackson is zo ongeveer af denk ik ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:
    Renej [uitspreken als reneesjie] Eduard Smith

    Leeftijd:
    19

    Geaardheid:
    Homoseksueel

    Uiterlijk:


    Renej heeft donkerbruine haren die op het eerste oog zwart lijken, maar wanneer de zon er recht op schijn zie je wel daadwerkelijk dat het erg donkerbruin is. Net als zijn haren zijn Renej zijn ogen ook erg donker, ook hierbij zie je dat ze donkerbruin zijn als hij in direct zonlicht komt.
    Renej draagt graag tanktops en een ietwat strakkere broek, vaak is deze zwart, bruin of wit. Zijn tanktops zijn van alle kleuren en de een valt wat dieper dan de ander. Wanneer het wat kouder weer is draagt hij een vest, vaak grijs of zwart, over zijn tanktop heen. Renej is erg gesteld op uiterlijke verzorging en je zult hem dan ook haast nooit met stoppeltjes zien rondlopen, noch onreinheid in zijn gezicht. Zijn haren zijn ook nooit vet, en je zult ook nooit zweet ruiken als je bij hem in de buurt komt. Renej heeft een speciaal deo tegen transpireren.

    Innerlijk:
    Renej is een jongen die trouw is in een vriendschappelijke relatie. In een liefdesrelatie is hij minder trouw en gaat hij wel vreemd en verteld dit dan ook niet, hierin is hij erg geheimzinnig. Renej is als vriend een luisterend oor en een persoon die zijn vrienden probeert te helpen met het oplossen van problemen en houd geheimen voor zich. Alleen in een dronken bui wil Renej wel eens de geheimen van een ander eruit flappen. Gelukkig voor zijn vrienden drinkt hij niet vaak en is dus ook zelden dronken. Maar wanneer Renej wel drinkt, gaat hij door tot hij erbij neervalt, het is daarom wel slim als zijn vrienden hem een beetje van de alcohol weghouden. Ook door de alcohol wordt Renej wat seksistisch en gaat dan een beetje aan andere jongens hangen en zitten. Hierdoor is hij wel een aantal keer in de problemen gekomen.
    Renej is totaal niet emotioneel aangelegd, en dan in de richting van verdriet. Hij heeft dit, door jaren gepest te zijn geweest, afgesloten en kan veel hebben. Daardoor, als iemand een opmerking maakt die best pijnlijk is, kijkt Renej die persoon dreigend aan en dan kan diegene beter weg gaan dan door te gaan, want Renej kan erop los slaan als hij echt boos is.
    Renej heeft een grote fantasie en houdt ervan om verhalen te schrijven over hemzelf in een wereld anders dan deze. Hij hoopt ook ooit een boek op de markt te kunnen brengen.
    Af en toe kan Renej een arrogante klootzak zijn, dan kijkt hij mensen zo arrogant aan, dat ze haast afgeschrikt worden. Ook kunnen zijn woorden wel wat hard aankomen als hij in zo een bui is. Hij bedoeld het echter niet altijd gemeen. Renej heeft ook wel eens zijn momenten dat hij erg druk is. Hij kan het hele huis bij elkaar zingen en dansen en kan ook random door het huis gaan rennen en springen.


    Extra:
    Op zijn borskas heeft Renej een tattoo van twee pijlen (waarmee het mannelijk geslacht wordt aangegeven) die samen verstrengelt zijn. Dit is zijn trots en het laat hem zichzelf zijn in publiek. Zo ziet ook ieder (slim) mens dat hij op jongens valt.

    Eventuele relaties:
    Renej heeft een vader en een moeder en drie oudere zussen; Chantal(21), Aletta(25) en Nanda(23). Aletta heeft een zoontje van 3 jaar oud genaamd Henry en daar kan Renej erg goed mee opschieten. Het is zijn favoriete neefje (ook omdat het zijn enige neefje tot nu toe is). Nanda is rond de 5 maanden zwanger en dat wordt een meisje.


    Als iemand een band wil hebben met Renej [Relatie, beste vriend, ex, of whatever.] Roep maar!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 18:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Lucy Hailey Johnson.

    Leeftijd:
    19 jaartjes jong. 19 Augustus is haar 20ste verjaardag.

    Geaardheid:
    Ze is hetero, maar respecteert mensen gewoon met een andere geaardheid.

    Uiterlijk:



    Lucy heeft donkerbruine haren waar ze dol op is. Ze stuntelt al toen ze klein was met haar haar en kan het nu altijd krijgen zoals ze het wilt. Ondanks dat ze een echt meisje-meisje is als het om haar draait is ze het totaal niet als het om make-up gaat. Ze vind zichzelf knap zoals ze is en vind dat ze geen masker nodig heeft. Lucy heeft groenbruine ogen die af en toe zelfs goudgeel lijken als de zon erop schijnt. Ze heeft een blank huidje en is best wel slank doordat ze iedere ochtend jogt. Lucy draagt meestal jeans en t-shirts. Ze is niet echt een fan van jurken, maar vind het soms wel leuk om het te dragen in een gekke bui. Lucy is met haar 1.70 een gemiddeld meisje naar haar smaak.

    Innerlijk:
    Lucy is een zwaar eigenwijs meisje. Ze heeft soms lak aan de regels en doet alles op haar eigen manier. Ze heeft best wel een luisterend oor, maar is wel snel afgeleid waardoor het lijkt alsof ze nooit luistert of oplet. Integendeel doet ze dat wel. Lucy heeft een fotografisch geheugen en onthoud veel dingen. Toch is niet alles leuk en raar in het leven van Lucy. Lucy is opgegroeid als wees en heeft daar de nodige littekens aan. Haar moeder werd vermoord door haar vader en niet veel later pleegde haar vader zelfmoord. Lucy was elf en kwam toen thuis en vond beide ouders dood. Lucy heeft hier soms nog steeds nachtmerries van en word dan huilend en schreeuwend wakker. Ze heeft steeds bij haar oma gewoond en is geworden wie ze nu is door haar. Haar oma leeft nog steeds. Lucy is dolgelukkig met haar vrienden en houd veel van ze. Daarbij is Lucy ook een enorme dieren en natuur liefhebber.

    Extra:
    Lucy wou geen enkele herinnering meer hebben aan haar ouders en heeft enkele herinnering weggegooid. Ze heeft er ook een hekel aan als ze er over moet praten of als iemand haar erop aanspreekt. Ze rent dan vaak weg, huilend.

    Eventuele relaties:
    Lucy heeft een sterke relatie met haar oma, maar heeft geen broers of zussen.
    Als iemand in een relatie wilt als vriendje, best friend, ex or whatever vind ik het prima. En anders is ze lekker alleen ^^

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 18:16 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Bedoel je niet dat ze 19 is en dat ze 20 wordt of dat ze 18 is en 19 wordt? ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Bedoel je niet dat ze 19 is en dat ze 20 wordt of dat ze 18 is en 19 wordt? ^


    Ja, ik typ echt op een crappy toetsenbord ugh.


    "Rebellion's are build on hope"

    Kan gebeuren, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat zouden jullie leuker vinden, dat ieder een eigen slaapkamer krijgt of dat ze de slaapkamers moeten delen met iemand?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Wat zouden jullie leuker vinden, dat ieder een eigen slaapkamer krijgt of dat ze de slaapkamers moeten delen met iemand?


    Mij maakt het niet heel veel uit ^^. Ik vind beide prima.


    "Rebellion's are build on hope"