• Ik heb zo rpg al eens eerder aangemaakt, aangezien er toen best veel mensen mee deden heb ik besloten om hem opnieuw te maken, deze keer heb ik het wel aangepast en komen er dus alleen de Griekse mythologie in voor.



    Lang geleden besloten de goden van Olympus om een school te bouwen speciaal voor hun halfgod kinderen, deze school zou ver weg in Korinthe liggen wat ergens in Griekenland ligt, deze school ligt omringt door bossen waar vrijwel niemand komt maar toch is er een bescherming erom heen gedaan zodat verder niemand die zou kunnen zien en ook niemand zomaar de schoolterrein op kan. De goden konden daar ook hun kinderen in alle rust opzoeken . Deze school hebben al vele leiders en helden voortgebracht zoals Hercules, Achilles, Asklepios en nog vele andere, en natuurlijk worden ook in deze eeuw helden en leiders opgeleid.
    En ook zal er ook af en toe een queeste komen.

    Stop op vrouwelijke personages!



    Eerste jaars

    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Clio Euphrasia Míridóttir || Iris || [/pink AnnaxElsa
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes
    -Venya Bjornson || Thanatos || Aquata
    -
    -
    Jongens
    -
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes Vol
    -Chrysanthe Damaris Stavros || Poseidon || Barnowl
    -Shaney Tamara Valentine || Apollo || Whisperings
    -Shailene Aerald Chase || Athena Woodley

    Jongens Vol
    -Alexandros 'Alex' hero ravelli || Apollo || XLout
    -Percy Spencer Felix Jones || Hads || Pwettyness
    -

    Zesde jaars
    Meisjes Vol!
    -Hannah Photini Shoore || Zeus || CrazyGirlxx
    -Meghan Aurora Belle Carlyle || Chione || MissMills
    -Dochter van Nyx gereserveerd door Wall
    Jongens
    -Percy Kay Johnson || Poseidon ||Kendizzzzle
    -Andor Haraldur Wärner || Chronos || xLout
    -

    Zevende jaars
    Meisjes Vol!
    -Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite || Pwettyness
    -Lizz Aurora Miles || Ares Mills
    Aeryn Micah Healy|| Athena Yoda
    Jongens Vol!
    -Alexander Sionnach Lahey || Hermes || Raccoon
    -Dean Sentis Lifeless || Hades || LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon || Ares ||GilGalad



    Lessen
    Hier onder staat wat informatie over de lessen, en of het een keuze vak of een verplicht vak is.
    Let er trouwens wel op met het invullen van je personage en het invullen van je keuzevakken dat sommige vakken alleen de kind van een bepaald god kan zijn, bev kinderen van zeegoden kunnen alleen het water beheersen volgen, en de hemel/weer goden alleen het weer beheersen/bliksem creëren, sommige hebben misschien die kracht niet of nog niet, of ze zijn er slecht in of juist goed, maar je bent nooit te goed,vooral in de 1e jaar nog niet.

    Grieks (Iedereen verplicht)
    Je leert hier de Griekse taal lezen en spreken
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    Docent Weerkunde
    Als je een kind van een weergod bent of van de hemel krijg je deze vak mits je de kracht hebt om de weer te beïnvloeden
    Kennis over monster (Voor iedereen een verplicht vak)
    Hier leer je over monster goede en slechte
    Boogschieten (Voor iedereen verplicht vak)
    Hier leer je voornamelijk hoe je over weg moet met een boog, wat voor bogen er bestaan etc.
    water,aardbevingen en tornado’s creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les een verplicht vak voor alle kinderen van zeegoden en onderwereld goden (krijgen alleen aardbevingen)
    Bliksem creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les verplicht voor kinderen van weer en hemel goden
    Ziektes en gezondheid (wordt pas vanaf 2e jaar gegeven)
    Skeletten,zombies, soldaten etc oproepen en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor kinderen van onderwereld en oorlogs goden
    Smeedwerk en vuur creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor alle smeed en vuur
    [/i] Strategie bedenken (Voor iedereen verplicht)
    Vroeger was dit vooral belangrijk in oorlogen, nu niet echt meer tenzij als er een aanval van monster komen of als je op een queeste gaat daarom is ook deze vak erin gelaten.)
    Vecht en verdediging trainen (Verplicht vak)
    Hier leer je meer met handen en voeten trainen, maar je gaat ook veel hardlopen zodat je conditie goed is, je klimt ook op allerlei dingen, klautert over touwen of springt van balk naar balk en dat soort dingen.
    Zwaardvechten
    Hier word voornamelijk aandacht besteedt aan dolken en zwaarden.
    Wiskunde (Verplicht)
    koken (Verplicht)
    Engels (Verplicht
    Geschiedens (Verplicht)
    Plant en natuur (Verplicht)


    Keuzevakken
    Muziek
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    handel(vanaf 2e t/m 4e verplicht vanaf je 5e jaar keuzevak)
    Deze vak werd vooral vroeger gegeven als ze moesten handelen met piraten, koningen of andere lieden, de goden en leraren hebben deze les er wel ingehouden voor het geval het nodig zou zijn op een van de queeste, vanaf je 4e leerjaar weet je waarschijnlijk al genoeg van handelen waardoor het vanaf je 5e jaar een keuze vak is geworden)
    Paarden, Pegasus,eenhoorns


    Leraren
    Leraren, schoolhoofd, conciërge en kok zijn halfgoden of andere wezens, zoals een centaur
    Schoolhoofd:
    Conciërge:
    Kok:
    Alexios Rossini || leraar skeletten oproepen etc || Ares || Barnowl
    Lerares Boogschieten AnnaxElsa
    Ladon ''Lad'' Safrego || Echidna || Centaur || LyraPhoenix
    Lucetta Adora Mars || Vecht en verdedigingen || AphroditeRaccoon

    Rose Parrilla || Plant en Natuur+Zuster || Tyche || MissMills
    Voor leraren kijk bij de lessen welke vak je kan geven.



    Kamers

    Alle leerlingen hebben hun eigen kamer dat is aangepast naar hun onsterfelijke ouder en naar natuurlijk wat hun wilde.


    Goden/godinnen
    Aangezien goden en godinnen ookk bespeeld mogen worden en die ook wel eens een bezoek brengen aan de school mogen die ook bespeeld worden.



    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 23 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Keuzevakken:
    Kracht:
    Extra:

    Regels
    ABN praten
    Minstens 150 woorden
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 10:26 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Daar had ik eigenlijk helemaal niet aangedacht maar het is wel handig als zo iets is dus dat mag.


    Yay :)
    Dan is mijn persoontje bijna af, en ik zou haar wel mogen als ze echt was :$ Haha

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 21:20 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Rol: Lerares en zuster
    Naam: Rose Parrilla
    Leeftijd: 24 jaartjes
    Jaar: -
    Geslacht: Vrouwelijk
    Ouder: Tyche, godin van geluk.
    Uiterlijk:







    Rose heeft blond, krullend haar en draagt het meestal in een knot. Ze is slank en heeft een vrij blanke huid. Ze is 1.64 en daarmee niet bepaald de langste. Rose houdt van de kleur groen omdat die kleur voor haar in verband staat met haar grootste passie. De natuur. Deze kleur zie je dan ook vaak terug in haar kleding. Rose draagt vaak groene jurkjes en groene accessoires. Meestal draagt ze geen make-up.
    Karakter: Rose is een hele vrolijke verschijning. Ze is heel enthousiast over alles en probeert dit enthousiasme ook over te brengen op haar leerlingen. Rose is nergens bang voor en zwerft graag urenlang in het bos rond. Ze kan soms echter een vreselijk warhoofd zijn. Ze vergeet dan van alles en is er niet helemaal bij met haar hoofd. Ook is ze vaak heel druk, dan praat ze heel snel en stuitert ze van de ene kant van de kamer naar de andere. Dit is echter niet zo in de klas, hier probeert ze namelijk te voorkomen dat ze super druk wordt zodat de leerlingen er geen last van hebben. Rose is soms nogal onhandig. Dat ze dingen omstoot en laat vallen en dergelijke.
    Rose is erg lief en zorgzaam voor haar medemens, als er iemand ziek is neemt ze diegene graag onder haar hoede. Ze probeert hem of haar dan met veel enthousiasme weer op te knappen. Ze maakt diegene meestal beter met allemaal kruiden en zalfjes die ze zelf maakt. Als je hulp nodig hebt kan je altijd bij Rose terecht. Die helpt je graag met al je problemen :).
    Rose schaamt zich nergens voor, ze kan soms gewoon zingend door de gangen huppelen terwijl iedereen haar raar aankijkt. Rose zingt veel en kan dit ook best goed.
    Rose is positief en ziet overal het goede van in.
    Herkomst: Canada, het dorpje Steveston, vlak bij de bossen.
    Beste vak/Slechtste vak: -
    Keuzevakken: -
    Kracht: Rose kan dode planten weer tot leven wekken en planten sneller laten groeien. Ook kan ze de namen en eigenschappen van alle planten die ze ooit heeft gezien onthouden.
    Extra: Rose doet altijd erg haar best om de namen van leerlingen uit haar hoofd te leren. Ze vindt het zo onpersoonlijk als ze gewoon 'jij daar' zegt in plaats van de naam.
    Rose is erg goed met dieren door al haar uren in het bos.

    Het kan zijn dat ik haar later nog wat aanpas, maar is ze zo goed?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 11:54 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Mag ik nog even irritant zijn? xp het istoch een school, dan mogen er toch oneindig veel leerlingen? Sorry als ik heel vervelend ben hoor


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    Mag ik nog even irritant zijn? xp het istoch een school, dan mogen er toch oneindig veel leerlingen? Sorry als ik heel vervelend ben hoor


    Ja, maar ik heb gedaan dat er in elk jaar drie meisjes en drie jongens mogen om te zorgen dat er dadelijk niet tien mensen in de zesde jaar zitten, en weinig leerlingen in de andere jaar.

    MissMills schreef:
    Rol: Lerares en zuster
    Naam: Rose Parrilla
    Leeftijd: 24 jaartjes
    Jaar: -
    Geslacht: Vrouwelijk
    Ouder: Tyche, godin van geluk.
    Uiterlijk:







    Rose heeft blond, krullend haar en draagt het meestal in een knot. Ze is slank en heeft een vrij blanke huid. Ze is 1.64 en daarmee niet bepaald de langste. Rose houdt van de kleur groen omdat die kleur voor haar in verband staat met haar grootste passie. De natuur. Deze kleur zie je dan ook vaak terug in haar kleding. Rose draagt vaak groene jurkjes en groene accessoires. Meestal draagt ze geen make-up.
    Karakter: Rose is een hele vrolijke verschijning. Ze is heel enthousiast over alles en probeert dit enthousiasme ook over te brengen op haar leerlingen. Rose is nergens bang voor en zwerft graag urenlang in het bos rond. Ze kan soms echter een vreselijk warhoofd zijn. Ze vergeet dan van alles en is er niet helemaal bij met haar hoofd. Ook is ze vaak heel druk, dan praat ze heel snel en stuitert ze van de ene kant van de kamer naar de andere. Dit is echter niet zo in de klas, hier probeert ze namelijk te voorkomen dat ze super druk wordt zodat de leerlingen er geen last van hebben. Rose is soms nogal onhandig. Dat ze dingen omstoot en laat vallen en dergelijke.
    Rose is erg lief en zorgzaam voor haar medemens, als er iemand ziek is neemt ze diegene graag onder haar hoede. Ze probeert hem of haar dan met veel enthousiasme weer op te knappen. Ze maakt diegene meestal beter met allemaal kruiden en zalfjes die ze zelf maakt. Als je hulp nodig hebt kan je altijd bij Rose terecht. Die helpt je graag met al je problemen :).
    Rose schaamt zich nergens voor, ze kan soms gewoon zingend door de gangen huppelen terwijl iedereen haar raar aankijkt. Rose zingt veel en kan dit ook best goed.
    Rose is positief en ziet overal het goede van in.
    Herkomst: Canada, het dorpje Steveston, vlak bij de bossen.
    Beste vak/Slechtste vak: -
    Keuzevakken: -
    Kracht: Rose heeft niet echt een kracht. Het is wel zo dat ze de namen en eigenschappen van alle planten die ze ooit heeft gezien onthoud.
    Extra: Eose doet altijd erg haar best om de namen van leerlingen uit haar hoofd te leren. Ze vindt het zo onpersoonlijk als ze gewoon 'jij daar' zegt in plaats van de naam.

    Het kan zijn dat ik haar later nog wat aanpas, maar is ze zo goed?



    Ze is goed zo.

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Ze is goed zo.


    :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Heb de topic weer wat bijgewerkt diegene waarvan hun personages nog niet af zijn heb ik er nog niet bij gezet. (Sorry als je wel een personage hebt gepost die af is maar die er nog niet bij staat dan heb ik er overheen gelezen)

    Zijn er misschien mensen die ook wat mannelijke leerlingen zouden willen spelen? als je al twee personages hebt mag je er van mij nog een derde er bij want ik vind dat we te weinig mannelijke leerlingen hebben. ;p

    Ik maak anders nog wel een hele jongen van het eerste jaar.

    Zoon van hypnos.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 9:16 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Wanneer gaan we beginnen? :$


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret


    Rol: Docente Vecht en verdedigingstechnieken en muziek
    Naam: Lucetta Adora 'Mars'


    Leeftijd: Ze is 24 jaartjes jong
    Geslacht: vrouwelijk
    Ouder: Haar moeder is Aphrodite de godin der liefde, schoonheid en seksualiteit, haar vader van wie ze zijn Romeinse naam als achternaam genomen heeft is Ares. De god van de oorlog en personificatie van de krijgslust.
    Uiterlijk:

    Lucetta heeft lange blonde lokken, met slag die zo’n 5 centimeter over haar schouders komt. Haar grote staalgrijze ogen zijn verleidelijk en strijdlustig, ze lijken net in je ziel te kijken. Iets wat ze zeker van haar vader geërfd heeft. Ze heeft volle zalmrose lippen die ze vaak in een licht kleurtje stift en een lichte olijfkleurige huid. Ze is niet al te groot zo’n 1.71 m lang en is slank gebouwd met de nodige volle rondingen


    Karakter: Lucetta is een aardige, maar iets strenge vrouw. Ze heeft wel een sympathieke uitstraling en kan aardig zijn, maar zodra je haar slechte zone betreed, kn je maar beter oppassen met dit kittig katje. Ze is een goede lerares en probeert altijd het goede in anderen zien. Ze is erg lenig en beland altijd op haar pootjes. Ze houd van mannelijke aandacht, maar ze staat ook erg bekent als mannen verslindster. Ze is wel erg bazig en wilt dan ook alles zoals zij het wilt. Ze houd van muziek en vooral van harp en van fluiten, ze vind hun muziek hemels en kijkt dan ook wel op naar haar studenten die erg goed muziek kunnen spelen. Ze is begrip vol en wilt haar leerlingen vaak helpen, maar ze is heel slecht in raad geven, vooral bij de liefde, iets wat je niet meteen van haar zou verwachten. (meer in rpg)
    Herkomst: Grieks. Haar moeder had de tijd niet om voor haar te zorgen en heeft haar dan afgestaan aan één van haar minnaars Milos. een Griekse wijnboer. Hij heeft dan ook met zijn vrouw goed voor haar gezorgd.
    Vak Vecht en verdedigingstechnieken, dit komt door dat haar vader ook de god van oorlog is, en ze goed weet te handelen met gevechten, ze is dan ook niet makkelijk om te vloeren. Ook geeft ze de les Muziek. Lucetta kan erg goed Harp bespelen en zingen, maar dat is ietsje minder. Ook heeft ze een lange tijd dwarsfluit gespeeld. Muziek is eerder haar hobby.
    Kracht: Net als haar moeder heeft ze niet alleen haar schoonheid geërfd, maar ook de kracht leren beheersen van het evenwicht. De spirituele rust om haar heen zorgt er voor dat ze zo lenig kan zijn als een kat en toch veilig op haar pootjes kan landen. De meeste halfgoden beseffen dan ook niet dat je evenwicht levensnoodzakelijk kan zijn. Zowel voor je verdedigingskunsten als voor je vecht technieken.
    Extra: Ze heeft een kleine kolibrie als huisdier en die zoemt vaak rond haar heen, niet alleen zijn deze beestjes beeldig mooi en fascinerend ook zijn zij de koningen der vogels wat evenwicht betreft.


    Is mijn lerares goed zo? ;3

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 15:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als er nog een meisje rol mag/kan dan graag dochter Hades


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Wanneer kunnen we beginnen? *zeur*

    En zou Chrysanthe (BarnOwl) een goede vriendin van Shaney willen zijn? Misschien wel beste vriendin? Of mag dit nog niet?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Wanneer kunnen we beginnen? *zeur*

    En zou Chrysanthe (BarnOwl) een goede vriendin van Shaney willen zijn? Misschien wel beste vriendin? Of mag dit nog niet?



    Ze mogen beste vrienden zijn ja.

    Ik ben zo even weg en dan ga ik even kijken wie de rol nog helemaal moet invullen of nog niet klaar is die stuur ik dan een gb bericht.

    Nyah, ik zal morgen wel even kijken.

    Zwz zou ik eigenlijk wel willen dat er nog een paar mannelijke leerlingen er bij kwamen.


    &&Racoon ik ga dadelijk of later op de avond jou rol controleren en er bij zetten.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 18:13 ]

    jongen, 5e jaars, Hades?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    jongen, 5e jaars, Hades?



    Dat mag