• Ik heb zo rpg al eens eerder aangemaakt, aangezien er toen best veel mensen mee deden heb ik besloten om hem opnieuw te maken, deze keer heb ik het wel aangepast en komen er dus alleen de Griekse mythologie in voor.



    Lang geleden besloten de goden van Olympus om een school te bouwen speciaal voor hun halfgod kinderen, deze school zou ver weg in Korinthe liggen wat ergens in Griekenland ligt, deze school ligt omringt door bossen waar vrijwel niemand komt maar toch is er een bescherming erom heen gedaan zodat verder niemand die zou kunnen zien en ook niemand zomaar de schoolterrein op kan. De goden konden daar ook hun kinderen in alle rust opzoeken . Deze school hebben al vele leiders en helden voortgebracht zoals Hercules, Achilles, Asklepios en nog vele andere, en natuurlijk worden ook in deze eeuw helden en leiders opgeleid.
    En ook zal er ook af en toe een queeste komen.

    Stop op vrouwelijke personages!



    Eerste jaars

    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Clio Euphrasia Míridóttir || Iris || [/pink AnnaxElsa
    -
    -

    Jongens
    -
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes
    -Venya Bjornson || Thanatos || Aquata
    -
    -
    Jongens
    -
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes Vol
    -Chrysanthe Damaris Stavros || Poseidon || Barnowl
    -Shaney Tamara Valentine || Apollo || Whisperings
    -Shailene Aerald Chase || Athena Woodley

    Jongens Vol
    -Alexandros 'Alex' hero ravelli || Apollo || XLout
    -Percy Spencer Felix Jones || Hads || Pwettyness
    -

    Zesde jaars
    Meisjes Vol!
    -Hannah Photini Shoore || Zeus || CrazyGirlxx
    -Meghan Aurora Belle Carlyle || Chione || MissMills
    -Dochter van Nyx gereserveerd door Wall
    Jongens
    -Percy Kay Johnson || Poseidon ||Kendizzzzle
    -Andor Haraldur Wärner || Chronos || xLout
    -

    Zevende jaars
    Meisjes Vol!
    -Aikaterina 'Aika' Damianne DeLloys || Aphrodite || Pwettyness
    -Lizz Aurora Miles || Ares Mills
    Aeryn Micah Healy|| Athena Yoda
    Jongens Vol!
    -Alexander Sionnach Lahey || Hermes || Raccoon
    -Dean Sentis Lifeless || Hades || LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon || Ares ||GilGalad



    Lessen
    Hier onder staat wat informatie over de lessen, en of het een keuze vak of een verplicht vak is.
    Let er trouwens wel op met het invullen van je personage en het invullen van je keuzevakken dat sommige vakken alleen de kind van een bepaald god kan zijn, bev kinderen van zeegoden kunnen alleen het water beheersen volgen, en de hemel/weer goden alleen het weer beheersen/bliksem creëren, sommige hebben misschien die kracht niet of nog niet, of ze zijn er slecht in of juist goed, maar je bent nooit te goed,vooral in de 1e jaar nog niet.

    Grieks (Iedereen verplicht)
    Je leert hier de Griekse taal lezen en spreken
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    Docent Weerkunde
    Als je een kind van een weergod bent of van de hemel krijg je deze vak mits je de kracht hebt om de weer te beïnvloeden
    Kennis over monster (Voor iedereen een verplicht vak)
    Hier leer je over monster goede en slechte
    Boogschieten (Voor iedereen verplicht vak)
    Hier leer je voornamelijk hoe je over weg moet met een boog, wat voor bogen er bestaan etc.
    water,aardbevingen en tornado’s creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les een verplicht vak voor alle kinderen van zeegoden en onderwereld goden (krijgen alleen aardbevingen)
    Bliksem creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is deze les verplicht voor kinderen van weer en hemel goden
    Ziektes en gezondheid (wordt pas vanaf 2e jaar gegeven)
    Skeletten,zombies, soldaten etc oproepen en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor kinderen van onderwereld en oorlogs goden
    Smeedwerk en vuur creëren en beheersen
    Als je deze kracht hebt is dit een verplicht vak voor alle smeed en vuur
    [/i] Strategie bedenken (Voor iedereen verplicht)
    Vroeger was dit vooral belangrijk in oorlogen, nu niet echt meer tenzij als er een aanval van monster komen of als je op een queeste gaat daarom is ook deze vak erin gelaten.)
    Vecht en verdediging trainen (Verplicht vak)
    Hier leer je meer met handen en voeten trainen, maar je gaat ook veel hardlopen zodat je conditie goed is, je klimt ook op allerlei dingen, klautert over touwen of springt van balk naar balk en dat soort dingen.
    Zwaardvechten
    Hier word voornamelijk aandacht besteedt aan dolken en zwaarden.
    Wiskunde (Verplicht)
    koken (Verplicht)
    Engels (Verplicht
    Geschiedens (Verplicht)
    Plant en natuur (Verplicht)


    Keuzevakken
    Muziek
    Hier bij mag je zelf weten wat voor muziek instrument je wilt bespelen, gitaar, piano etc.
    handel(vanaf 2e t/m 4e verplicht vanaf je 5e jaar keuzevak)
    Deze vak werd vooral vroeger gegeven als ze moesten handelen met piraten, koningen of andere lieden, de goden en leraren hebben deze les er wel ingehouden voor het geval het nodig zou zijn op een van de queeste, vanaf je 4e leerjaar weet je waarschijnlijk al genoeg van handelen waardoor het vanaf je 5e jaar een keuze vak is geworden)
    Paarden, Pegasus,eenhoorns


    Leraren
    Leraren, schoolhoofd, conciërge en kok zijn halfgoden of andere wezens, zoals een centaur
    Schoolhoofd:
    Conciërge:
    Kok:
    Alexios Rossini || leraar skeletten oproepen etc || Ares || Barnowl
    Lerares Boogschieten AnnaxElsa
    Ladon ''Lad'' Safrego || Echidna || Centaur || LyraPhoenix
    Lucetta Adora Mars || Vecht en verdedigingen || AphroditeRaccoon

    Rose Parrilla || Plant en Natuur+Zuster || Tyche || MissMills
    Voor leraren kijk bij de lessen welke vak je kan geven.



    Kamers

    Alle leerlingen hebben hun eigen kamer dat is aangepast naar hun onsterfelijke ouder en naar natuurlijk wat hun wilde.


    Goden/godinnen
    Aangezien goden en godinnen ookk bespeeld mogen worden en die ook wel eens een bezoek brengen aan de school mogen die ook bespeeld worden.



    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 23 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Keuzevakken:
    Kracht:
    Extra:

    Regels
    ABN praten
    Minstens 150 woorden
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 10:26 ]

    CrazyGirlxx schreef:
    BarnOwl? Ik zal vanmiddag schrijven,want ik ben bij mijn oom en tante.



    Is goed :)

    Bedankt, ik heb wel wi-fi maar niet genoeg maar als ik thuis ben zal ik meteen posten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ga schrijven vandaag maar dan wordt het in de avond.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Wall schreef:
    Rol:
    Dochter van Nyx, godin van de nacht.
    Naam:
    Ombré{Frans voor schaduw] Rose D'Ablaing
    Leeftijd:
    17, ze verjaart op de 7e van December
    Jaar:
    Zesde
    Geslacht:
    Vrouwlijk.
    Ouder:
    Nyx godin van de nacht.
    Uiterlijk:


    Men zegt dat Ombré haar schoonheid van haar moeder geërft heeft maar daar wil ze helmaal niks van weten. Ombré heeft chocoladebruin haar dat s'nachts zwart word. Ook haar ogen veranderen dan van donker naar licht. Op Ombré's linker- en rechterarm zijn verschillende tatoeages te vinden. Haar lichte huid verraad dat ze niet graag in de zon zit.
    Karakter:
    Hoewel je Ombré door haar moeder kan zien als een duister iemand is ze dat helemaal niet. Ze heeft welliswaar trekjes en voelt zich s'nachts op haar gemak. Ombré heeft last van ADD en kan dus heel druk en melig zijn. Door dat ze zo druk is, is ze niet bepaald gelieft bij de docenten. Verder is ze heel muzikaal, ze bespeeld de piano al vanaf haar 4e en zingt ook. Ombré is niet heel geduldig en een perfectionist en kan heel erg geïriteerd raken als iets haar niet lukt zoals bijvoorbeeld een stuk op de piano. Één van de duistere trekjes is de volle maan, hoe meer die avond nadert hoe meer ze er naar gaat hunkeren. Ombré kan dan, om iets waar ze normaal een lachertje gemaakt van zou hebben, enorm aggressief uit de hoek komen en dan ben je er niet van verzekerd dat je er zonder kleerscheuren vandaan komt. s'Nachts voelt ze zich verbonden met haar moeder.
    Herkomst:
    Frankrijk.
    Beste vak(ken):
    Boogschieten en muziek.
    Slechtste vak(ken):
    Strategie bedenken en koken.
    Keuzevakken:
    Muziek, Ombré bespeelt de piano.
    Kracht:
    Ombré kan dromen manipuleren en illusie's creëren.
    Extra:
    Ombré is s'nachts en het liefst met volle maan op haar sterkst.
    Ze kan reizen door schaduwen en nevel.

    Done! (krul)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 22:58 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Even een paar dingen Hermes is niet de god van de dood, maar dat is Hades.
    Verder ik vind het prima dat ze een bosnimf als moeder heeft, maar dat ze de gave van natuurlijke schoonheid bezit komt voor mij ogen dat ze qau uiterlijk perfect is, en dat ze zichzelf ook perfect vind en verder geen mindere dingen heeft aan haar uiterlijk. Sorry als dat niet zo is. Als je meer informatie wilt over de vader van je personage moet je op Wikipedia kijken of op google zoeken daar staat precies goede informatie over wat voor god de vader is.


    @LyraPhoenix dat mag

    Oh sorry, dit zie ik nu pas!
    Ik had perongeluk Hermes geschreven, maar bedoelde Thanatos. Hades is god van de onderwereld, Thanatos van de dood. Mijn gedachten zaten blijkbaar bij Hermes, maar dat is al aangepast :)
    Dat met die natuurlijke schoonheid bedoel ik niet echt als gave, ik wou het gewoon mooi verwoorden :p
    Sorry, ik bedoel gewoon dat ze niet lelijk is zeg maar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rol: Demigod
    Naam: Yansé (kleur) Kuàilè (blij) Freitas (gebroken)
    Leeftijd: 12
    Jaar: 1
    Geslacht: Mannelijk
    Ouder: Iris (godin van de regenboog en boodschapster van Hera. Een regenboog ontstaat als brug naar degene waar zij haar boodschap moet brengen)
    Uiterlijk:


    Karakter: Yansé is vrolijk en druk. Ook is hij erg nieuwsgierig en een vreselijke kletskous. Hij praat veel te veel. Dit is enkel als hij iemand echt aardig vindt. Normaal gesproken is hij tegen onbekenden niet zo spraakzaam maar altijd beleefd. Yansé let soms niet goed op zijn woorden en is erg bijdehand. Yansé kan goed gitaar spelen en heeft zijn gitaar altijd bij zich, maakt niet uit waar hij heen gaat. Hij heeft ook een katje en een hondje, die goede vrienden zijn. Hij is dol op dieren en de natuur.
    Herkomst: China
    Beste vak/Slechtste vak:
    Beste: Vecht en verdediging en zwaardvechten
    Slechtste: Grieks en geschiedenis
    Keuzevakken: Paarden eenhoorns en pegasus, muziek
    Kracht: Regenbogen maken, hij is snel, net als zijn moeder
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 22:16 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Can I still get a sixth year apollo? :] en jammer dat de leerkracht boogschieten al geclaimd is, ik wist anders wel een perfect persoon voor die job

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 4:32 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Can I still get a sixth year apollo? :] en jammer dat de leerkracht boogschieten al geclaimd is, ik wist anders wel een perfect persoon voor die job




    ja hoor

    Hansel schreef:
    Can I still get a sixth year apollo? :] en jammer dat de leerkracht boogschieten al geclaimd is, ik wist anders wel een perfect persoon voor die job


    Is niet weg hoor!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Is niet weg hoor!
    maar jij hebt die toch?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol:
    Docente Muziek
    Naam:
    Melódia 'Mel' Dennise Maifar
    Leeftijd:
    Mel verjaar op de 7e van juli en is nu 24 jaar.
    Geslacht:
    Vrouw
    Ouder:
    Apollo, de god van muziek poëzie en orakels
    Uiterlijk:


    klik klik
    Mel is met haar 1,90 een erg lange dame. Ze heeft bruin haar een bruine ogen.
    Karakter:
    Mel is een muzikante in hart en nieren. Ze speelt een groot aantal instrumenten met veel plezier. Ze wordt vaak gezien als een streng docente, maar als ze eenmaal los is kan ze heel leuk een sympathiek zijn. Ze is misschien wat ingetogen en niet zo enthousiast over alles als anderen, maar dat moet toch ook kunnen. Mel zal altijd voor je klaar staan. Al met al is Mel is opvallend, goedlachse dame dat gek is op muziek.
    (Meer in de Rpg)
    Herkomst:
    Chicago, USA
    Kracht:
    Ze is heel muziekaal en heeft de gave te voorspellen.


    Mag ze erbij?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 15:24 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Hansel schreef:
    (...)maar jij hebt die toch?

    Reserveringen blijven twee dagen staan ;}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Reserveringen blijven twee dagen staan ;}
    aha good to know. Ik zal er eens aan beginnen :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Leerkracht boogschieten
    Naam: Clint Nathan Walsh wordt meestal gewoon Walsh genoemd
    Leeftijd: 40
    Jaar: Leerkracht
    Geslacht: Man
    Ouder: Ares
    Uiterlijk: Clint is een gespierd persoon gezien zijn leeftijd, maar hij is en blijft een demi-god. Hij heeft kort donkerblond tot bruin haar en is 1 meter en 78 centimeter groot. Hij heeft groengrijze ogen die zich lijken aan te passen aan zijn stemming. Hij is vaak te zien in shirt of in zijn 'uniform' zoals hij het zelf schertsend noemt. Hij heeft een alerte en alziende blik waaraan niets of niemand ontgaat. Hij ziet er ook uit alsof hij overal op voorbereid is en straalt een bepaalde rustigheid uit die professioneel overkomt. Hij is breed gebouwd, maar toch niet te opvallend, maar hij trekt - vaak onbewust- de aandacht naar hem toe door zijn handelingen, die hij altijd met zekerheid en precisie uitvoerd.


    Karakter: Clint Walsh heeft een moedige en berekenende persoonlijkheid. Hij is rustig ten allen tijden en voelt zich daarom ook in alle situaties thuis. Dit is het geheim van zijn succes. Hij staat bekend om zijn precisie, die hij ook nodig heeft in het raken van zijn doelwit. Hij is oplettend en heeft vaak ook alles gezien en wordt daarom ook wel eens de 'sniper' genoemd. Buiten moedig is Clint ook vriendelijk en goed in teamwork. Hij kan soms kortaf lijken, maar is dit helemaal niet. Hij is ook best wel een uitslover en traint ook regelmatig.
    Herkomst: Onbekend
    Beste vak/Slechtste vak: /
    Keuzevakken:/
    Kracht: Mist nooit zijn doel.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 22:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    one ready hehe. De andere is voor morgen imma sleep


    Sidera nostra contrahent solem lunamque