• Ik moest voor tekenen vanwege lange ziekte van alles in halen. Daarom moest ik dus ook de handschildering in halen. IK heb zojuist mijn moeders hand omgetoverd tot een krokodil



    Ik ben er best trots op, ondanks dat hij niet helemaal is geworden zoals ik hem voor ogen had. Het was mijn eerste keer dat ik iets groots met schmink heb gemaakt. Op een aantal keren voor carnaval mijn ouders een beetje kleine dingen geschminkt nog nooit dus ik was best tevreden.

    Waar zijn jullie tevreden/trots op?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het echt mooi gedaan! Dus ik snap zeker dat je trots bent. ;]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind hem niet slecht. Ik zou het niet kunnen.
    Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een acht voor mijn debat heb gehaald, terwijl ik de les ervoor zat te trillen van angst.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 19:32 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hij is echt gaaf,

    Ik heb dat ook ooit een keer gedaan op school tijdens handarbeid.

    Had daarbij een veliciraptor gemaakt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Toen ik de titel las, moest ik denken aan de drugs. (cat)
    Anyhow, good job!

    LyraPhoenix schreef:
    Hij is echt gaaf,

    Ik heb dat ook ooit een keer gedaan op school tijdens handarbeid.

    Had daarbij een veliciraptor gemaakt.
    Een wattes??=). Wij hadden het vor tekenen naast 2 stomme opdrachten. We moesten 3x dezelfde tekening in zwart wit en dan met 3verschillend materiaal en dat ook bij kleur... dus ik heb dat vandaag en gister allemaal gedaan aangezien ik twee weken ziek ben geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Witchking schreef:
    Toen ik de titel las, moest ik denken aan de drugs. (cat)
    Anyhow, good job!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    hoezo dat hahahahah nee geen drugs voor mij of drank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)hoezo dat hahahahah nee geen drugs voor mij of drank

    De drug 'krokodil', die zo sterk is als heroïne en voor het eerst opdook in Rusland, verovert stilaan Europa. Het spul is levensgevaarlijk omdat het de huid kapot maakt en zelfs doet rotten.
    'Krokodil' is een zelfmaakdrug die ontwikkeld werd door arme jongeren in Rusland. De jeugdige gebruikers laten een hoestdrankje, benzine, jodium en zwavel pruttelen tot een dikke brij. "Het kost bijna niets maar heeft een vernietigende werking op het lichaam", aldus NOS-correspondent Kysia Hekster in Rusland. "Het vreet je vlees op, er komen diepe gaten in je huid tot op het bot en het stinkt verschrikkelijk. Door de wonden op je lichaam lijkt het alsof je bent aangevallen door een krokodil, vandaar de naam van de drug."

    "Als je begint te gebruiken leef je nog een jaar, misschien twee", vervolgt Kysia Hekster. Vaak is zelfs het eerste gebruik al dodelijk. Er zijn naar schatting een miljoen 'krokodil' verslaafden in Rusland, maar door een gebrek aan afkickcentra kan de overheid niet adequaat optreden.

    Ondertussen is de drug al overgewaaid naar Duitsland volgens Der Spiegel, onder meer in het Ruhrgebied en Frankfurt is het levensgevaarlijke spul opgedoken. En zo schurkt de krokodil al stevig tegen de grenzen van België en Nederland aan.


    In ieder geval vind ik deze heel wat onschuldigere krokodil wel zwaar gaaf. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het ziet er echt heel schattig uit! c:


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Het ziet er echt heel schattig uit! c:


    26 - 02 - '16

    Aw, wat leuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Chocolata schreef:
    (...)[/spoiler]

    In ieder geval vind ik deze heel wat onschuldigere krokodil wel zwaar gaaf. :Y)
    hahahajaj lolol en dankje allemaal voor de lieve dingen. Ben er twintig minute mee bezig geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan