Ik geloof je maar al te goed dat haten wel een betekenis heeft en ik wil dat ook niet ontkennen. Maar ik bedoel eerder te zeggen dat mensen te snel haten zonder een reden of haten te snel hoe zeg je dat aan vinken met iets niet lusten,mooi vinden, of iemand niet mogen.
Ik had ooit een grijs vest dat een jurkje leek en een meisje zei tegen mij dat ze het haten na 3 seconden het te hebben gezien, ik trok me dat erg aan dat ze het haten maar ik wist niet waarom. Ja omdat ze het haten maar ik wist de reden niet. Ja ze vond het niet mooi maar waarom zou je een vestje daarom haten? Ja ik 'haat' iemand ook met heel mijn hart en zou haar maar al te graag dood zien vallen maar ik zeg daar ook niks van.
Maar vergeet niet dat ik hier filosofeer grotendeels. Ik probeer positief te denken zoals mijn psycholoog me heeft aangeduwt en ik moet zeggen dat de wereld door een ander oog zien echt zoveel opheldering geeft :'D Mensen zeggen te snel haten, geven eerder schuld aan anderen dan aan hunzelf -geeft toe dat als je ooit tegen een paal bent opgelopen dat je ook wel even schold tegenover de paal en wie hem daar neergezet heeft in plaats van: ow ik ben zo onoplettend geweest dat ik tegen een paal aanliep en het is mijn schuld. Als je dit wel doet verdien je een medaille- en zo kan ik nog mijn lijst langer maken.
Ik herrinerde me dat ik degene was die hier aan automulitatie deed en aan een eetstoornis lijdt. En dat jullie zo positief waren. Nu lijkt het wel als of jullie allemaal rot problemen hebben en ik probeer hier positief te zijn en gewoon nadenkt over het leven. Eigenlijk zijn de rollen nu aardig omgedraait. :']
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial