• The Lovely JCats


    We were lost in the middle
    Like bottles in the ocean
    But we found one another
    Like the answer to a question
    Like words to a love song
    Like a river to the red sea
    Finding you is so hard


    But loving you is easy
    Loving you is easy, loving you is easy
    Finding you is so hard
    But loving you is easy


    JCats
    JamesPotter • Femke
    Malone • Rani
    Ateara • Jacco
    Quaintrelle • Sylvie
    Aldea • Gail
    Calorae • Samantha
    Marriemar • Marlijn
    Lorum • Demi

    '' Type Bananas if you can see this "

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:23 ]


    16 - 09 - '17

    Tomliinson schreef:
    Jacco :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Mwihi :3
    Vandaag gezien hoe een vriend van mij -Ja Sylvie ik heb het over hem die je denkt- zijn lip heeft gepierct. En ik weet nou weer waarom ik een lip piercing wil *.* Jesus Christ wat maken die dingen mannen sexy en vrouwen prachtig *.* Ik vraag voor mijn 16de verjaardag gewoon een lip piercing en anders af ik hem alsnog want dan hoef je geen toestemming meer. >:3
    *Sam goes bad.* En let niet op goed algemeen Engels :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik haat lippiercings


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ateara schreef:
    Ik haat lippiercings


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik niet. Ringentje wel. Staafje niet zo. Maar ik heb weer een hekel aan snakebites en smileys :3 En tongwebs en dan kan ik ook nog wel zitten zeiken over het feit dat mensen hun Tragus, Helix of whatever in de buurt van een kraakbeen komt laten schieten. ^.^ Het maakt me echt niet uit wat jullie mening is ik vind het mooi en het is mijn lichaam dus waarom zal ik iemand anders er over laten leiden als het van mezelf is :3 En je kan dingen niet haten. Je kan ze minder mooi vinden ik begrijp niet wat je er aan kan haten. Sorry volgens mij raak ik een beetje te diep in mijn eigen shit aangezien ik niet vind dat je iets kan haten :'D Je kan iets niet lekker vinden, niet mooi vinden iemand minder aardig vinden maar ik vind dat haten eigenlijk een soort woord is dat mensen hebben neergezet waardoor grotendeels de wereld is bepaalt. Sorry het is begrijpelijk als je het niet begrijpt. Aangezien het mijn gedachtegang is ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik denk dat het woord haten echt wel een betekenis heeft, geloof me...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik geloof je maar al te goed dat haten wel een betekenis heeft en ik wil dat ook niet ontkennen. Maar ik bedoel eerder te zeggen dat mensen te snel haten zonder een reden of haten te snel hoe zeg je dat aan vinken met iets niet lusten,mooi vinden, of iemand niet mogen.
    Ik had ooit een grijs vest dat een jurkje leek en een meisje zei tegen mij dat ze het haten na 3 seconden het te hebben gezien, ik trok me dat erg aan dat ze het haten maar ik wist niet waarom. Ja omdat ze het haten maar ik wist de reden niet. Ja ze vond het niet mooi maar waarom zou je een vestje daarom haten? Ja ik 'haat' iemand ook met heel mijn hart en zou haar maar al te graag dood zien vallen maar ik zeg daar ook niks van.
    Maar vergeet niet dat ik hier filosofeer grotendeels. Ik probeer positief te denken zoals mijn psycholoog me heeft aangeduwt en ik moet zeggen dat de wereld door een ander oog zien echt zoveel opheldering geeft :'D Mensen zeggen te snel haten, geven eerder schuld aan anderen dan aan hunzelf -geeft toe dat als je ooit tegen een paal bent opgelopen dat je ook wel even schold tegenover de paal en wie hem daar neergezet heeft in plaats van: ow ik ben zo onoplettend geweest dat ik tegen een paal aanliep en het is mijn schuld. Als je dit wel doet verdien je een medaille- en zo kan ik nog mijn lijst langer maken.

    Ik herrinerde me dat ik degene was die hier aan automulitatie deed en aan een eetstoornis lijdt. En dat jullie zo positief waren. Nu lijkt het wel als of jullie allemaal rot problemen hebben en ik probeer hier positief te zijn en gewoon nadenkt over het leven. Eigenlijk zijn de rollen nu aardig omgedraait. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het leven is ook niet echt positief, of wel? Als er hier iemand leeft zonder enige problemen die geef ik een medaille, want geloof me hoe ik over de wereld kijk is het alles behalve positief...


    '' Type Sangster if you can see this. "


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:



    Awhie, hoe cute! (:

    Oh ja, wie opent het nieuwe topic als deze vol is?


    16 - 09 - '17

    Tomliinson --> Malone


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Malone schreef:
    Tomliinson --> Malone


    Wordt wennen.


    16 - 09 - '17

    Blub.


    Ik mag een nieuwe username :o


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Blub.


    Ik mag een nieuwe username :o


    Welke ga je nemen?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    En VOL! IK maak wel een nieuwe aan (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    '' Type Sangster if you can see this. "