• Hi.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 22:11 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ja, ik ben het daar wel mee eens. Al word ik minder genegeerd, maar ik weet wel andere mensen die genegeerd worden en ik vind dat gewoon jammer.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Ja, ik ben het daar wel mee eens. Al word ik minder genegeerd, maar ik weet wel andere mensen die genegeerd worden en ik vind dat gewoon jammer.


    Who? Ergens denk ik dat ik mensen negeer zonder dat ik het weet :'c


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Who? Ergens denk ik dat ik mensen negeer zonder dat ik het weet :'c


    Reality's overrated.

    Jullie beide niet volgensmij. Tenminste, jullie negeren niemand.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Jullie beide niet volgensmij. Tenminste, jullie negeren niemand.


    Hmh, not so Sure about that actually..


    That is a perfect copy of reality.

    Zie je een borstvergroting op televisie. Het is gewoon een gat in je borst maken en daar een zakje spul in proppen. Ik moet er niet aan denken.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Dit, en tbh. Wij -ik en Gabe- zijn niet de enige die dan leuker moeten doen. Want dit hele gedoe is er omdat we gewoon meer dan de helft van de tijd worden negeert.

    Ik zei ook niet dat jullie leuker moeten doen?
    En dat is ook een misverstand, denk ik. Want misschien reageren sommigen niet omdat ze zien dat iemand anders er al op had gereageerd. -dat heb ik soms iig- Ik zie niet in waarom iemand hier iemand anders expres zou negeren.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kerberos schreef:
    Zie je een borstvergroting op televisie. Het is gewoon een gat in je borst maken en daar een zakje spul in proppen. Ik moet er niet aan denken.

    Gatver. D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Ik zei ook niet dat jullie leuker moeten doen?
    En dat is ook een misverstand, denk ik. Want misschien reageren sommigen niet omdat ze zien dat iemand anders er al op had gereageerd. -dat heb ik soms iig- Ik zie niet in waarom iemand hier iemand anders expres zou negeren.


    Nee, maar we 'moeten', even simpel gezegd, met zijn allen gewoon leuk doen. En tot nu toe zijn het ik en Gabe geweest, die dit oproepen.
    Laten we de personen uit het volgende voorbeeld 1&2 noemen. Ik en 1 zijn online. 1 zegt wat, ik zeg wat en vraag wat. 1 reageert niet. 2 komt online en reageert, 2 en ik krijgen een gesprek. 1 heeft een uur kunnen reageren en was de hele tijd online, maar reageerde niet. Dus om dan te zeggen 'iemand anders heeft al gereageerd.' is ook bullshit. Isn't it?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Treaty schreef:
    (...)
    Gatver. D:


    Wat je zegt.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Nee, maar we 'moeten', even simpel gezegd, met zijn allen gewoon leuk doen. En tot nu toe zijn het ik en Gabe geweest, die dit oproepen.
    Laten we de personen uit het volgende voorbeeld 1&2 noemen. Ik en 1 zijn online. 1 zegt wat, ik zeg wat en vraag wat. 1 reageert niet. 2 komt online en reageert, 2 en ik krijgen een gesprek. 1 heeft een uur kunnen reageren en was de hele tijd online, maar reageerde niet. Dus om dan te zeggen 'iemand anders heeft al gereageerd.' is ook bullshit. Isn't it?

    Soms is dat wel echt het geval. Als het een uur later is weet ik het ook niet, mij lijkt het onlogisch om iemand opzettelijk te negeren.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Escada schreef:
    (...)

    Nee, maar we 'moeten', even simpel gezegd, met zijn allen gewoon leuk doen. En tot nu toe zijn het ik en Gabe geweest, die dit oproepen.
    Laten we de personen uit het volgende voorbeeld 1&2 noemen. Ik en 1 zijn online. 1 zegt wat, ik zeg wat en vraag wat. 1 reageert niet. 2 komt online en reageert, 2 en ik krijgen een gesprek. 1 heeft een uur kunnen reageren en was de hele tijd online, maar reageerde niet. Dus om dan te zeggen 'iemand anders heeft al gereageerd.' is ook bullshit. Isn't it?


    Maar soms zit ik wel eens een uur te schrijven of gewoon om de twaalf minuten kijken of er is gereageerd op een RPG :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Treaty schreef:
    (...)
    Soms is dat wel echt het geval. Als het een uur later is weet ik het ook niet, mij lijkt het onlogisch om iemand opzettelijk te negeren.


    Ja, maar toch is het zo. Ik ga dit niet zomaar uit mijn nek lullen, en ben ook niet de enige die hier last van heeft.
    Maar ik kap ermee, heb geen zin in een ruzie. Wat ik gister heb gezegd, is gewoon het probleem. En daar blijf ik bij, that's all.
    Ik ga me klaarmaken voor een feestje. Bye.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Woodley schreef:
    (...)


    Maar soms zit ik wel eens een uur te schrijven of gewoon om de twaalf minuten kijken of er is gereageerd op een RPG :')

    Ja, dat. Soms heb ik Q nog open staan als ik bijv. Teen Wolf aan het kijken ben.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Escada schreef:
    (...)

    Ja, maar toch is het zo. Ik ga dit niet zomaar uit mijn nek lullen, en ben ook niet de enige die hier last van heeft.
    Maar ik kap ermee, heb geen zin in een ruzie. Wat ik gister heb gezegd, is gewoon het probleem. En daar blijf ik bij, that's all.
    Ik ga me klaarmaken voor een feestje. Bye.

    Dat snap ik ook wel. Maar goed, "ja maar het is zo" is niet echt een goed argument.
    Dit zie ik meer als een gesprek om verduidelijk dan echt een ruzie.
    Veel plezier!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.