• Hi.

[ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 22:11 ]

Danmarks Dynamite.

Treaty schreef:
    (...)
    OEH.

Het is gelukkig maar een quiz xd

Botje schreef:
    (...)

Vat alles niet zo persoonlijk op.

Dit slaat echt nergens op.

Danmarks Dynamite.

Kunnen we hier niet gewoon over ophouden? Iedereen wordt wel eens 'genegeerd.'

Keaton schreef:
    Wat wordt hier zo negatief gereageerd. Sorry, maar ik zou het ook niet fijn vinden als ik genegeerd wordt.

Ik ook niet.
    Maar het zal vast niet opzettelijk zijn geweest.
    Ik weet niet eens of ik ook bij die mensen hoorde eigenlijk die haar negeerde...

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Botje schreef:

Ja en als je er op let gebeurd dat dus niet en dan is er niks aan de hand.

Danmarks Dynamite.

Botje schreef:

Ja, aar het gebeurd nogal vaak de laatste tijd. Iets te vaak voor mijn gevoel.

That is a perfect copy of reality.

Ik negeerde haar ook, omdat ik het bericht over het hoofd zag. Maar ik bied gewoon me excuses aan en andere mensen gaan moeilijk lopen doen.

Danmarks Dynamite.

Lorum schreef:
    (...)

Ja, aar het gebeurd nogal vaak de laatste tijd. Iets te vaak voor mijn gevoel.

Danmarks Dynamite.

Ik dacht dat we hier over hadden gesproken gister en toch blijf je zo doen Aline, ik snap dat niet.

Danmarks Dynamite.

Ik doe het? Ik doe alles hier fout, ja. Ik begrijp het al.

Maar goed. Als er mensen zijn die vinden dat ik zeik, zeg het dan maar gewoon lekker meteen, dan hoef ik mezelf ook niet kwaad te maken en ga ik wel weg zodat de 'goede' sfeer niet verpest wordt. En ga nu niet zeggen dat ik me aanstel, want zeg nou zelf, zullen jullie het leuk vinden?

That is a perfect copy of reality.

Ik vind ook dat mensen moeilijk lopen te doen hierover. Bc Gab zag het berichtje gewoon over het hoofd, en er zullen vast meer zijn die hetzelfde hadden. -ik namelijk ook-

Treaty schreef:
    Ik vind ook dat mensen moeilijk lopen te doen hierover. Bc Gab zag het berichtje gewoon over het hoofd, en er zullen vast meer zijn die hetzelfde hadden. -ik namelijk ook-

THE THINGS WE LO-OST THE THINGS WE LOST IN THE FIRE FIRE FIRE

Treaty schreef:
    THE THINGS WE LO-OST THE THINGS WE LOST IN THE FIRE FIRE FIRE

Dat is het enige liedje dat ik ken van Bastille en ik vind het een leuk lied :3