• The Most Legendary Meeting ...... Ever

    Er was al een plan om te gaan meeten in Enschede,
    Dit topic was alleen onoverzichtelijk geworden en het was niet duidelijk wie er nou wel of niet kwam.
    Vandaar even een nieuw topic.


    Lijkt het je leuk om met een aantal Quizletters te gaan meeten? En is Enschede niet te ver van je?
    Dan is dit je grote kans om je droom waar te maken :3 . Ik was van plan om een meeting hier in Enschede te organiseren.

    Waar : Enschede Centraal
    Wanneer: Zondag 2 Maart
    Hoe laat : Nog te overleggen.

    Wie komen er allemaal?

    Atlantica - Minke (15)
    Finsceal - Rick (16)
    Kaa - Yolanda (17)
    BULLSHIPPER- Britt (18)
    Mairimis - Suuz (16)
    Tonkin - Jacco (18)(Misschien)
    Elvenking - Laura (Misschien)
    Aimeka - Desiree (16)


    Wil je ook graag komen ? Laat dan even een berichtje achter in dit topic en dan zet ik je in de lijst.

    Rick ;D

    P.S. Er is weer een actie met treinkaartjes die goedkoper zijn.
    Dagkaart geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 15 februari 2014 t/m 15 juni 2014.

    Actievoorwaarden:
    • Deze Dagkaart is chip- en stempelkaart ineen. Hiermee check je verplicht in en uit bij een NS-kaartlezer op een poortje of paal.
    • Reis je met een trein van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia dan stempel je de Dagkaart eenmalig af bij een stempelautomaat.
    • Deze Dagkaart is één dag geldig voor één persoon in de 2e klas.
    • Te gebruiken op één zaterdag of één zondag van 15 februari 2014 t/m 15 juni 2014.
    • Met toeslag geldig in Intercity direct treinen (voorheen Fyra) en ICE -treinen.
    • Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
    • Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
    • Niet geldig op 26 april 2014, Koningsdag.
    • Verkoop start op 11 februari 2014.
    • Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht.
    • OP = OP


    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben een beetje geldloos. En ik ben nogal jong vergeleken met de meeste van jullie :$
    Dus ik kom toch niet, sorry.

    Zet mij maar op misschien, vanwege werk, weet je wel :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aangepast


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik kan niet, sorry.

    Waar gaan we eigenlijk verzamelen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Waar gaan we eigenlijk verzamelen?


    Het station in Enschede is heel handig omdat hij maar een hal heeft, ik zou zeggen op centraal station bij de Burger King.
    En we hoeven nu alleen nog maar een tijd te hebben. Wat vind iedereen van 12 uur? Aangezien het koopzondag is zijn de winkels toch niet veel eerder open.
    Als mensen mijn nummer willen hebben voor de meeting moeten ze me eventjes een pb sturen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Knetterdisco schreef:
    Ik ben een beetje geldloos. En ik ben nogal jong vergeleken met de meeste van jullie :$
    Dus ik kom toch niet, sorry.


    14 is toch helemaal niet zo jong? Dus daar hoef je je niet druk om te maken.
    Maar als het om geld gaat heb ik er inderdaad begrip voor.

    Finsceal schreef:
    (...)

    Het station in Enschede is heel handig omdat hij maar een hal heeft, ik zou zeggen op centraal station bij de Burger King.
    En we hoeven nu alleen nog maar een tijd te hebben. Wat vind iedereen van 12 uur? Aangezien het koopzondag is zijn de winkels toch niet veel eerder open.
    Als mensen mijn nummer willen hebben voor de meeting moeten ze me eventjes een pb sturen.

    als iedereen je nummer heeft, kun je ook op whapp een groepschat aanmaken
    & 12 uur vind ik goed ^^ x


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Finsceal schreef:
    (...)

    Het station in Enschede is heel handig omdat hij maar een hal heeft, ik zou zeggen op centraal station bij de Burger King.
    En we hoeven nu alleen nog maar een tijd te hebben. Wat vind iedereen van 12 uur? Aangezien het koopzondag is zijn de winkels toch niet veel eerder open.
    Als mensen mijn nummer willen hebben voor de meeting moeten ze me eventjes een pb sturen.


    Aah oke, is goed. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry, mij moet je nog even op misschien laten staan, want ik weet nog steeds niet zeker of ik op die dag kan. Maar ik laat wel zo snel mogelijk weten of ik kan of niet. ^^

    Hmm komen nog niet zo heel veel mensen. Hoop wel dat het gezellig word aangezien ik eigenlijk niet heel erg snel spraakzaam ben bij mensen met wie ik niet vaak spreek enzo. Let's hope I won't be akward :3

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 22:29 ]

    Atlantica schreef:
    Hmm komen nog niet zo heel veel mensen. Hoop wel dat het gezellig word aangezien ik eigenlijk niet heel erg snel spraakzaam ben bij mensen met wie ik niet vaak spreek enzo. Let's hope I won't be akward :3


    Je kent mij. ^^ Niet dat we vaak spreken, maar nou en. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Atlantica schreef:
    Hmm komen nog niet zo heel veel mensen. Hoop wel dat het gezellig word aangezien ik eigenlijk niet heel erg snel spraakzaam ben bij mensen met wie ik niet vaak spreek enzo. Let's hope I won't be akward :3


    Duude xD Ik ben zeg maar in het echt zo random as fuck, dus awkward wordt het zeker niet :'D
    Maar goed dat is dan alleen als ik niet te veel afgeleid ben *wenkbrauwwiebel* (Suuz komt ook XD)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Finsceal schreef:
    (...)

    Duude xD Ik ben zeg maar in het echt zo random as fuck, dus awkward wordt het zeker niet :'D
    Maar goed dat is dan alleen als ik niet te veel afgeleid ben *wenkbrauwwiebel* (Suuz komt ook XD)

    Ik leid je niet expres af. Jij laat je gewoon afleiden door mij (cat)


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    (...)
    Ik leid je niet expres af. Jij laat je gewoon afleiden door mij (cat)


    Je leid (leidt?) hem al af door er gewoon te zijn. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •