• The Most Legendary Meeting ...... Ever

    Er was al een plan om te gaan meeten in Enschede,
    Dit topic was alleen onoverzichtelijk geworden en het was niet duidelijk wie er nou wel of niet kwam.
    Vandaar even een nieuw topic.


    Lijkt het je leuk om met een aantal Quizletters te gaan meeten? En is Enschede niet te ver van je?
    Dan is dit je grote kans om je droom waar te maken :3 . Ik was van plan om een meeting hier in Enschede te organiseren.

    Waar : Enschede Centraal
    Wanneer: Zondag 2 Maart
    Hoe laat : Nog te overleggen.

    Wie komen er allemaal?

    Atlantica - Minke (15)
    Finsceal - Rick (16)
    Kaa - Yolanda (17)
    BULLSHIPPER- Britt (18)
    Mairimis - Suuz (16)
    Tonkin - Jacco (18)(Misschien)
    Elvenking - Laura (Misschien)
    Aimeka - Desiree (16)


    Wil je ook graag komen ? Laat dan even een berichtje achter in dit topic en dan zet ik je in de lijst.

    Rick ;D

    P.S. Er is weer een actie met treinkaartjes die goedkoper zijn.
    Dagkaart geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 15 februari 2014 t/m 15 juni 2014.

    Actievoorwaarden:
    • Deze Dagkaart is chip- en stempelkaart ineen. Hiermee check je verplicht in en uit bij een NS-kaartlezer op een poortje of paal.
    • Reis je met een trein van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia dan stempel je de Dagkaart eenmalig af bij een stempelautomaat.
    • Deze Dagkaart is één dag geldig voor één persoon in de 2e klas.
    • Te gebruiken op één zaterdag of één zondag van 15 februari 2014 t/m 15 juni 2014.
    • Met toeslag geldig in Intercity direct treinen (voorheen Fyra) en ICE -treinen.
    • Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
    • Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
    • Niet geldig op 26 april 2014, Koningsdag.
    • Verkoop start op 11 februari 2014.
    • Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht.
    • OP = OP


    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dan liever zondag twee maart? Dan kan ik nog vrij vragen voor werk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Finsceal schreef:
    (...)
    Ik zou opzich wel iets kunnen afzeggen , maar Suuz had ook liever de zondag en ik weet niet of ze Kickboksen kan afzeggen xD
    Dus dat moeten we haar dan nog ff vragen :P

    Ik kan kickboksen wel afzeggen, maar dan kwam zondag beter uit want dan hoefde ik niks af te zeggen (cat)


    From these ashes, I will rise

    Ik had wel willen komen, maar ik heb alleen doordeweeks gratis OV. D: Dus dat gaat 'm niet worden, ook niet met de treinkaartjesactie, want ik moet een beetje op m'n geld letten. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tonkin schreef:
    Dan liever zondag twee maart? Dan kan ik nog vrij vragen voor werk


    Hmm moet kunnen, denk ik wel. Moet ik alleen een vervanger regelen voor darttoernooi die dag. Want ik laat mijn ouders er niet alleen staan, kunnen ze met hun gezondheid niet aan. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ardina schreef:
    Ik kan alleen 1 maart :') Maar dan is het carnaval, dus ik weet het nog steeds niet zeker :3


    Shit, ik bedoel 2 maart.

    Zet mij er maar bij Rick! :D Zin in! En zeker weten dat ik kom, al moet ik echt boos worden op m'n ouders, ik kom! :D


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Oke Desiree,
    @Iedereen is 2 maart dan goed?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik zeg doen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    2 maart is prima voor mij!


    From these ashes, I will rise

    Finsceal schreef:
    Oke Desiree,
    @Iedereen is 2 maart dan goed?


    Ik overleg hier thuis even of het goed is. :p Zo niet dan weet ik niet wat ik met mijn kaartje aan moet. :'D Ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gomenasai is Atlantica nu :3

    Kaa schreef:
    (...)

    Ik overleg hier thuis even of het goed is. :p Zo niet dan weet ik niet wat ik met mijn kaartje aan moet. :'D Ghehe


    Dan ga je een andere keer naar mij toe :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Finsceal schreef:
    (...)

    Dan ga je een andere keer naar mij toe :P


    Hahahah kan ook. :'D
    Maar me ouders hebben zojuist dus gezegd dat ik wel mag, mits ik maar voor 12 uur de trein naar Enschede neem, en pas ná 20.00 uur op het station in Emmen weer aan kom, andesr kunnen ze me niet brengen en halen wegens dat darttoernooi dus. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Hahahah kan ook. :'D
    Maar me ouders hebben zojuist dus gezegd dat ik wel mag, mits ik maar voor 12 uur de trein naar Enschede neem, en pas ná 20.00 uur op het station in Emmen weer aan kom, andesr kunnen ze me niet brengen en halen wegens dat darttoernooi dus. :p



    Aha :) Maar dat komt wel goed
    anders blijf je gewoon wat langer? Dan verzinnen we wel iets om te doen xD (Mocht de meeting te vroeg zijn afgelopen,


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Finsceal schreef:
    (...)


    Aha :) Maar dat komt wel goed
    anders blijf je gewoon wat langer? Dan verzinnen we wel iets om te doen xD (Mocht de meeting te vroeg zijn afgelopen,


    Joah komt wel goud. En mocht de meeting eerder afgelopen zijn dan dwing ik jou en vast nog wel wat anderen om gewoon langer te blijven. :3 ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •