• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    (...)
    Haha, tja, ik weet verder geen andere programma's of zo.


    Haha nee ik ook niet en ik heb een hekel aan iMovie(cat)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Korte inhoud van je verhaal: Liam, Harry, zayn, Niall en Louis werken bij de MI6 (Engelse geheime dienst, bekend van de James Bond films). Ze worden door M (de baas, vrouw) opgeroepen om dhr. Hades op te sporen. Dhr. Hades is een gemene cyber crimineel die probeert de wereld te veroveren doormiddel van social netwerken. 1D reist daardoor over de hele wereld om een spoor van hem te vinden.
    Titel: The Chase ~ One Direction || MI6
    Tekst die in de trailer moet (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer):

    -The searce for dhr. Hades
    - a dangerous mission, even for the best agents
    - They travel around the globe in search of a dangerous criminal.
    -Will they find him?
    - Or will he find them first?

    (zoiets, mocht jezelf ideen hebben sta ik er gerust voor open :D)

    Personages: One Direction, Nina dobrev , (als de sexy assistent :D) , Matthew Davis (ook de vampire diaries, alaric, als Dhr Hades), en M (de oude vrouw, baas die ook in James bond voorkwam)
    Muziek (die kan ik ook wel zelf). Bv: All the right moves - One Repucli
    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen)- Skyfall (of andere James Bond films), Vampire Diearies
    Extra: !D bestaan niet als band. Ze komen over de hle wereld. Van Chian tot Amerika en van Rusland Tot nedelrand.

    (ik hoop dat je hier genoeg aan hebt, en mss een trailer voor me kan maken :) x)


    Life is simple, it's just not easy.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 17:33 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Korte inhoud van je verhaal: Aan het hof van Widsor Castle, Engeland in de late middeleeuwen (1427) woont de Engelse koninklijke familie Winchester.

    Engeland is nog onder de duim van het geloof, aartsbischoppen en kardinalen zitten aan het hof. Engeland is onder het regime van een koning maar word gerund door de koningin van het land. Maar door een plots voorval overlijd de koning waardoor de kroonprins de nieuwe koning wordt. Kan de koningin hem wel in het gareel houden? Gezien blijkbaar haar zoon andere plannen heeft dan die zij voor hem had uitgestippeld?
    De nieuwe koning heeft andere plannen, een Orde (Orde van de Ronde Tafel) die het koninkrijk zou beschermen schijnt een andere wending te nemen. Vrienden worden vijanden en bloed zal vloeien.

    Long Life the King
    Titel: Long Life the King
    Tekst die in de trailer moet: Zie inhoud verhaal, miss kun je daar iets uithalen - wel in het Engels (a)

    A war that not will be fought on the battlefield
    She will not win
    The English court is full of mean creatures, some of them who are close to the king. They need to be exterminated
    Long Life the King

    Zulke dingentjes?
    B.t.w sorry als er schrijf fouten in staan heb dyslexie...
    Personages:
    Ik heb heb meerdere personage's maar deze komen de meeste in mijn verhaal voor ;)

    Koningin: Eleanora Stuart (9 juli 1395 – 32)


    Kroonprins: Edward IV "Eddy" Winchester (2 januarie 1410 – 17 jaar), Hertog van Cronwall, Prins van Schotland, prins van Wales en Kroonprins van Engeland


    - Mary Winchester/Mary II of Wales(25 december 1411 – 16 jaar), getrouwd met Phillips of Wales, de Hertog van Yorkshire


    Philips heeft niet echt een hele grote rol maar dat komt nog naarmate het verhaal verder gaat ;)

    Hier zie je een foto trouwens (uit The White Queen) met Edward in het midden, John Seymour (links) en Simon Brown (rechts)

    Muziek: je mag zelf kiezen of ze ook nog praten - als het wat toevoegt zeg ik doen en anders gebruik gewoon muziek. ook dacht ik aan The Tudors Theme Song
    Eventueel film/serie: The White Queen, Reign en misschien The Tudors ow ook iets van Borgia/Borgias (zijn twee verschillende series over de zelfde mensen in Rome) - dit komt later in het verhaal pas maar het is een ideetje ?
    Extra: De tijdsduur maakt mij niet zoveel uit ;) Het is meer wat jij er mee kan maken (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 20:16 ]

    Ik heb ook een trailer nodig! Zal zo wat invullen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Korte inhoud van je verhaal:
    Het gaat over een meisje; Alaska (Ally), ze heeft geen ouders meer maar wel twee broers en een zusje. Op een dag komen ze in Narnia terecht, waar ze de Pevensies tegenkomen. Ook komen ze erachter dat er een voorspelling over hen is gedaan, Ally blijkt de koningin van de Winter te zijn. Haar broers en zus zijn de Koningen en Koninging van de andere seizoenen, ze kunnen de seizoenen controleren, maar dat lukt pas na dagen van oefeningen en ze hebben niet lang meer tot de Telmarijnen hen aanvallen.
    Titel:
    Queen of the seasons
    Tekst die in de trailer moet (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Four children *beelden*
    An adventure *beelden van Narnia*
    Four Kings and Queens *beelden van de Narniaanse Koningen en Koninginnen*
    Four seasons *beelden van alle seizoenen*
    Every season has a King or Queen *Dan graag een stukje van Chloë Grace Moretz in Carrie (als ze bijvoorbeeld een vlag laat wapperen)*
    A battle *beelden uit Narnia: Prince Caspian en dan de oorlog op het einde*
    Love and friendship *beelden*
    Letting go *beelden*

    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Je kan veel filmpjes vinden op youtube van Narnia. Ik wil eigenlijk alleen beelden uit de tweede film (aangezien het dan ook afspeelt). Voor Alaska kan je misschien Chloë Grace Moretz gebruiken, zij speelt in "Carrie". (Graag geen beelden dat ze onder het bloed zit ofzo)
    Muziek (die kan ik ook wel zelf):
    Een spannend muziekje.
    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen)
    Narnia.
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier )


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    yeah! Nu komt die van mij! :) Ben echt benieuwd!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Heey Aquata, maak je nog trailers of moet ik bij iemand anders voor een trailer vragen?

    WenseKronik schreef:
    Heey Aquata, maak je nog trailers of moet ik bij iemand anders voor een trailer vragen?

    Ik begin waarschijnlijk deze week aan nog ene en vanaf volgende week kan ik er weer meer voor gaan.
    Sorry voor het lange wachten iedereen, maar ik heb een nogal drukke periode.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Geldt het alleen voor acteurs/actrices of mogen het ook zangers/zangeressen zijn?
    En welk(e) programma('s) gebruik je hiervoor? Misschien kan ik het later zelf ook eens testen.


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Aquata schreef:
    (...)
    Ik begin waarschijnlijk deze week aan nog ene en vanaf volgende week kan ik er weer meer voor gaan.
    Sorry voor het lange wachten iedereen, maar ik heb een nogal drukke periode.



    Sorry voor het ongeduld ;)
    Maar succes met je drukke periode (:

    Interresant :D hoe het zL eruitzien


    CHAOS

    Adamlicious schreef:
    Geldt het alleen voor acteurs/actrices of mogen het ook zangers/zangeressen zijn?
    En welk(e) programma('s) gebruik je hiervoor? Misschien kan ik het later zelf ook eens testen.

    Als je echt beelden wilt waarin die persoon zingt, kan het ook met zangers of zangeressen. Sommige zangers of zangeressen hebben ook in een film meegespeeld, dan kan ik ook nog best gemakkelijk beelden vinden. Maar anders zijn beelden naast het podium misschien een beetje te moeilijk te vinden.
    Ik gebruik windows moviemaker ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Sorry voor het ongeduld ;)
    Maar succes met je drukke periode (:

    Geen probleem hoor
    En bedankt! :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    (...)
    Als je echt beelden wilt waarin die persoon zingt, kan het ook met zangers of zangeressen. Sommige zangers of zangeressen hebben ook in een film meegespeeld, dan kan ik ook nog best gemakkelijk beelden vinden. Maar anders zijn beelden naast het podium misschien een beetje te moeilijk te vinden.
    Ik gebruik windows moviemaker ;)


    Oké, dank je.


    Korte inhoud van je verhaal:
    Adam is altijd bezig geweest met musicals. Nu wil hij iets anders doen met z'n carrière, namelijk zingen. Hij geeft zich op voor American Idol, in de hoop om bekend te worden als zanger. Adam moet zich door veel situaties heen wurmen, zoals de scheiding van z'n ouders. Maar zullen Amerika en de rest van de wereld klaar zijn voor Adam?
    Titel:
    Are you ready for me? ll Adam Lambert
    Tekst die in de trailer moet:
    Misschien kun je wat halen uit de verhaallijn, wel in het Engels. Da's wat leuker.
    Personages:
    Adam Lambert
    Muziek
    Flow Like Water van James Newton Howard
    Eventueel film/serie...
    Aan het einde wat van Glee, daar speelt hij namelijk sinds november in
    Extra:
    *


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi