• Haaaalllloo,
    Ik maak Trailers bij je stories,
    Als je er eentje wilt, moet je mij dit even op een privé bericht sturen of bij de reacties zetten.

    Verhaallijn:
    Wie speelt erin?:
    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s):
    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb):
    Overige dingen die in de trailer moeten!:

    Alsvast bedankt,,,,
    Groetjes, Maud ;D

    Ik maak dingen zoals dit:




    Klaar
    ~ That New Girl - Niall Horan

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 12:20 ]

    Verhaallijn:Uwhm de story zelf is al begonnen je kan het beste daar kijken x KLIK
    Wie speelt erin?: Theo James( het liefst stukjes uit de Divergent Trailers) en Holland Roden
    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s): Ellie Goulding Dead in the water
    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb): 1.45
    Overige dingen die in de trailer moeten!: Een blond meisje dat weg loopt en mischien een vechtscene uit de Divergent trailer xx

    P.S mag de tekst: One Choice can transforme you
    One Choice can destroy you
    One choice can define you
    er nog bij? xx

    zou je er een voor mij willen maken
    Wie speelt erin? one direction
    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s): iets van one direction misschien
    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb): wat voor jou het handigst is
    Overige dingen die in de trailer moeten!:
    het verhaal gaat over one direction die allemaal een ongeluk meemaken/zien
    niall is de een fietster die overreden word door louis in een auto
    liam en danielle zien dit( zij liepen langs)
    zayn komt later naar de plaats van het ongeluk aangerent en zien niall nog net in de abulanse getild worden
    harry zit op een brommer (ziet heel het ongeluk voor zich gebeuren)

    hopelijk kun je hiermee een trailer voor me maken
    ik hoor graag snel iets van je of je er een voor me wilt maken

    Zou je miss een voor mij kunnen maken, hihi??

    Verhaallijn: One Direction werken bij de Mi6 (geheime dienst van Engeland), ze worden met zijn vijfen op een missie gestuurd om een gevaarlijkke cyber crimineel op te sporen. Ze reizen daarbij over de hele wereld om een Spoor van Dhr. Hades. te vinden.
    Wie speelt erin?: One Direction
    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s): ja One Republic - all the right moves (link)
    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb): 2/3 minuten ong.
    Overige dingen die in de trailer moeten!: One Direction bestaat niet als band, maar alleen als collegas. Het speelt zich af over de hele wereld. En hun baas is ook die mevr. van de James bond films (m, zeg maar). Het verhaal komt zowiezo een beetje overeen met de james Bond reeks,

    ik hoop dat je hier genoeg aan hebt, x


    Life is simple, it's just not easy.

    ohjaa de titel is: the Chase ~ One Direction || MI6 - is ook wel handig om er in te vermelden

    x


    Life is simple, it's just not easy.

    Wie speelt er in? : Moeten dit acteurs of zow zijn? Naja in ieder geval Rox, Ravleen, Dean, Thijs en Bas (allemaal rond de 16 tot 18 jaar ) Zijn allemaal wat punk of Gothic achtig. En ze voetballen een of twee keer in het begin van het verhaal.
    Liedje: Ik heb twee nummers dan kun je kiezen Hero - Skillet en Monster - Skillet mocht je dit niets vinden of zow dan kun je nog altijd vragen of er een ander nummer is dat ik in gedachte heb.
    Duur van het filmpje: Zo rond de ander halve minuut ofzow, als het jouw maar uit komt ;)
    De titel van het verhaal: Notitie Geheim
    Waar het over gaat:

    Rox ontdekt na de dood van Ravleen via een vol geschreven notitie boekje dat de politie drugs smokkelt die zij vinden bij criminelen, de politie smokkelt dit de gevangenis in. Ze zijn dus ook niet bang om over lijken te gaan, want Ravleen is niet de enigste die word vermoord en waar mensen niet weten hoe, meerdere journalisten zijn ook al de pijp uit gegaan door in geslikt fijn gemale glas splinters of veel zout waar door hun maag wand kapot gaat en ze van binnen uit worden 'verteert' (oké het is goor maar geen details in het verhaal ;) ) Rox moet dus ook vluchten om dat zij hier achter komt

    Waar speelt het zich af: Voor al in Nederland, maar het gaat zich ook in de ardennen afspelen, dus misschien als je iets kan vinden over iemand die met een rugzak door de bossen heen rent met een paar heuvels of zow zou dat leuk zijn. Miss kun je wat vinden over wat gasten die eerst voetballen (er zit ook een meisje bij!) en dan op school praten enzow... Maar ik zie wel. Maak er maar een mooie verassing van! http://www.quizlet.nl/stories/134360/notitie-geheim/


    I dare you to move - Switchfoot

    Verhaallijn: Een Vlaams meisje moet verhuizen naar Engeland voor haar vaders werk. Ze is niet erg welkom op school omdat ze apart is. Ze vind het maar niets op haar school. Ze is heel verlegen en stil. Ze haat de populaire jongens op haar school. (1D) Zij pesten haar het hardst. Maar Niall, denkt anders over het meisje.

    Wie speelt erin?: One direction, maar vooral Niall. (Voor het meisje gebruik ik Victoria Justice....)

    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s): Little things....

    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb):
    bwa, maakt op zich niet uit....

    Overige dingen die in de trailer moeten!:
    Ik weet niet of dit moeilijk is om te doen, en als het niet lukt moet het niet persee, maar als je er een tekstje in krijgt zou het echt wel handig zijn. Hier is het tekstje:

    She is not a popular girl.
    She is more The type of a geek.
    She is different.
    She is a strong girl.
    She is The girl that i love.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    YOLOBIRDxx schreef:
    Verhaallijn: Een Vlaams meisje moet verhuizen naar Engeland voor haar vaders werk. Ze is niet erg welkom op school omdat ze apart is. Ze vind het maar niets op haar school. Ze is heel verlegen en stil. Ze haat de populaire jongens op haar school. (1D) Zij pesten haar het hardst. Maar Niall, denkt anders over het meisje.

    Wie speelt erin?: One direction, maar vooral Niall. (Voor het meisje gebruik ik Victoria Justice....)

    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s): Little things....

    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb):
    bwa, maakt op zich niet uit....

    Overige dingen die in de trailer moeten!:
    Ik weet niet of dit moeilijk is om te doen, en als het niet lukt moet het niet persee, maar als je er een tekstje in krijgt zou het echt wel handig zijn. Hier is het tekstje:

    She is not a popular girl.
    She is more The type of a geek.
    She is different.
    She is a strong girl.
    She is The girl that i love.



    Als er nog iets is, stuur maar een pb :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Verhaallijn: Aan het hof van Widsor Castle, Engeland in de late middeleeuwen (1427) woont de Engelse koninklijke familie of Winchester.

    Als Mary of Winchester thuis komt van haar verblijf in de Lage Landen, krijgt ze een onaangename verrassing als ze terug komt op het Engelse hof. Haar vader, de koning overlijd en een ketting reactie van gebeurtenissen zullen volgen. Geheimen komen ontbloot te liggen, een orde die zou moeten beschermen heeft een ander idee gekregen. De koningin verliest haar macht, gezien haar zoon toch andere plannen en ideeën heeft dan dat zij dat had. Dat was niet haar bedoeling.
    De jonge koning zal merken wie er te vertrouwen zijn en wie er alleen maar macht willen, kan hij daar wel onderscheid in maken? Zal Edward de grote koning worden waarvan hij altijd gedroomd had of zal hij eindigen zoals hij dat niet wou? Engeland is losgelaten van het regime van zijn vader en nu mag Edward met de pionnen spelen.
    Vrienden worden vijanden en bloed zal vloeien maar nog steeds zal er gejuicht worden door het Engelse volk,

    Long Life the King
    Wie speelt erin?: Ik heb een paar hoofdpersonen, maar Max Irons (The White Queen) zit erin, dus je kan stukjes daarvan nemen. Euhm ik gebruik ook Mary en Francis van de serie Reign, dus daar kun je beeld uit gebruiken. Verder misschien stukjes knippen uit voorstukken van bepaalde series zoals (Reign, The White Queen, The Tudors, Borgia/ The Borgias, The Pillars of the Earth en World without End.
    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s): Misschien kun je ze zelf in stukjes laten praten, alleen als dat wat toevoegt en bij mijn verhaal past ;) en anders muziek met een middeleeuws tintje, bijvoorbeeld Ironclad - hunger sets in
    of van The Tudors: Pathetic Fallacy, Farewell to a Queen, The Shape of Things To Come (gecomposteerd door Trevor Morris)
    en favoriet van mij van Medieval music Academy: Middle Ages Timeline
    Zegmaar net wat beter bij de trailer past ;)
    Hoelang moet het ongveer durer: Dat laat ik aan jou over ;) gezien jij er beter beeld in hebt ^^
    Overige dingen die in de trailer moeten:
    En naja ik weet niet of tekst er mooi in is maar anders iig dit:
    A war that not will be fought on the battlefield
    The English court is full of mean creatures, some of them who are close to the king. They need to be exterminated
    For God and the people I rule
    Long Life the King

    Verhaallijn:
    Adam ziet er elke dag tegenop dat hij naar school moet. Elke dag is hij het slachtoffer van pesterijen, dreigingen en beschuldigingen. Uiteindelijk komt het zover, dat Adam niet meer naar school wil en alleen maar aan zelfmoord denkt. Tot z'n neef hem opgeeft voor de allergrootste talentenjacht van de Verenigde Staten. Adam doet eraan mee, maar zal dit ook ervoor zorgen dat ze Adam niet meer gaan pesten?
    Wie speelt erin?:
    Adam Lambert
    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s):
    No Boundaries van Adam Lambert
    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb):
    Dat maakt niet uit
    Overige dingen die in de trailer moeten!:
    Het zou leuk zijn als je beelden gebruikt van z'n auditie bij American Idol, maar het maakt verder niet uit.
    Tekst mag je zelf weten, gebruik de verhaallijn als tip.

    De titel is trouwens: The only option.....is to become a star ll Adam Lambert

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 21:06 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Hey!
    Ik zou graag een trailer hebben bij mijn story The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle.
    http://www.quizlet.nl/stories/134915/the-ultimate-guide-to-finding-love-in-a-bouncy-castle/




    - Titel van je story: "The Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle"
    - Korte beschrijving van story (+ eventueel de sfeer van het verhaal etc.) Het is een romantisch drama, een beetje zoals The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake of The Sisterhood of the Travelling Pants. Het gaat over de zeventienjarige Judy, die nooit meer echt gelukkig is geworden na het overlijden van haar tweelingzus Anna. Als ze Zachary ontmoet op een kinderfeestje waar ze met haar vierjarige zusje heen moest van haar moeder, wordt ze op slag verliefd. Alleen heeft ze er nog steeds moeite mee om zich goed in haar vel te voelen nu Anna er niet meer is en heeft ze haar twijfels over of zij wel het juiste meisje voor Zac is. Het is een verhaal over liefde, over verlies en het maken van een nieuwe start.
    - Video's en/of foto's die je in de trailer wilt: Als Zachary heb ik Logan Lerman gecast, als Judy zou ik Shailene Woodley willen zien. Het stukje uit de trailer van The Fault in Our Stars waarbij Shailene Woodley in een rondje gedraaid wordt en Ansel Elgort omhelst zou ik graag in de trailer hebben. http://www.youtube.com/watch?v=9ItBvH5J6ss Als je Shailene Woodley's gezicht nodig hebt, kan je stukjes uit dit gebruiken; http://www.youtube.com/watch?v=dvpEhz23jAk en ook uit deze trailer kan je dingen gebruiken; http://www.youtube.com/watch?v=0i7QGQEH2bo Als het kan, zou ik ook het stukje op 1:54 uit deze trailer hebben; http://www.youtube.com/watch?v=ctXbDE1m7v0 . Verder mag jij kiezen, ik vertrouw op jouw goede smaak. :)
    - Tekst: "Judy Maeson is na het overlijden van haar tweelingzus nooit meer gelukkig geworden." "Maar als ze op een kinderfeestje Zac ontmoet... is ze op slag verliefd..." "Alleen is de grote vraag of Judy nog open wil staan voor de liefde na alles wat ze meegemaakt heeft..." "En Judy blijkt niet de enige te zijn die geconfronteerd wordt met verlies..." (Op dat moment kan je misschien een stuk uit een begrafenis of zo gebruiken?) "Een ontroerend verhaal over liefde... verlies... en het maken van een nieuwe start." "The Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle door niniwa1... nu op Quizlet.nl"
    - Muziek: Heart on Fire door Jonathan Clay in de LOL-versie: http://www.youtube.com/watch?v=pOFZlV5bNeo
    - Extra? (bv. audiofragmenten, zwart/wit, bepaalde acteurs, zangers, enz, die erin moeten worden verwerkt, ...) Kies jij maar :)

    Alvast bedankt!

    Nina


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    O, en zou je als dat kan ook zorgen dat er in de trailer gesproken wordt, als je begrijpt wat ik bedoel? Dat lijkt altijd veel professioneler. Jij mag kiezen wat er gezegd wordt, gewoon iets romantisch dat je uit een film of zo kan halen.
    Laat je het me weten als je de trailer gaat maken?
    Nina :)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    JUSTSHYxx schreef:
    Verhaallijn: Een Vlaams meisje moet verhuizen naar Engeland voor haar vaders werk. Ze is niet erg welkom op school omdat ze apart is. Ze vind het maar niets op haar school. Ze is heel verlegen en stil. Ze haat de populaire jongens op haar school. (1D) Zij pesten haar het hardst. Maar Niall, denkt anders over het meisje.

    Wie speelt erin?: One direction, maar vooral Niall. (Voor het meisje gebruik ik Victoria Justice....)

    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s): Little things....

    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb):
    bwa, maakt op zich niet uit....

    Overige dingen die in de trailer moeten!:
    Ik weet niet of dit moeilijk is om te doen, en als het niet lukt moet het niet persee, maar als je er een tekstje in krijgt zou het echt wel handig zijn. Hier is het tekstje:

    She is not a popular girl.
    She is more The type of a geek.
    She is different.
    She is a strong girl.
    She is The girl that i love.


    Hier is ie : https://www.youtube.com/watch?v=9BiBWs3HqFc&feature=youtu.be

    Verhaallijn:

    2 tieners. Een jongen en een meisje. Ze hebben één ding gemeen, een trauma. Ze hebben allebei problemen. Wanneer ze allebei worden opgenomen in hetzelfde hospitaal, lezen ze elkaar kennen, en uiteindelijk worden ze verliefd.

    Wie speelt erin?:
    5SOS (ze bestaan niet, maar ze spelen wel allevier mee.) Luke Hemmings is de hoodrolspeler.
    Hayley parker (ik gebruik foto's van Jillian Rose reed voor haar)
    Moet er een liedje bij de Trailer, zo ja, welk liedje(s):
    who you are-Jessie J
    Hoelang moet het ongveer duren, (1 min tot 3 min ajb):
    2 minuten ofzo
    Overige dingen die in de trailer moeten!:
    Even when the sky is falling down
    Even when the earth is crumbling 'round my feet

    Even when we try to say goodbye

    And if the earth ends up crumbling down to it's knees, baby
    We just gotta get out
    We just gotta get out


    Music is my escape from Bullshit in life <3