• De Amerikaanse acteur Philip Seymour Hoffman is dood aangetroffen in een appartement in Manhattan. Dat meldt de krant The Wall Street Journal zondag. Hij is 46 jaar oud geworden.

    De acteur werd bekend van films als Boogie Nights, The Big Lebowski en Magnolia. Hij werd vier keer genomineerd voor een Oscar en won het gouden beeldje in 2006 voor zijn rol als de excentrieke Amerikaanse schrijver Truman Capote.

    De doodsoorzaak moet nog officieel worden vastgesteld. Boulevardkrant de New York Post meldt op gezag van bronnen bij de politie dat het om een overdosis drugs lijkt te gaan.

    Seymour Hoffman kampte met drugsverslaving en liet zich vorig jaar opnemen in een afkickkliniek voor zijn verslaving aan heroïne.



    Hij is hier denk ik het meest bekend door zijn rol als Plutarch Heavensbee in The Hunger Games.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:08 ]


    Your make-up is terrible

    Whut. Ik wist niet dat hij zo'n verslaving had. Hoe willen ze dat nu doen met die film dan...

    Ik had 't al gehoord ja..
    46 jaar is ook helemaal niet oud, best wel jammer :c


    26 - 02 - '16

    Noh. D: Ik dacht waar herken ik 'm van, maar van The Boat That Rocked. Spijtig, evenals iedereen die zo aan zijn einde komt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vraag me af hoe het nu verdergaat met Mockingjay. En daarnaast is het natuurlijk best een schok. Ik wist hier helemaal niets van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Witchking schreef:
    Whut. Ik wist niet dat hij zo'n verslaving had. Hoe willen ze dat nu doen met die film dan...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Meh, waarom gaan er toch zoveel sterren toch dood aan zoiets stompzinnigs als een overdosis :c
    Rust in vrede Hoffman.


    Happy Birthday my Potter!

    Whut, nee. D:
    Ik wist niet eens dat 'ie een verslaving had. En inderdaad, hoe willen ze dat nu doen met Mockingjay...

    Hoe moet het dan verder met the Hunger Games? Hebben ze alles al opgenomen?


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    RIP. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nou voor mij zeker niet bekend van The Hungergames, maar van The Big Lebowski (awesome movie) maar erg spijtig!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, ik had het ook al gehoord. Erg jammer. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yeah mam liet het net zien. Zonde. R.I.P.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    R. I. P. ..

    Holy shit... Ik had geen idee dat hij een drugsverslaving had. Wat ontzettend zonde, ik vond hem een fantastische acteur. Hier schrok ik echt van. :'l


    Caution first, always.

    Ik heb het ook net gezien op facebook. Wat een verlies voor de filmwereld, en wat een shock.
    Rest in peace, we gaan je missen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried