• JK Rowling heeft gezegd dat Hermelien en Harry eigenlijk samen hadden moeten eindigen. Blijkbaar zijn Hermelien en Ron samen geeindigd om persoonlijke redenen en niet omdat ze een goed stel zijn. Blijkbaar was dat onderdeel van het oorspronkelijke plot maar was er intussen zoveel verandert dat het niet helemaal goed meer paste. Misschien helemaal niet goed.

    However, Rowling, 48, believes that Ron and Hermione would have ended up needing relationship counselling, The Sunday Times reported.


    Emma Watson is het er ook mee eens. En Emma Watson is meest awesome persoon op aarde

    bron

    Obligatory:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind Harry en Ginny prima samen en Ron en Hermelien ook. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind Hermelien en Ron juist wel bij elkaar passen. Sinds het vierde boek (Harry Potter en de vuurbeker) hoopte ik al dat die twee een stel zouden worden en Harry & Ginny dat was ook niet echt meer een verrassing sinds ik het zesde boek (Harry Potter en de halfbloed prins) heb gelezen. Aangezien Harry toen ineens wel heel erg jaloers werd op het vriendje/de vriendjes van Ginny.

    En ik vind het ook een beetje raar dat ze er pas nu mee komt.


    Physics is awesome

    Taiteilijan schreef:
    Ik zag het, ja. Ik heb Ron en Hermelien ook nooit als een 'stel' gezien, meer als goeie vrienden. Ik had ook nooit gedacht dat ze samen zouden eindigen. Hermelien en Harry vind ik trouwens ook niks. Ik ben meer van de Hermelien en Viktor, en Harry mocht best bij Cho blijven, al vind ik dat toch best wel sneu voor Carlo. Van Harry en Ginny ben ik in ieder geval geen voorstander.
    Nu ben ik best wel benieuwd wáárom Rowling het dan gedaan heeft.

    Ik had inderdaad ook Hermelien en Viktor gewild, wat Harry koos had me niet heel veel uitgemaakt maar zoals anderen ook al zeiden, tussen Ginny en hem was het zo snel een relatie. We wisten dat Ginny in de eerste jaren Harry leuk vond en later Harry Ginny, maar in te tussentijd was er zo veel gebeurd dat ik nooit had durven denken dat ze weer bij elkaar zouden komen. En in de boeken waren ze voor mijn idee bijna meer vrienden toen ze de relatie hadden. Hiervoor las je dat ze elkaar een zoen gaven en dergelijke. Relatie aan en het is weg, best jammer.

    Harry en Hermelien zijn altijd vrienden geweest en het is nooit meer dan dat geweest, terwijl het tussen Ron en Hermelien zeker vanaf boek vier meer is. Ja ze hebben vaak ruzie gehad en waren het vaak oneens, maar voor driekwart van de tijd was dat omdat ze niet wilden toegeven wat ze voor elkaar voelde. (Zeker Ron niet).
    Harry en Ginny hun relatie is nooit echt uitgebreid op papier gezet, maar het is niet dat het niets omvatte. Een boek heeft maar een beperkt aantal paginas om een heel jaar te beschrijven. Van mij had er best meer in mogen komen, maar uiteraard ligt de keuze bij Rowling.
    Als ik me goed herinner heeft hun relatie geduurd van de laatste zwerkbalwedstrijd tot de dood van Perkamentus. Wat ongeveer van vlak na de paasvakantie tot de eind juni is. Niet zo heel lang, maar nu ook weer niet kort.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ginny en Harry zijn gewoon een levenloos stel bij elkaar. Je ziet daar nooit passie tussen. Hermione en Ron vind ik wel nog passen, maar ze was ook altijd zo schattig met Harry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind Ron en Hermione het beste ship uit heel de Gouden Trio-generatie. Harry/Hermione past niet bij elkaar, vind ik.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben voor Glarry en Dramiapple (Draco + Hermione + apple). (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nou, ik vind Ron en Hermione echt wel goed bij elkaar passen en Harry en Ginny ook. Dus, pff.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Chocolata schreef:
    Ik ben voor Glarry en Dramiapple (Draco + Hermione + apple). (cat)


    Ik ben team Snarry (snaai + Harry), die hebben gekust! Draco en z'n Hermione & Apple niet. En Harry en z'n bril ook niet (cat)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 23:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Ik ben team Snarry (snaai + Harry), die hebben gekust! Draco en z'n Hermione & Apple niet. En Harry en z'n bril ook niet (cat)

    Draco en apple wel! Hij heeft haar(?) zelfs heel zwoel gebeten. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Draco en apple wel! Hij heeft haar(?) zelfs heel zwoel gebeten. (cat)


    Kan nog steeds niet op tegen de intieme (twee keer!) kus van Harry en z'n snaai. Harry heeft een heel jaar lang gezocht naar het binnenste van z'n snaaitje, haar (?) ware "ik", naar haar (?). Plus, snaai heeft ervoor gezorgd dat Harry z'n ouders heeft kunnen weer zien en zij hem hebben kunnen steunen. SNAAI HEEFT Z'N LEVEN GERED, LOTTA (cat)
    Draco, daarentegen, heeft z'n appel vermoord. En ik ben niet voor trio's, at all.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 23:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vind ik ook!


    No growth of the heart is ever a waste

    De enige Harry Potter ships die ik heb zijn die van The Next Generation. En een heel klein beetje Dramione, I must admit.

    En natuurlijk Tonks en Lupin. :Y)

    Maar ik vind dat het te obvious zou zijn geweest als Harry en Hermelien uiteindelijk een koppel zouden zijn geweest...


    help

    Jaaa, 100% voor Harry/Hermione!

    Ik vind Harry beter bij Ginny passen dan bij Hermione maar Ron en Hermione heb ik ook nooit echt 100% goed gevonden ;p
    Ik ship Hermione wel bij Draco, als het personage van Draco een beetje anders was uitgewerkt had dat misschien ook wel kunnen kloppen ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”