• JK Rowling heeft gezegd dat Hermelien en Harry eigenlijk samen hadden moeten eindigen. Blijkbaar zijn Hermelien en Ron samen geeindigd om persoonlijke redenen en niet omdat ze een goed stel zijn. Blijkbaar was dat onderdeel van het oorspronkelijke plot maar was er intussen zoveel verandert dat het niet helemaal goed meer paste. Misschien helemaal niet goed.

    However, Rowling, 48, believes that Ron and Hermione would have ended up needing relationship counselling, The Sunday Times reported.


    Emma Watson is het er ook mee eens. En Emma Watson is meest awesome persoon op aarde

    bron

    Obligatory:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ship geen van beiden. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind Harry zoveel beter bij Ginny passen. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind Harry ook veel beter bij Hermione passen. Ginny past gewoon niet bij Harry en Ron niet bij Hermione.
    In de films ging het ook heel snel tussen Ginny en Harry. Ginny zei haast nooit wat en opeens bam, relatie.

    Ik vond Hermelien en Harry vroeger ook beter bij elkaar passen, maar ik heb vrede genomen met Ron en Hermelien. Harry en Ginny vond ik nooit goed bij elkaar passen.


    Take me to wonderland

    Ik zag het, ja. Ik heb Ron en Hermelien ook nooit als een 'stel' gezien, meer als goeie vrienden. Ik had ook nooit gedacht dat ze samen zouden eindigen. Hermelien en Harry vind ik trouwens ook niks. Ik ben meer van de Hermelien en Viktor, en Harry mocht best bij Cho blijven, al vind ik dat toch best wel sneu voor Carlo. Van Harry en Ginny ben ik in ieder geval geen voorstander.
    Nu ben ik best wel benieuwd wáárom Rowling het dan gedaan heeft.


    Searching heavens for another earth

    Serenitae schreef:
    Ik ship geen van beiden. (cat)


    Snumbledore ftw :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Serenitae schreef:
    Ik ship geen van beiden. (cat)


    Exactly.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk vind ik het prima zoals het is.


    Tijd voor koffie.

    Took schreef:
    Ik vind Harry zoveel beter bij Ginny passen. :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Huh? Volgens mij wordt dit dan een erg ingewikkelde liefdesvierkant, want ik heb ook meerdere keren ergens gelezen dat Rowling aanvankelijk plannen had om Hermione en Fred een relatie te laten beginnen. Misschien moet Hermione eens nadenken over polyandrie. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had ook altijd verwacht dat het zou gebeuren,- maar ik weet niet verder hoe het verhaal gaat want ik heb alleen de 1e vier films gezien


    ©1998

    Draculea schreef:
    Ik vind Harry ook veel beter bij Hermione passen. Ginny past gewoon niet bij Harry en Ron niet bij Hermione.
    In de films ging het ook heel snel tussen Ginny en Harry. Ginny zei haast nooit wat en opeens bam, relatie.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Square schreef:
    Huh? Volgens mij wordt dit dan een erg ingewikkelde liefdesvierkant, want ik heb ook meerdere keren ergens gelezen dat Rowling aanvankelijk plannen had om Hermione en Fred een relatie te laten beginnen. Misschien moet Hermione eens nadenken over polyandrie. :W


    Hermelien mogen ze hebben, Emma Watson is van mij :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Draculea schreef:
    Ik vind Harry ook veel beter bij Hermione passen. Ginny past gewoon niet bij Harry en Ron niet bij Hermione.
    In de films ging het ook heel snel tussen Ginny en Harry. Ginny zei haast nooit wat en opeens bam, relatie.


    dit ^alhoewel ik Ron en Hermione wel grappig vind samen


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Endorphin schreef:
    Ik vond Hermelien en Harry vroeger ook beter bij elkaar passen, maar ik heb vrede genomen met Ron en Hermelien. Harry en Ginny vond ik nooit goed bij elkaar passen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.