• http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=3044125
    ze zullen dat filmpje is moetten zien en hun besluit is nemen ofso.
    en ik krijg er trane van in me'n oge.

    (...)
    Ik geef er ook gelijk. Moet ik eigenlijk ook gaan doenx'D Maar oke,Ik hoop gewoon dat ze Amerika even links laten liggen,en terug komen om een super lange tour voor ons te doen^^ [/gemeen]


    ehbk ik ook gedaan AL MIJN POSTERS SIJN WEG
    behalve 1 die hangt nu eensaam tussen avril lavigne en no0g wa lui o_o

    ^^ da hoopk iddook x3 dat wens ik gewoon stiekem mr ik denk da het nie uit sal kome


    We can only learn to love by loving.

    BTW ik wacht wel af hoeveel van de mensen die zijn afgehaakt weer terugkomen als ze een nieuw album hebben.

    (...)

    ehbk ik ook gedaan AL MIJN POSTERS SIJN WEG
    behalve 1 die hangt nu eensaam tussen avril lavigne en no0g wa lui o_o

    ^^ da hoopk iddook x3 dat wens ik gewoon stiekem mr ik denk da het nie uit sal kome

    Dan moet ik mijn 6 postertjes weghalen>.< Daar heb ik de kracht niet voor.
    En als het gewoon te lang duurt gaan we allemaal hele erge dreigbrieven sturen dat ze nu maar eens een keer moeten denken aan ons^^


    Music is the new sex

    BTW ik wacht wel af hoeveel van de mensen die zijn afgehaakt weer terugkomen als ze een nieuw album hebben.


    ik ben half afgehaakt dus we sullen sien kath

    @Flo
    Whaha dies goed sulle we doen ? o_o dan stuurk se een kogelbrief fzoiets [/overdrijft]


    We can only learn to love by loving.

    Mensen:

    Tokio Hotel probeert door te breken in Amerika. Logisch toch? Zou jij ook willen als je een band had. En wie zegt dat omdat ze proberen door te breken, ze Europa in de steek laten? Jullie dus.. Bewijs? Vertel maar.

    Zowiezo.. Within Temptation is zo'n beetje wereldwijd bekend, en ze geven nog gewoon concerten in Nederland.
    En kijk naar al die Amerikaanse artiesten. Daarbij ga je toch ook niet zeuren:
    "OMG ze laten ons in de steek omdat ze even in een ander land zijn."

    Ze zullen terug komen. Maar denk je nou echt dat als ze niet naar Amerika gaan, ze echt om de haverklap concerten hier gaan geven? Die jongens raken ook eens uitgeput..

    *heeft gesproken*


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    http://nl.youtube.com/watch?v=FkGlqol-yuY

    DELINK!=)

    xD haah

    Thankjoew x


    Gilles (ll)

    Weetje, dat filmpje zegt keihardewaarheid!

    (...)
    xD haah

    Thankjoew x


    No thánks.

    (...)

    ik ben half afgehaakt dus we sullen sien kath

    @Flo
    Whaha dies goed sulle we doen ? o_o dan stuurk se een kogelbrief fzoiets [/overdrijft]
    Nou, ik ken genoeg mensen die nadat een dvd weer uitkwam of een nieuwe singel uitkwam dat ze zeiden: Ik ben weer fan.

    @ VANILLANINJA
    Joa,of we doen er een nep afgehakte vinger in en schrijven: Voor iedere maand dat er nog geen tour word aangekondigd,blijven jullie lichaamsdelen van personen ontvangen(duivel)


    Music is the new sex

    (...)Nou, ik ken genoeg mensen die nadat een dvd weer uitkwam of een nieuwe singel uitkwam dat ze zeiden: Ik ben weer fan.


    Uhu, ik denk dat dit ook weer gaat gebeuren. Maar aan de ene kant is het ook gewoon zo, zo. Zo waar.
    Daarom zeg ik ook nooit 'ik ben geen fan meer' dat zul je me nooit horen zeggen,oké, miss later dan x'd
    Maaar ik zeg altijd 'ik ben minder fan'

    @ VANILLANINJA
    Joa,of we doen er een nep afgehakte vinger in en schrijven: Voor iedere maand dat er nog geen tour word aangekondigd,blijven jullie lichaamsdelen van personen ontvangen(duivel)


    whaha of we ontvoeren tom en eisen dat se een nieuwe tour gaan beginne in europa en anders hakken we een dread af x3

    @Kathy
    n_n slke lui sijn er wel mr kweenie ofk so'n iemand ben x3


    We can only learn to love by loving.

    @ VANILLANINJA
    Joa,of we doen er een nep afgehakte vinger in en schrijven: Voor iedere maand dat er nog geen tour word aangekondigd,blijven jullie lichaamsdelen van personen ontvangen(duivel)


    WAHAAHAA xD

    Mensen:

    Tokio Hotel probeert door te breken in Amerika. Logisch toch? Zou jij ook willen als je een band had. En wie zegt dat omdat ze proberen door te breken, ze Europa in de steek laten? Jullie dus.. Bewijs? Vertel maar.

    Zowiezo.. Within Temptation is zo'n beetje wereldwijd bekend, en ze geven nog gewoon concerten in Nederland.
    En kijk naar al die Amerikaanse artiesten. Daarbij ga je toch ook niet zeuren:
    "OMG ze laten ons in de steek omdat ze even in een ander land zijn."

    Ze zullen terug komen. Maar denk je nou echt dat als ze niet naar Amerika gaan, ze echt om de haverklap concerten hier gaan geven? Die jongens raken ook eens uitgeput..

    *heeft gesproken*


    jij heb wel gelijk alleen soms lijkt het alsof ze ons zijn vergeten.het nieuwe album bijv dat steets vooruit woord geschoven en dat ze lang in amerika zitten


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mensen:

    Tokio Hotel probeert door te breken in Amerika. Logisch toch? Zou jij ook willen als je een band had. En wie zegt dat omdat ze proberen door te breken, ze Europa in de steek laten? Jullie dus.. Bewijs? Vertel maar.

    Zowiezo.. Within Temptation is zo'n beetje wereldwijd bekend, en ze geven nog gewoon concerten in Nederland.
    En kijk naar al die Amerikaanse artiesten. Daarbij ga je toch ook niet zeuren:
    "OMG ze laten ons in de steek omdat ze even in een ander land zijn."

    Ze zullen terug komen. Maar denk je nou echt dat als ze niet naar Amerika gaan, ze echt om de haverklap concerten hier gaan geven? Die jongens raken ook eens uitgeput..

    *heeft gesproken*


    jij heb wel gelijk alleen soms lijkt het alsof ze ons zijn vergeten.het nieuwe album bijv dat steets vooruit woord geschoven en dat ze lang in amerika zitten


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;