• http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=3044125
    ze zullen dat filmpje is moetten zien en hun besluit is nemen ofso.
    en ik krijg er trane van in me'n oge.

    Ach, dat heb je met artiesten die internationaal gaan. Bijv. PATD is internationaal, maar daar zeikt niemand op als ze een paar maandjes niet bij ons komen. =.=

    Hoofd dat zei je mooi!<3

    En jij moet vest stele van je Bf man o_O Ik krijg die waarschijnlijk voor sinter klaas (baby)

    (...)
    Je hebt gelijk. Ze zijn er echt te lang. En het "langverwachte album" wordt ook steeds uitgesteld. En drie keer raden wat voor liedjes daar op komen. Allemaal commercieel.(Als ik dat goed schrijf) [/ik ben op dreef] En ik heb nooti gezegt dat het zo groot is en dat ze overal moeten komen,want dan moeten ze ook overal in Belgie en Nederland komen>.<
    En weet je,stiekem geef ik je wel gelijk[/sst]


    IDD
    Egt miley cyrus duet ens. ik vat dat niet helemaal. wat heeft th met haar te maken ? ik heb niks tegen der echt niet maar ze passen niet bij elkaar. en th geeft de laatste tijd alleen nog maar om geld. en btw... als ze zo doorblijven gaan he dan souk ook wel beroemd kunne worde.. gewoon iedereen die gek op je is verlaten voor een paar lui in een groot land waar je dan je kleding gaat verkopen aan 10 jarigen :x


    We can only learn to love by loving.

    egt mooi heb gewoon tranen in me ogen(huil)
    en het klopt wel ik snap best dat ze daar ook beroemt wille zijn maar soms lijkt het egt dat ze ons zijn vergeten en alleen nog maar aan amerika denken


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Hoofd dat zei je mooi!<3

    En jij moet vest stele van je Bf man o_O Ik krijg die waarschijnlijk voor sinter klaas (baby)


    dude ik kan hem mis. wel krijgen van der vest te klein voor der n-n

    @ kathy
    ja oke je hebt een punt


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    IDD
    Egt miley cyrus duet ens. ik vat dat niet helemaal. wat heeft th met haar te maken ? ik heb niks tegen der echt niet maar ze passen niet bij elkaar. en th geeft de laatste tijd alleen nog maar om geld. en btw... als ze zo doorblijven gaan he dan souk ook wel beroemd kunne worde.. gewoon iedereen die gek op je is verlaten voor een paar lui in een groot land waar je dan je kleding gaat verkopen aan 10 jarigen :x

    Agree!
    Maar als ze zo doorgaan en Amerika boven het o zo leuke Europa verkiezen,blijft er geen fan meer over. Ze stappen dan allemaal over op andere Duitse bands,Zoals Cinema Bizarre en Killepilze. (Als die hier wat gaan uitbrengen,zou ik wel doen^^ TH weg,genoeg kans voor hun)


    Music is the new sex

    Ik snap het*lichtje*

    Ja, soms denk ik ook echt zo van; Zullen ze ons niet vergeten zijn? Maar tis niet zo heel lang dat ze in NL zijn geweest. Maar aan de andere kant, hun 3e tour in A. IN 1 JAAR! Bij ons doen ze 2 europeze touren in 1 jaar. Hoe zal het volgend jaar zijn? Zal het echt zo zijn dat het Album komt, of zal het album alleen maar in amerika worden uitgebracht? Zullen ze nog wel denken aan ons? Hoe zal het concert worden? Zullen ze het concert nog wel uitverkocht krijgen?! Zo veel vragen. Waarschijnlijk hebben hun niet eens door wat er gebeurd, hier allemaal in NL.

    xox*hoopt dat jullie het begrijpen*

    (...)
    Agree!
    Maar als ze zo doorgaan en Amerika boven het o zo leuke Europa verkiezen,blijft er geen fan meer over. Ze stappen dan allemaal over op andere Duitse bands,Zoals Cinema Bizarre en Killepilze. (Als die hier wat gaan uitbrengen,zou ik wel doen^^ TH weg,genoeg kans voor hun)


    whaha heb mijn vriendin ook gedaan sij heb th posters weggegooid en nu heeft se alleen nog KiPi en CB op der kamer hangen n_n en gelijk geef ik der


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dude ik kan hem mis. wel krijgen van der vest te klein voor der n-n

    @ kathy
    ja oke je hebt een punt

    Dude dat moet jij doen! En ik heb zwart vinger oO

    Omg, dis echt zielig !
    Miss, heeft het filmpje wel gelijk ?
    Ben nog wel fan, maa wel mider :X
    Ma da was ik al xD


    Every tear falls down for a reason.

    fuck das keimooi gdaan en zo mooi verwoord
    en ts echt wl de waarheid enzo
    But?
    zgaan dat nooit zien dus eiglijk is het filmpje niet veel ,, kbedoel de fans weten dat maar durfden dees nooit te zeggen nu is het allemaal verwoord in 1filmpje
    staat dit op youtube?
    andrs de link van youtube op het channel van TH zette ofs ? xD dan nog zulle ze het niet bekijken want alleen amerika is NU van belang


    Gilles (ll)

    Idd echt iedereen haakt nu af. Ik noem mezelf al geen fan meer terwijl ik met een paar andere meisjes echt onwiiiijjjs erg fan was, die volgens mij ook niet echt fan meer zijn. Ik ga nog wel naar het concert, maar ik ken genoeg mensen die daar nu geen zin meer in hebben. Btw, als th samen met jb en miley cyrus toert en het dus een soort 'duo-concert' wordt, gaat er denk ik al helemaal niemand heen, ik iig niet.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    whaha heb mijn vriendin ook gedaan sij heb th posters weggegooid en nu heeft se alleen nog KiPi en CB op der kamer hangen n_n en gelijk geef ik der


    Ik geef er ook gelijk. Moet ik eigenlijk ook gaan doenx'D Maar oke,Ik hoop gewoon dat ze Amerika even links laten liggen,en terug komen om een super lange tour voor ons te doen^^ [/gemeen]


    Music is the new sex

    fuck das keimooi gdaan en zo mooi verwoord
    en ts echt wl de waarheid enzo
    But?
    zgaan dat nooit zien dus eiglijk is het filmpje niet veel ,, kbedoel de fans weten dat maar durfden dees nooit te zeggen nu is het allemaal verwoord in 1filmpje
    staat dit op youtube?
    andrs de link van youtube op het channel van TH zette ofs ? xD dan nog zulle ze het niet bekijken want alleen amerika is NU van belang


    http://nl.youtube.com/watch?v=FkGlqol-yuY

    DELINK!=)

    (...)
    Dude dat moet jij doen! En ik heb zwart vinger oO


    O_O DAN STERFT IE AF RENEE o_o mr ff ontopic blijven


    We can only learn to love by loving.