Dat wil ik!!
Ik wil mijn haar helemaal lichtblauw verfen maar ik mag het niet van mijn moeder.. maar mijn ma fukt niet duss ,, Wat seggen jullie dervan??^^
Maar strxx gaat iedereen mij uitlachen
Iemand op mijn school heeft dat gedaan, met een spuitbus van blauwe verf, ze heeft wel boel gehad met onze directie maar jah, maar als het regent gaat het er wel uit, ik had zelf een paar lokken blauw, maar maar een paar omdat ik een spreekoef had
Iemand op mijn school heeft dat gedaan, met een spuitbus van blauwe verf, ze heeft wel boel gehad met onze directie maar jah, maar als het regent gaat het er wel uit, ik had zelf een paar lokken blauw, maar maar een paar omdat ik een spreekoef had
Hseu heeft ze boel met de directie als zij haar haren blauw spuit
(...)
Hseu heeft ze boel met de directie als zij haar haren blauw spuit
Jah, omdat dat andere kinderen ook aan zet
WTF als ge dat niet mooi vind doet ge dat toch niet
En trouwens volgend jaar ben ik van die directrice af
Dan zit ik in t 3de en het 1ste en het 2de zitten in een ander gebouw met andere directie dus volgend jaar andere directie
Ik heb mn haar pas "lichtblauw" geverft, het is helemaal groen uitgeslagen en nu loop ik dus met een groene kop. Dus als je t gaat doen zou k t blauw eerst op een plukje haar proberen, zodat je weet welke kleur t word
Ik zou het niet doen... Helemaal lichtblauw al niet en ook niet tegenover je moeder. Je moeder zal echt nog bozer zijn en echt immens vies reageren. En je hebt al gezegd dat je moeder soms wel uitschiet, dus ik zou het toch niet proberen. Naja, ik kweet het niet zo en kan je het ook niet verbieden..