Quaintrelle schreef:
(...)
Zwijg me er van. Vorig jaar zat ik op stage op de boekhouding in een ziekenhuis en hun archief was in een ander gebouw een straat verder. Dat was zo'n verlaten oud en vies gebouw. Je moest helemaal naar de zolder om op dat archief te komen, dat waren maar liefst 7 verdiepingen. Dus die man waarmee ik daar altijd naartoe ging vond niet beter om altijd die oude lift te gebruiken die vaak vast hing, ik had dus altijd schrik dat we zouden vasthangen. Het was zo'n stinkende, kleine, benauwde lift met een zwakke lamp er in. Ben blij dat ik er nooit in vast ben komen te zitten.
Oh bah! Echt, ik zou claustrofobisch ervan worden. Tja, ik heb moeten wennen aan een lift. Mijn moeder is in 2008 in een flat gaan wonen op de 7e verdieping. Het is gelukkig een ander soort lift, je ziet namelijk precies waar je langs gaat omdat er geen echte liftdeur in zit. Je scheurt dus eigenlijk direct langs de liftschaft. Daarom vind ik het minder eng. En nu moet ik ook heel vaak met de lift op mijn school haha, ook de zevende verdieping. Achja, inmiddels aan gewend, maar ik heb nog steeds 'schrik' voor slechte, kleine liften zoals jij hier beschrijft inderdaad.
Life is hard and then we die