Ik moet ook nog een aantal dingen kwijt:
1) Dat ze A niet zouden kunnen ontmaskeren wist je eigenlijk al voor je de aflevering ging kijken,
er komt nog een seizoen 5 en als A ontmaskert is, is de serie gedaan dusja...
2) Ali zei dat als ze er 'vanavond' niet achter zouden komen, ze voorgoed zou verdwijnen,
dus ik vraag me nu af wat ze gaat doen... Gaat ze bij de meisjes blijven of toch weg vluchten?
3) Ezra gaat denk ik nog leven maar op de een of andere manier niet kunnen vertellen wie A is; A zal hem wel gaan bedreigen enzo zodat hij zijn mond niet voorbij praat
4) Melissa en Cece weten allebei wie het meisje heeft vermoord dat in het graf van Ali was;
Jason zag ze ook praten in een flashback, waarschijnlijk over dat meisje
5) MsDiLaurentis heeft A beschermd dus het meest logische is Jason, maar ik verdenk ook Ian (het kan altijd dat die niet echt dood is; en met de video's die hij had van Ali kon hij MsD gemakkelijk hebben bedreigd)
en misschien Toby (MsD is naar Radley gegaan toen de moeder van Toby daar zat.. Volgens mij is er meer aan de hand daarmee..)
6) Met de stunts die hij/zij in deze aflevering heeft uitgehaald denk ik wel dat het een man is.. al kan het nog altijd en vrouw zijn..
Een twin van Ali kan nog altijd, maar het zou gewoon echt stom zijn moest het iemand zijn die we nog niet hebben gezien
7) Wren kan het ook zijn maar dan is de vraag waarom MsD hem heeft beschermd want wat is de connectie?
Mona weet wie A is; zij heeft volgens mij tegen A verteld dat Alison nog steeds leefde, want zij heeft Ali verzorgt nadat ze uit de aarde is getrokken
9) Over het telefoongesprek van MsD kan ik voorlopig niets halen; ze waarschuwde Alison wel om niet naar buiten te gaan die avond,
dus misschien wist ze zelf dat de persoon aan de telefoon gevaarlijk was..
10) ik ga de zwart/wit aflv nog eens opnieuw bekijken, volgens mij zitten daar nog hints in... ;p