• Het verschil tussen homo- en heteroseksualiteit is iedereen vandaag de dag duidelijk. Ook biseksualiteit is een fenomeen dat steeds bekender wordt, maar ken jij je net zo goed uit met andere termen? Win jij een hele taart, een stukje taart of alleen een leeg bord? Klik hier om het te testen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een stukje cake! Maar damn, daar zaten pittige vragen tussen, hoor! Heel mooi dat je over zo'n onderwerp een quiz hebt gemaakt. Triggert om er meer over te weten te willen komen.


    ars moriendi

    Helaas geen cake voor mij.


    26 - 02 - '16

    Een hele cake. :') Het hele seksualiteit en genderidentiteit gebeuren interesseert me heel erg, dus ik ken er wel wat van.


    Take me to wonderland

    Ik wist enkel niets over de Kinsley-schaal en had demi-seksueel niet juist :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Endorphin schreef:
    Een hele cake. :') Het hele seksualiteit en genderidentiteit gebeuren interesseert me heel erg, dus ik ken er wel wat van.


    Goedzo. ^^
    Eigenlijk verbaast het me toch wel een beetje dat er maar zo weinig mensen die uitkomst hebben. Ik heb de vragen natuurlijk opzettelijk redelijk lastig gemaakt en ik ben me ervan bewust dat de meeste mensen hier vrij weinig van afweten, maar ik had toch op z'n minst verwacht dat er wel wat meer mensen goed zouden gokken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Goedzo. ^^
    Eigenlijk verbaast het me toch wel een beetje dat er maar zo weinig mensen die uitkomst hebben. Ik heb de vragen natuurlijk opzettelijk redelijk lastig gemaakt en ik ben me ervan bewust dat de meeste mensen hier vrij weinig van afweten, maar ik had toch op z'n minst verwacht dat er wel wat meer mensen goed zouden gokken. :'D

    Het waren ook wel hele lastige vragen hoor. Als ik bijvoorbeeld in mijn klas zou beginnen over aseksuelen en demiseksuelen, dan weet 9/10 niet waar ik het over heb, dus ik snap het wel. :p


    Take me to wonderland

    Een stukje taart