• Hellooo,
    Ik ga dit jaar weer naar Animecon (ben er twee keer eerder geweest, met een Naruko cosplay), maar ik heb geen flauw idee als wie ik ga. Het hoeft nog niet eens iets van anime te zijn (kan ook van een film - denk aan Jack Sparrow) en het mag ook een mannelijk personage zijn (ik maak er dan een vrouwelijke van).

Het moet niet duur zijn om te maken, en ook niet al te veel werk. Een wig en accessoires wil ik nog wel op het internet halen, eventueel andere dingen ook nog wel maar dan moet het niet te duur worden.

Dit is trouwens mijn Anime list. Het is totaal niet up-to-date maar misschien dat je me zo kan helpen om een personage te vinden die "cosplay-baar" is.

Ik had eerst in mijn hoofd zitten om als de Mat Hatter te gaan van Alice in wonderland, maar dat werd me teveel werk en dat gaat 'm dus niet worden. Als andere optie zat ik heel misschien nog te denken aan een vrouwelijke versie van InuYasha, dit houd ik dan wel als backup, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik die kleding ga maken (of misschien goedkoop kan vinden op het internet).

Ik hoor graag van jullie. Also; tips en trucs zijn welkom.

Oeh leuk cosplay! Deze wil ik nog cosplayen misschien zit er ook wel wat voor jou tussen klikk, geen idee als je de animes kent though, maar bij Junko kan je ook gewoon een zwart jasje, en zwarte laarzen met rode veters en een rood zwart rokje, ook al zitten er wel wat accesoires bij. En Bij gasai yuno ook gewoon alleen zwarte laarzen, stockings, en bij de H&M is er een jurkje die op dat jurkje lijkt ghehe.

Je kan ook als Sweeney Todd gaan, of een Helena Bonham Carter rol. Want denk ook wel dat je heel erg fan bent van dat Trio :3 (Tim Burton, Johnny Depp, Helena Bonham Carter), Je zou dan ook als corpse bride kunnen gaan ook al is dat wel heel veel werk.

Ik kijk nu even in je anime lijst, misschien the Undertaker of Grell / Madame red of dergelijke, of Misaki van Kaichou, verder ken ik niet heel veel animes uit je watchlist die je kijkt. Of Amane Misa van Death note valt ook wel goed te cosplayen.
    Naruko moet denk ik Naruto zijn btw typfoutje gok ik. :x

[ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 12:25 ]

Gomenasai schreef:
    Oeh leuk cosplay! Deze wil ik nog cosplayen misschien zit er ook wel wat voor jou tussen klikk, geen idee als je de animes kent though, maar bij Junko kan je ook gewoon een zwart jasje, en zwarte laarzen met rode veters en een rood zwart rokje, ook al zitten er wel wat accesoires bij. En Bij gasai yuno ook gewoon alleen zwarte laarzen, stockings, en bij de H&M is er een jurkje die op dat jurkje lijkt ghehe.

Je kan ook als Sweeney Todd gaan, of een Helena Bonham Carter rol. Want denk ook wel dat je heel erg fan bent van dat Trio :3 (Tim Burton, Johnny Depp, Helena Bonham Carter), Je zou dan ook als corpse bride kunnen gaan ook al is dat wel heel veel werk.

Ik kijk nu even in je anime lijst, misschien the Undertaker of Grell / Madame red of dergelijke, of Misaki van Kaichou, verder ken ik niet heel veel animes uit je watchlist die je kijkt. Of Amane Misa van Death note valt ook wel goed te cosplayen.
    Naruko moet denk ik Naruto zijn btw typfoutje gok ik. :x

De cosplays die jij wil gaan doen zien er echt nice uit!
    En in principe zou ik elke rol die Johnny Depp heeft gedaan wel leuk vinden voor cosplay, maar sommigen zijn zo moeilijk en onmogelijk. ):
    Meh meh meh. Ik vind dit echt heel moeilijk. :'D Er zijn op zich wel veel opties maar ik faal gewoon in beslissingen maken. Ik ga in ieder geval alle rollen van Johnny Depp even af.
    En Naruko klopt wel, is de 'sexy no jutsu' van Naruto. ^^

Ga als een titan: naakt! Dan hoef je geen kostuum te maken. :W
    Just kidding.

En Angel Beats? Ik vind Tenshi echt een leuk idee om te cosplayen. Oh en Chii van Chobits! Een hele dag 'pantsu, pantsu! roepen. :'D

Let the Night embrace you

Draculea schreef:
    (...)
    De cosplays die jij wil gaan doen zien er echt nice uit!
    En in principe zou ik elke rol die Johnny Depp heeft gedaan wel leuk vinden voor cosplay, maar sommigen zijn zo moeilijk en onmogelijk. ):
    Meh meh meh. Ik vind dit echt heel moeilijk. :'D Er zijn op zich wel veel opties maar ik faal gewoon in beslissingen maken. Ik ga in ieder geval alle rollen van Johnny Depp even af.
    En Naruko klopt wel, is de 'sexy no jutsu' van Naruto. ^^

Dankje en ohh haha, ja ik heb de anime niet gezien, misschien ooit een keer mee beginnen.
    Ja klopt, Cry baby is makkelijk c: Maar dat is denk ik een beetje moeilijk te herkennen dan, dark shadows zou ook kunnen maarja idk.
    Succes in ieder geval hoop dat je wat leuks gaat vinden ^^

Hmm of als mikasa van Attack on Titan idk als ze zo heette geloof het wel moet hem nog kijken. Óf iemand van Angel beats inderdaad, ik vind masami iwasawa wel een leuk personage.

[ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 12:53 ]

Jinxed schreef:
    Ga als een titan: naakt! Dan hoef je geen kostuum te maken. :W
    Just kidding.

En Angel Beats? Ik vind Tenshi echt een leuk idee om te cosplayen. Oh en Chii van Chobits! Een hele dag 'pantsu, pantsu! roepen. :'D

Oh god. :'D Ik ga liever niet naakt.
    En Tenshi is eigenlijk best een leuk idee... Maar zij is op zich best klein en ik ben best lang. (cat) Ik vind dat niet zo mooi staan dan. Ik ben best kieskeurig haha.

Gomenasai schreef:
    (...)

Dankje en ohh haha, ja ik heb de anime niet gezien, misschien ooit een keer mee beginnen.
    Ja klopt, Cry baby is makkelijk c: Maar dat is denk ik een beetje moeilijk te herkennen dan, dark shadows zou ook kunnen maarja idk.
    Succes in ieder geval hoop dat je wat leuks gaat vinden ^^

Hmm of als mikasa van Attack on Titan idk als ze zo heette geloof het wel moet hem nog kijken. Óf iemand van Angel beats inderdaad, ik vind masami iwasawa wel een leuk personage.

Thank you (:
    En ik denk niet dat ik als iemand van Attack on Titan ga. Ik heb zo'n vermoeden dat alle cons al genoeg overspoelt zijn met die cosplays haha.

Masami Iwasawa is awesome! :O
    Ook kan Tomoyo Sagami iets zijn uit Clannad, die is ook vrij lang of Kyou uit Clannad.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Joker/Harley Quinn

Mijn vriend en ik gaan dit jaar met carnaval als hun beide. Super kawaii koppel enzo.

I live for the applause, you will die for it.

LeIouch schreef:
    Masami Iwasawa is awesome! :O
    Ook kan Tomoyo Sagami iets zijn uit Clannad, die is ook vrij lang of Kyou uit Clannad.

Clannad heb ik nog niet uitgekeken. Maar denk niet dat ik daar iets van ga/wil cosplayen.
    Iemand uit Angel Beats is opzich wel leuk though.

Rivaille schreef:
    Joker/Harley Quinn

Mijn vriend en ik gaan dit jaar met carnaval als hun beide. Super kawaii koppel enzo.

Ah ja maar daar lopen er ook al zoveel van rond op animecon.
    En nice haha. :')

Draculea schreef:
    (...)
    Clannad heb ik nog niet uitgekeken. Maar denk niet dat ik daar iets van ga/wil cosplayen.
    Iemand uit Angel Beats is opzich wel leuk though.

Nou, kijk hem maar af, vooral after story xd
    Dan verandert je mening over Clannad snel :O
    Echt zo, goede anime, hoewel Angel Beats! toch aan de top blijft xd

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

LeIouch schreef:
    (...)

Nou, kijk hem maar af, vooral after story xd
    Dan verandert je mening over Clannad snel :O
    Echt zo, goede anime, hoewel Angel Beats! toch aan de top blijft xd

Dat hoor ik meer mensen zeggen haha. Tot nu toe vind ik de anime wel leuk, maar niet sad of zo. Terwijl het wel bestempeld is als een anime waar je bij kan huilen. Maar ik zal het binnenkort maar eens verder gaan kijken. (:
    En Angel Beats is echt één van mijn favo animes. Echt geweldig.

Draculea schreef:
    (...)
    Dat hoor ik meer mensen zeggen haha. Tot nu toe vind ik de anime wel leuk, maar niet sad of zo. Terwijl het wel bestempeld is als een anime waar je bij kan huilen. Maar ik zal het binnenkort maar eens verder gaan kijken. (:
    En Angel Beats is echt één van mijn favo animes. Echt geweldig.

Nou, het is vooral van afterstory episode 22 dacht ik dat mij liet zien dat het echt bij de absolute top hoort. Ik heb nog veel discussies daarover of het wel echt zo goed is, omdat de meesten de eerste arc over Fuko wat minder vonden. Alleen ik denk dat After story echt bewijst dat het sowieso ermee hoort, want het wekt echt zoveel gevoelens bij je op en het gaat diep de realistische kern van waarheid in, dat ik after story echt een 10 heb gegeven :) Maar ja, iedereen is anders en zal miss de anime anders ervaren dan ik.

Tja, Angel Beats blijft echt zo goed. Angel Beats & Clannad zijn ook door dezelfde schrijver geschreven en beide bedacht door Key. Laatst was er een nieuwe uit van Key genaamd Little busters, die vind ik ook erg goed :) Maar Angel Beats blijft bij mij echt aan de top en ik durf bijna te beweren dat het altijd zo zou blijven. Echt, wat voor lading, moralen en drama die serie met zich meebrengt. Ongelofelijk.

LeIouch schreef:
    (...)

Nou, het is vooral van afterstory episode 22 dacht ik dat mij liet zien dat het echt bij de absolute top hoort. Ik heb nog veel discussies daarover of het wel echt zo goed is, omdat de meesten de eerste arc over Fuko wat minder vonden. Alleen ik denk dat After story echt bewijst dat het sowieso ermee hoort, want het wekt echt zoveel gevoelens bij je op en het gaat diep de realistische kern van waarheid in, dat ik after story echt een 10 heb gegeven :) Maar ja, iedereen is anders en zal miss de anime anders ervaren dan ik.

Tja, Angel Beats blijft echt zo goed. Angel Beats & Clannad zijn ook door dezelfde schrijver geschreven en beide bedacht door Key. Laatst was er een nieuwe uit van Key genaamd Little busters, die vind ik ook erg goed :) Maar Angel Beats blijft bij mij echt aan de top en ik durf bijna te beweren dat het altijd zo zou blijven. Echt, wat voor lading, moralen en drama die serie met zich meebrengt. Ongelofelijk.

Hmm oké, dan ben ik benieuwd. ^^