Hallo lieve Q'ers,
volgens mij hebben jullie niets te doen, dus had ik graag jullie mening gehad over mijn inleiding. Zie, het punt is, ik ga dit mondeling moeten voordragen als een spreekbeurt. Dus stel jullie voor dat een leerling uit jullie klas dit voordraagt, zouden jullie dit dan iets vinden?
Overigens, voordat jullie beginnen te mopperen over de inhoud, in de onderwerpvorm, wil ik even mededelen dat ik dit maak op basis van mijn documentatiemap en dat ik veel liever neutraler was geweest met de vraag: 'Is het terecht dat Leeuwarden is verkozen tot Culturele Hoofdstad 2018?' Maar helaas, de wereld schijnt niet genoeg bewijs te leveren hiervoor. Ja, plus, ik ben nogal een chauvanistische Maastrichternaar. Hm, misschien mogen jullie toch reageren op mijn stelling, maar ook als jullie de inleiding verder ook beoordelen.
In ieder geval, hartelijk bedankt voor het nemen van de moeite om dit te lezen en hierop te reageren.
Edit: Gelieve geen spelfouten eruit te halen. Ik haat dit en ik moet nog een spellingscheck doen. Dus alleen inhoudelijk in alle vormen. Tenzij je een stijlfout ziet staan, maar dat tel ik niet als spelfout.
[ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 21:08 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt