• KOM ALLEMAAL NAAR DE BRUILOFT.


    Reality's overrated.

    Bradleys schreef:
    Als ik zeg: Mijn vriend blabla, wordt er vrijwel meteen gedacht dat het vriend als in vriendje is.
    Maar als ik zeg: Mijn vriendin nog wat, dan is dat niet het geval :o
    Yolomomentje


    Komt omdat er veel meer mensen hetero zijn dan lesbisch/bi/iets anders. 'Mijn vriend' klinkt ook gewoon alsof je een relatie hebt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vacilando schreef:
    (...)

    Komt omdat er veel meer mensen hetero zijn dan lesbisch/bi/iets anders. 'Mijn vriend' klinkt ook gewoon alsof je een relatie hebt. :')


    Ja, klopt. Het is ook wel logisch dat men zoiets denkt. Maar toch.
    Ik kan maar beter zeggen: 'Een vriend van mij.' Voorkomt vragen :')

    Succes Mir! Al denk ik niet dat je dit ziet, but okay.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb een theorie bedacht voor het constant verliezen van abo's.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    Ik heb een theorie bedacht voor het constant verliezen van abo's.


    Tell me?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik peerde 'm.
    Kent iemand dit? :') Of is het echt iets Haags, want iemand uit mijn klas wist ook niet wat het was, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Escada schreef:
    (...)

    Tell me?


    Het klinkt heepldom. Maja.
    Tegenwoordig krijg ik er nooit meer abo's bij maar vertrekken ze massaal. Ii krijg hele positieve reacties en ook reacties van nieuwe personen waar dan bv ook in staat +abo. Nou als ik dan bij abo'd kiji heb ik niet een nieuw abo, maar is er juist een abo vanaf.
    Vind ik echt raar. Ik bedoel, ik ben met zo'n 100 abo's begonnen en heb er nu nog kaar richting de 70 over. :o


    Reality's overrated.

    Woodley schreef:
    Ik peerde 'm.
    Kent iemand dit? :') Of is het echt iets Haags, want iemand uit mijn klas wist ook niet wat het was, haha.


    Ik ken het wel, het word alleen niet zo vaak gebruikt hier.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Woodley schreef:
    Ik peerde 'm.
    Kent iemand dit? :') Of is het echt iets Haags, want iemand uit mijn klas wist ook niet wat het was, haha.


    Zelfs ik ken dat. :')


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Ik ken het wel, het word alleen niet zo vaak gebruikt hier.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Het klinkt heepldom. Maja.
    Tegenwoordig krijg ik er nooit meer abo's bij maar vertrekken ze massaal. Ii krijg hele positieve reacties en ook reacties van nieuwe personen waar dan bv ook in staat +abo. Nou als ik dan bij abo'd kiji heb ik niet een nieuw abo, maar is er juist een abo vanaf.
    Vind ik echt raar. Ik bedoel, ik ben met zo'n 100 abo's begonnen en heb er nu nog kaar richting de 70 over. :o


    Ik zie er 83, ligt het niet gewoon aan je telefoon?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    En dan heb ik acht kudo's. Heeft mijn verhasl, over de hele dag niet, in de top gestaan. Terwijl verhalen met één kudo wel een plaatsje krijgen. En dit gebeurt dus heel vaak. Complottheorieën?


    Reality's overrated.

    Ik heb hem een kudo gegeven, even kijken of hij in de lijst komt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Ik zie er 83, ligt het niet gewoon aan je telefoon?


    Op mijn computer is dat ook. >.<
    Maar ik zie nu 79.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Op mijn computer is dat ook. >.<
    Maar ik zie nu 79.


    Als er aangegeven staat dat er 16+ is, zodat ik het kan skippen, heb je er een abo bij..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'