Neem trouwens gerust een stukje cake!
Er zijn ook nog een paar mensen die ik persoonlijk wil bedanken.
Nami, lieve poepdoos van me. Je hebt me ontzettend veel geholpen en gesteund met je lieve berichtjes. Ondanks je eigen problemen had je altijd nog wel een plekje waar ik mijn frustratie's of moeilijkheden kwijt kon. En natuurlijk jouw geweldige column's maken me helemaal vrolijk. Je bent een geweldige schrijver, niet vergeten! Ik hou van je <3
Lieve Took, ik wil je bedankten voor al die leuke en vrolijke gesprekjes die we hebben gehad. We kennen elkaar nog niet zo lang, maar toch wilde ik je nog even laten weten dat je de fantastische, gezelligste en liefste persoon op Quizlet bent
KlausVolturi, we hebben elkaar al een hele tijd niet meer gesproken. Maar ik ken je nog hoor! Jij bent die geweldige schat die mijn allereerste vriendin was op Quizlet. Weet je nog? Heeeel lang geleden, toen je me dat mooie plaatje gaf? Jaja, dat weet ik nog! Helaas heb ik die niet meer, maar jou heb ik nog wel. En dat is het mooiste dat ik kan hebben
En natuurlijk niet te vergeten, al mijn geweldige vrienden binnen en buiten het Hobbit fantopic en de RPG Midden Aarde. Bedankt voor jullie gezelligheid, dat is een onbetaalbaar kado!
[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 17:51 ]