• Ik ben gisteren dus achter de naam van mijn kat gekomen, wat wel mocht, zo na elf jaar.
    Ik dacht dus gewoon dat-ie Titus heette, blijkt-ie Titus Andronicus en dan nog iets te heten.

    Om het topic nuttig te houden, iemand van jullie ook al eens zoiets stoms meegemaakt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee, mijn kat heet gewoon Pim. Lekker simpel, haha c;


    26 - 02 - '16

    Wauw... dat is wel een hele lange moeilijk naam voor een kat x'D
    Die van mij heet gewoon heel simpel Lucy of Jammerende Jenny of Krollie.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    RapunzeI schreef:
    Nee, mijn kat heet gewoon Pim. Lekker simpel, haha c;


    Ik zou het eigenlijk geweten moeten hebben, aangezien mijn vader nog van plan geweest is ons andere kat (die ondertussen dood is, veronderstel ik) Marcus Aurelius te noemen, maar aangezien wij niet wilden, hebben we die tweede dan maar Inimini genoemd, haha (naja, ik was 2, wat verwacht je ook? (': )
    Pim is overigens wel een leuke naam voor een kat (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Ik zou het eigenlijk geweten moeten hebben, aangezien mijn vader nog van plan geweest is ons andere kat (die ondertussen dood is, veronderstel ik) Marcus Aurelius te noemen, maar aangezien wij niet wilden, hebben we die tweede dan maar Inimini genoemd, haha (naja, ik was 2, wat verwacht je ook? (': )
    Pim is overigens wel een leuke naam voor een kat (:


    Haha ja, met zijn broertje was Pim ook een ontzettend leuk duo. Zijn broertje heette Pom. Maar Pom is er al niet meer sinds november.


    26 - 02 - '16

    Mijn kat heet eigenlijk Nicolientje... Wie dat ooit heeft bedacht. We noemen haar Pien.


    I am an idiot, I move.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Haha ja, met zijn broertje was Pim ook een ontzettend leuk duo. Zijn broertje heette Pom. Maar Pom is er al niet meer sinds november.


    N'aaw. Ik vind het verliezen van katten altijd erg. Heb er ooit eens negen gehad (en dat was niet ons eigen keuze, haha), en nu heb ik er nog één van.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    N'aaw. Ik vind het verliezen van katten altijd erg. Heb er ooit eens negen gehad (en dat was niet ons eigen keuze, haha), en nu heb ik er nog één van.


    Ik ook, maar ja. Ik kan het ook zo bekijken: Pom heeft een goed leven bij ons gehad.


    26 - 02 - '16

    Ingewikkelde naam. :') Ik heb geen huisdieren, dus nee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn kat heet Lolo xd en dan nog twee naamloze


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn katje noemde ze Avatar - Omdat ze 4 'vakken' en een verticale streep op haar hoofdje heeft. - Maar wij noemen haar lekker Bella.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mijn katten heten Pepsi, Maxi en Nessie :)

    Nee, mijn kat heet gewoon Prim. :Y)


    :)

    Onze kat heet Gerrit. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ehm, mijn katten heten Misty, Minoes (lekker origineel), Sasha, Sambal en Ketjap :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Onze katten heten Twixy en Spooky. We hebben een jaar lang gedacht dat Twixy een mannetje was, tot ze zwanger raakte (:


    Take risks and conquer your fears.