Hallo allemaal,
Ik zit een beetje met een probleem.
Een jongen uit mijn klas en ik zitten al een tijdje een beetje flirty met elkaar te praten en begin deze week heeft dat een beetje zijn hoogtepunt bereikt: We stuurden elkaar naaktfoto's.
En ik heb er nu enorm veel spijt van en ben echt heel bang dat hij ze doorstuurt.
Hij zit dus bij me in de klas en ik ben bang dat mijn foto's binnenkort de hele school rond gaan.
Hij heeft gezegt mijn foto's te zullen verwijderen, maar ik weet niet of ik dat geloof.
Nou mijn vraag aan jullie: Wat is verstandiger om te doen; Hem vragen of hij de foto's wel echt verwijderd heeft of er niet over beginnen en hopen dat het als het ware in de vergetelheid komt?
Onze gesprekken zijn sowieso altijd via WhatsApp en dus bijna nooit in real life omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat andere mensen (oa de klas) erachter komt dat wij op zo'n manier met elkaar praten.
Ik weet dat het heel dom van me was om te doen, dus wrijf het er aub niet al te erg in. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het even niet. Het was in ieder geval fijn om het hier zo op te schrijven, dat lucht toch wel iets op.
You were much more muchier, you've lost your muchness.