Ik krijg hier echt de tranen van in mijn ogen. Volgend artikel bevat shockeerde foto's.
Ongeveer 61 graden heet was het water waar de baby in werd gegooid. Een tienermoeder uit de Amerikaanse staat Florida werd zo gek van haar zeven weken oude huilbaby dat ze hem legde in een bad met kokend water. Minutenlang zat de baby vast in het kokend bad.
Zijn schuld was volgens de moeder namelijk dat die al zeven weken aan het huilen was en daar werd ze gek van. Het water was volgens experts zo’n 61 graden. De moeder heeft verklaard dat haar baby helemaal onder de blaren zat en er zelfs stukken vel loskwamen toen ze het ventje afdroogde. Ze kleedde hem aan en belde de peettante van het kind op.
Om niet opgepakt te worden vertelde ze de peettante dat iemand haar kind had verbrand. Het jongetje werd meteen per helikopter naar het brandwondenziekenhuis vervoerd. Volgens de politie was het kind zo erg verbrand dat de huid en delen van zijn lichaampje loskwamen toen de hulpverleners hem uitkleedden.
Ik vind het echt schandalig dat mensen dit doen. Dat ze een kind berispen omdat het stout is tot daar, maar dit doe je gewoon niet. Ik kan dit echt niet aanzien eigenlijk. Ik vind het zo vreselijk voor dit kind. Het kindje zijn leven is nu al verwoest gewoon omdat het een natuurlijke reactie had voor zijn leeftijd.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?