• De Harry Potter snoepjes waar het altijd een verrassing is welke smaak je hebt...
    Ze bestaan écht! En ik zou ze in mijn bezit kunnen krijgen... Via een schoolveiling voor het goede doel (de helft is voor de eigenaar, de helft voor het goede doel)
    Wat zouden jullie doen?
    Zou je ze kopen? Wat vind je een degelijke prijs?

    Ik was dus van plan om in de carnavalswinkel neppralines te kopen (slechte smaken als peper) en die met gewone pralines te vermengen, en dat zo als verjaardagscadeau te geven (samen opeten) aan een vriendin... Geïnspireerd op die smekkies, maar met dat ik die nu echt kan krijgen, weet ik niet goed wat ik moet doen...


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Ik vind die doosjes smekkies in alle smaken redelijk duur voor wat het maar is en dan zit de kans er nog niet eens in dat je een ranzige smaak hebt, want het is random gesorteerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Ik vind die doosjes smekkies in alle smaken redelijk duur voor wat het maar is en dan zit de kans er nog niet eens in dat je een ranzige smaak hebt, want het is random gesorteerd.

    Dank je, ik denk dat ik eerder voor de echte en fop-pralines ga (kan ook duur uitvallen, maar ik ga me eerst nog eens informeren voor de prijs).


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Pralines zijn ook echt duur. Waarom maak je gewoon niet zelf smekkies in alle smaken met gewone jelly beans? Zitten daar ook wat mindere smaken tussen. Het draait hem tenslotte maar om het idee. Je kan best wel nog een paar echt smekkies kopen en die er door draaien als je echt ranzige smaken wilt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je kan ook M&M's & Skittles mixen en snoepjes die daarmee op elkaar lijken. :')
    Ook een erg gemeen spelletje en een stuk goedkoper.


    Til hug og blod.

    Zijn dat niet jelly beans, maar dan gewoon in vieze smaken?


    ©1998

    Jelly beans kopen en er smaken injecteren..