• Hallo Q'ers,

    Op dit moment doe ik de opleiding Dierenverzorging niveau 3. In het begin had ik het heel erg naar mijn zin en ging ik er met vol genot naar toe. Na een maand begon ik al meer te twijfelen en snapte helemaal niets van de lessen die met DV(Dierenverzorging) te maken hadden en had bij de eerste toets meteen al een 3.6 te pakken, de tweede een 1 etc.

    Nu heb ik het er al een aantal weken over met mijn ouders dat het toch niet is zoals ik verwacht had. Mijn vader dacht het al en zei al dat het niet is wat ik wil, en hij heeft gelijk.

    Vandaag heb ik een heel gesprek gehad met de oriëntatie coach op school en die leeft helemaal mee. Ze begrijpt mijn keuzen en dat mijn gevoel van DV verdwenen is.

    Nu heb ik wat gevonden op een school bij mij in de buurt(10 minuten bij mijn huis vandaan. De school waar ik nu op zit is 60 minuten met de bus en nog 10 minuten lopen), het Horizon College. Hier heb ik de opleiding medewerker ICT- beheer uitgekozen als favoriet.
    Nu heb ik een paar vragen voor je als je een ICT opleiding volgt of hebt gevolgt;

    1) Wat moet je vooral goed kunnen. Vakken etc.

    2) Wat leer je zoal en hoe heb jij dat ervaren?

    3) Kun je goede stageplekken vinden voor je opleiding?

    4) Is het begrijpbaar voor iemand van niveau 3, aangezien het een niveau 3 opleiding is?


    Als je nog iets kwijt wilt dat je denkt dat belangrijk kan zijn voor mij. Alsjeblieft vertel het me. ^^

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 15:50 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    H00K schreef:
    (...)
    Fuck... wanneer weer?


    22 januari, vanaf 6 uur 's avonds.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    22 januari, vanaf 6 uur 's avonds.

    Heel erg bedankt, ik ga er zeker heen om te kijken en me toe te laten lichten en zo (:


    Ich liebe dich 27.12.23