Nana, ik had express een topic erover aangemaakt ;p
Maar inderdaad, ik weet er vanaf. Ik weet waarschijnlijk ook waardoor het gebeurd, alleen ik kan nog niks doen, zolang mijn nieuwste versie er nog niet op staat, omdat het kan zijn dat het daarop anders werkt.
De reden waarom dit gebeurd (tenminste, waardoor ik denk dat het gebeurd) is dat zodra jij op de "Plaats reactie"-knop drukt hij hem verwijdert, maar de timer van het "na 2 seconden niet typen"-opslaan gedoe, nog niet is afgelopen. Dus slaat hij hem daarna gewoon op (ook al was je al bezig met het plaatsen van de reactie). Je zou dit kunnen voorkomen of eventjes te wachten voordat je post. Ik zal het zo snel mogelijk oplossen.
Een tijdelijke oplossing is om gewoon de tekst te verwijderen en even te wachten. Dan slaat hij gewoon een leeg iets op en is het alsof het vakje leeg is. Of, als je heel radicaal wilt zijn, typ dan: "javascript:window.localStorage.clear();" in je URL balk en druk op enter. Dat gooit ALLE opgeslagen teksten weg.
[ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 10:48 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.