• Vijf jonge mensen en vijf engelen. De mensen worden op hun school of werk flink gepest en beledigd, en soms zelf bedreigd of daadwerkelijk gepijnigd. Ze zien het leven eigenlijk niet meer zitten omdat ze depressief zijn geraakt geworden. Ze willen eigenlijk ook niet meer naar hun school of werk, ze zijn wat onzeker en bang.
    Maar dan komen de engelen. Ze zijn naar de aarde gestuurd om één mens te helpen, om het die persoon makkelijker te maken. Te sturen om moed te krijgen en sterker te worden, maar niet om geweld te leren gebruiken. De engelen hebben magie en kunnen wensen uit laten komen van de mensen, maar elke engel heeft een eigen grens wat magie betreft, en elke engel heeft zijn eigen regels. Onder de engelen heerst ook een spanning, sommige zijn jaloers op elkaar dat zij een beter mens hebben dan de ander, en dit kan invloed hebben op hun gedrag en magie.


    Rollen;
    Mensen;(max 3 vrouwen)
    - ||Jongen||17||Caerleon
    -
    -
    -
    - ||Meisje|| Lethe

    Engelen;(max 3 vrouwen)
    - ||Meisje|| Lunalovesit
    - ||Meisje|| GrazyGirlxx
    - ||Jongen|| NCIS
    -
    -

    Invullijstje mens;


    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Extra's;



    Invullijstje engel;

    Naam;
    Leeftijd + echte leeftijd(leeftijd nu plus 133 jaar is engelen leeftijd);
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Extra's;



    Regels;
    -Maximaal 2 personages p.p en dan verschillend, tenzij in overleg met H00K
    -Vrouwen en mannen gelijk houden! Stop op vrouwen wanneer dit te veel wordt
    -Minimaal 300 woorden. Als dit na drie waarschuwingen niet wordt gedaan lig je er uit
    -Geen perfecte personages
    -Voorkeuren van engel naar mens worden niet gevolgd. Er wordt willekeurig gekoppeld
    -OOC tussen haakjes
    -Alleen H00K opent nieuwe topics, tenzij anders vermeld
    -Plezier hebben!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Engel (meisje) aub


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik ook een engelmeisje?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zet jullie er later in.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mag ik een vrouwelijke mens reserveren?
    And, mag je een voorkeur voor een engel geven?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    In welke zin, een voorkeur? Want een iemand uitkiezen om jouw engel te zijn mag niet, het wordt willekeurig gekozen (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Oh, too bad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Oh, too bad.


    Waarom als ik vragen mag? (:
    Ik vind dat juist eerlijk, want dan word er gespeeld tegen mensen waar je normaal niet mee speelt etc.


    Ich liebe dich 27.12.23

    That's true, maar ik vind het wel fijn als ik weet dat het dan iemand is die lange stukken schrijft, want ook al is het minimum 300, er zijn nog genoeg mensen die alsnog maar 200 woorden schrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    That's true, maar ik vind het wel fijn als ik weet dat het dan iemand is die lange stukken schrijft, want ook al is het minimum 300, er zijn nog genoeg mensen die alsnog maar 200 woorden schrijven.


    Dat klopt, en daar let ik op. Na meedere malen onder 300 woorden te hebben gezeten, ligt de persoon er uit. Ik vind het vreselijk irritant als mensen korte stukjes schrijven en let daar erg streng op. Ook als mensen gaan zeggen: De volgende keer let ik er op. Na-ah, nu aanpassen :Y)


    Ich liebe dich 27.12.23

    H00K schreef:
    (...)

    Dat klopt, en daar let ik op. Na meedere malen onder 300 woorden te hebben gezeten, ligt de persoon er uit. Ik vind het vreselijk irritant als mensen korte stukjes schrijven en let daar erg streng op. Ook als mensen gaan zeggen: De volgende keer let ik er op. Na-ah, nu aanpassen :Y)


    Oh, dat is wel fijn.
    Wel awkward dan als een engel met een persoon wordt gekoppeld en die twee het totaal niet kunnen vinden met elkaar :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel fijn.
    Wel awkward dan als een engel met een persoon wordt gekoppeld en die twee het totaal niet kunnen vinden met elkaar :')


    Dat is de bedoeling, hahah. Zo moet er dus een band ontstaan tussen de twee :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maar de mensen kunnen lijkt me ook gewoon contact hebben met de andere mensen/engelen?
    Want als je compleet afhankelijk bent van één persoon, dan doe ik liever niet mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Maar de mensen kunnen lijkt me ook gewoon contact hebben met de andere mensen/engelen?
    Want als je compleet afhankelijk bent van één persoon, dan doe ik liever niet mee.


    Nee, ze hebben contact met de andere ^^
    Dat is ook de bedoeling van de engelen; de mensen zelfzeker maken etc.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:57 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Haha, ik snap dat ze de mensen meer zelfverzekerd moeten maken, maar ik bedoelde dat het niet fijn zou zijn als je enkel contact hebt met jouw engel/mens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Haha, ik snap dat ze de mensen meer zelfverzekerd moeten maken, maar ik bedoelde dat het niet fijn zou zijn als je enkel contact hebt met jouw engel/mens.


    Ik citeer : Nee, ze hebben contact met de andere.

    Hahah ^^


    Ich liebe dich 27.12.23