Het genre Tragedy vind ik geweldig, maar ik vind velen anderen ook goed.
Dit zijn series die ik heb gezien of gelezen:
Manga's
One Piece, Fairy tail, Bleach, Death Note, Hunter X Hunter, Defense Devil, Elfenlied (Favoriet als manga), Btooom! , Blood Lad, Deadman Wonderland, Black cat, Gantz en Katekyo Hitman Reborn!
Animes:
Angel beats, Zetsuen No Tempest, Another (Mijn favoriete anime, eigenlijk een novel), hack//roots, Accel world, Log Horizon, Tengen Toppa Gurren Lagann en Kill La Kill.
Iemand nog aanraders?
- Home
- Forum
- Films en series
- Ik zoek een manga, om te lezen. Eventueel een anime om te gaan zien.
Ik zoek een manga, om te lezen. Eventueel een anime om te gaan zien. - Films en series
-
8 jan 2014 - 12:20
0
8 jan 2014 - 12:46
0
Als je van Tragedy houdt, moet je echt eens Pandora Hearts gaan lezen. Er is ook een anime van, maar de manga is nog veel beter. (:
Verder past Tsubasa Chronicles ook wel in dat genre, en dan ook de manga vooral.
Verder misschien nog Attack on Titan/Shingeki no Kyojin, zowel de manga als de anime."No one is born in this world to be alone."~ (Saul, O
13 jan 2014 - 19:49
0
Parachutes schreef:
Als je van Tragedy houdt, moet je echt eens Pandora Hearts gaan lezen. Er is ook een anime van, maar de manga is nog veel beter. (:
Verder past Tsubasa Chronicles ook wel in dat genre, en dan ook de manga vooral.
Verder misschien nog Attack on Titan/Shingeki no Kyojin, zowel de manga als de anime.
Pandora Hearts is awesome. Zeker aan te raden!
Who is Alice? is ook wel nice. ^^| Reality is for people that lack imagination |
13 jan 2014 - 20:03
0
Hana to Akuma!!! Ik vond deze manga echt geweldig! Zeker een aanrader (:
I'm like Coca Cola, I can open happiness too.
13 jan 2014 - 20:03
0