Draculea schreef:
Ik ben niet zo heel blij met het resultaat, maar ik heb me erbij neergelegd dat ik op dit moment niet beter kan. Ik ben namelijk heel slecht in mensen tekenen dus ergens mag ik ook wel een beetje trots zijn. ^^
Still very nice done! Dat je die schaduwen zo zacht krijgt... Die van mij zien er nooit zo gladjes uit...
Werkend aan mij eerste manga/anime tekening sinds ongeveer een jaar. Ik dacht toch na het zien van The legend of Aang dat ik weer is wat wou proberen, dus ben ik Zuko aan het tekenen, of naja, een poging!
BurningFlame schreef:
Werkend aan mij eerste manga/anime tekening sinds ongeveer een jaar. Ik dacht toch na het zien van The legend of Aang dat ik weer is wat wou proberen, dus ben ik Zuko aan het tekenen, of naja, een poging!
Ziet er goed uit! Ik had vandaag ook The Legend of Aang gezien.
The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.
BurningFlame schreef:
.. Legend of Aang
U serious?
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'