• Nee, dit is geen fantopic.
    Nee, dit behoort niet in het algemene topic.
    Nee, ik heb geen zin in die opmerkingen, daarom beantwoord ik nu deze al.

    Ik heb enkel een paar vraagjes. Op tumblr zie ik nu heel veel over Sherlock op mijn dash verschijnen en het lijkt me opzich wel like super cool om te kijken, maar als ik dan op primewire.ag kijk, zie ik maar drie episodes bij seizoen één, drie episodes bij seizoen twee staan en drie of zo episodes bij seizoen drie.
    Klopt dit? En zo ja, hoe in hemelsnaam kan een serie met maar negen afleveringen zo'n hit zijn?
    Oh, en is het het waard om mijn tijd aan te verspillen? (Alhoewel ik het idee heb dat mijn dashboard op tumblr mij al het antwoord geeft, vraag ik toch nog jullie mening.)

    Ik heb het hier overigens over Sherlock 2010 met Benedict Cumbernatch en Mark Gatiss.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, er zijn zo weinig en heel veel hiatus. Maar de afleveringen duren wél 90 minuten per stuk.
    Ik heb het net allemaal gekeken en ik vond het de tijd wel waard, het is echt heel interessant en leuk gebracht.


    Your make-up is terrible

    Ja, er zijn maar drie episodes per seizoen. Deze zijn echter wel ieder anderhalf uur lang, dus zo weinig is het niet.
    Hoe het zo'n hit is geworden, moet je zelf maar even bekijken. Het is gewoon geweldig geschreven, nog beter gefilmd en ik ga het niet eens hebben op het acteerwerk. Echt, kijk het maar gewoon. Het is absoluut de moeite waard. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    Ja, er zijn zo weinig en heel veel hiatus. Maar de afleveringen duren wél 90 minuten per stuk.
    Ik heb het net allemaal gekeken en ik vond het de tijd wel waard, het is echt heel interessant en leuk gebracht.


    Helemaal dit. Het is heel goed in elkaar gezet en zeker het kijken waard. :3
    Sowieso zijn er maar acht afleveringen (nummer negen wordt zondag uitgezonden en dan is er weer een hiatus voor onbepaalde tijd), dus zelfs als je het maar matig leuk vindt kom je er waarschijnlijk best doorheen. :') Ik zou gewoon de eerste aflevering eens proberen als ik jou was.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Ja, er zijn maar drie episodes per seizoen. Deze zijn echter wel ieder anderhalf uur lang, dus zo weinig is het niet.
    Hoe het zo'n hit is geworden, moet je zelf maar even bekijken. Het is gewoon geweldig geschreven, nog beter gefilmd en ik ga het niet eens hebben op het acteerwerk. Echt, kijk het maar gewoon. Het is absoluut de moeite waard. :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zit echt te lachen hier (absoluut niet negatief bedoeld).
    Jep, 6 afleveringen en toch één van de populairste series van het moment :Y)
    Ga maar gewoon kijken, het is het absoluut waard.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:06 ]


    Caution first, always.

    Thanks! Dan ga ik het eens kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wiarda schreef:
    Ja, er zijn maar drie episodes per seizoen. Deze zijn echter wel ieder anderhalf uur lang, dus zo weinig is het niet.
    Hoe het zo'n hit is geworden, moet je zelf maar even bekijken. Het is gewoon geweldig geschreven, nog beter gefilmd en ik ga het niet eens hebben op het acteerwerk. Echt, kijk het maar gewoon. Het is absoluut de moeite waard. :Y)


    Meer kan ik er niet over zeggen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)