• Ik heb hier ooit al eens een topic over gemaakt, maar aangezien ik één antwoord had, namelijk "zoek het op", en ik het wel vind op het internet, maar de juiste knoppen in het programma niet vind aangezien ik de taal niet begrijp, vraag ik het nog maar eens.
    Ik zit dus met een probleem: ik heb ooit eens zitten prutsen met Windows Live (zet dat er even bij omdat dat misschien verschil kan maken op functies en knoppen) Movie Maker en toen stond-ie ineens in het Duits ingesteld.
    Nu kan ik ruim genomen drie woorden Duits, dus dat is geen vette boel.
    Weet iemand hoe je dat moet aanpassen?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 18:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nop, sorry :[


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Geen flauw idee, zit dat niet gewoon ergens bij de instellingen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Geen flauw idee, zit dat niet gewoon ergens bij de instellingen?


    Moest je me kunnen zeggen wat "instellingen" is in het Duits, wil ik daar even bij kijken (:
    En aangezien translate weer eens sloom is, is dat geen optie (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Moest je me kunnen zeggen wat "instellingen" is in het Duits, wil ik daar even bij kijken (:
    En aangezien translate weer eens sloom is, is dat geen optie (:


    Einstellungen. Jup dat wist ik :W Maar niet heus.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Duits valt nog mee. Ik heb een keer mijn mobieltje per ongeluk op Chinees of iets dergelijks gezet. :'D

    Maar goed, eh, misschien heb je hier iets aan? Het is exact hetzelfde probleem dat jij hebt. Ik kan wel Duits, dus ik zou je best willen helpen, maar ik heb geen idee wat voor versie van WMM je hebt en dit soort dingen gaan altijd een beetje lastig via een computer...

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 18:32 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Latier schreef:
    (...)

    Moest je me kunnen zeggen wat "instellingen" is in het Duits, wil ik daar even bij kijken (:
    En aangezien translate weer eens sloom is, is dat geen optie (:


    Hehe, dat is een goeie. (':
    Google translate zegt Institutionen of Einrichtungen, maar ik ben een ramp in Duits, dus ik heb geen idee of dat klopt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb zelf even gezocht voor je, maar ik kan het niet vinden. Ik kan je dus ook niet helpen, sorry.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Duits valt nog mee. Ik heb een keer mijn mobieltje per ongeluk op Chinees of iets dergelijks gezet. :'D

    Maar goed, eh, misschien heb je hier iets aan? Het is exact hetzelfde probleem dat jij hebt. Ik kan wel Duits, dus ik zou je best willen helpen, maar ik heb geen idee wat voor versie van WMM je hebt en dit soort dingen gaan altijd een beetje lastig via een computer...


    Bedankt, maar ik heb windows 8 ipv 7, waarmee dit uitgelegd wordt en die dinges dat ze aangeven staat niet bij mijn apps.
    Toch bedankt, iedereen! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hehe, dat is een goeie. (':
    Google translate zegt Institutionen of Einrichtungen, maar ik ben een ramp in Duits, dus ik heb geen idee of dat klopt.


    Wat is daar zo goed aan? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Bedankt, maar ik heb windows 8 ipv 7, waarmee dit uitgelegd wordt en die dinges dat ze aangeven staat niet bij mijn apps.
    Toch bedankt, iedereen! (:


    Oh, dat maakt het allemaal weer wat lastiger. x')

    Wat betreft het Duitse woord voor instellingen lijkt Einstellungen me de beste gok, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit Duitse computerprogramma's gebruik. De Duitsers verzinnen nogal graag heel eigen woorden voor technische dingen, dus ik weet niet 100% zeker dat het klopt. :') Einrichtungen en Institutionen zijn instellingen in de zin van instituties of organisaties, dus dat zal het niet zijn.

    Je zou ook gewoon het hele programma van je computer kunnen verwijderen en de Engelse of Nederlandse versie opnieuw downloaden. WMM is gratis verkrijgbaar, dus misschien is dat nog wel gemakkelijker dan in een vreemde taal te navigeren. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je zou ook gewoon het hele programma van je computer kunnen verwijderen en de Engelse of Nederlandse versie opnieuw downloaden. WMM is gratis verkrijgbaar, dus misschien is dat nog wel gemakkelijker dan in een vreemde taal te navigeren.

    Dat is hetgene wat ik je ook aanraad om te doen. Ik spreek en lees Duits vloeiend dus ik zou je best willen helpen als je geen zin hebt om het opnieuw te installeren. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, dat ga ik eens proberen! Dankjulliewel!
    Ben ik dan, trouwens, ook de filmpjes die ik ervoor erop gemaakt had, kwijt?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 18:52 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Duits valt nog mee. Ik heb een keer mijn mobieltje per ongeluk op Chinees of iets dergelijks gezet. :'D

    Maar goed, eh, misschien heb je hier iets aan? Het is exact hetzelfde probleem dat jij hebt. Ik kan wel Duits, dus ik zou je best willen helpen, maar ik heb geen idee wat voor versie van WMM je hebt en dit soort dingen gaan altijd een beetje lastig via een computer...


    Ik had het eens op Arabisch gezet. Gelukkig had ik een aardige Arabische leraar die me ermee geholpen heeft.

    OT: Ik heb Mitchell al gestuurd met zijn goede Duits, maar die is er al.


    Your make-up is terrible

    Latier schreef:
    Oh, dat ga ik eens proberen! Dankjulliewel!
    Ben ik dan, trouwens, ook de filmpjes die ik ervoor erop gemaakt had, kwijt?

    Nee, als het goed is hoort dat niet verwijderd te worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.