• ik moet naar de kapper vrijdag maar ik weet nog geen kapsel!
    en ik wil geen scene of emo kapsel n_n dat jullie het even weten.

    mijn vriendin Demi stelt me een bob voor maar ik weetnie of mij dat zal staan enz. maar iemand ideetjes ?


    We can only learn to love by loving.

    waarom gaan mensen altijd een afpsraak maken met de kappers als ze nog geen kapsel weten =|

    Maar ff on-topic: Laagjes. Altijd laagjes nemen ookal wil je geen scenekapsel. Met laagjes kan je veel meer. Meestal net over je schouder of net erboven.

    waarom gaan mensen altijd een afpsraak maken met de kappers als ze nog geen kapsel weten =|

    Maar ff on-topic: Laagjes. Altijd laagjes nemen ookal wil je geen scenekapsel. Met laagjes kan je veel meer. Meestal net over je schouder of net erboven.


    uwhh.. omdat ik nr de kapper moest vn mijn ma n_n omdat se vind dak er nie uitsie hihi


    We can only learn to love by loving.

    Laagjes, onderkant verdunnen, en misschien een kleurtje? :')

    OMG ik ga een heel hip kapsel voor je tekenen oke mag dat?(A) :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Eens met het idee laagjes.


    Life is hard and then we die

    OMG ik ga een heel hip kapsel voor je tekenen oke mag dat?(A) :'D


    ja hoor x3


    We can only learn to love by loving.

    Laagjes, onderkant verdunnen, en misschien een kleurtje? :')


    O_o alsk mijn haar laat verdunne hebk geen haar meer o_o mijn haar is egt freaking dun hihi x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o alsk mijn haar laat verdunne hebk geen haar meer o_o mijn haar is egt freaking dun hihi x3
    Alleen de onderkant. Dan kan je met wax van die punten erin draaien. -of anders, maar ik doe het met wax^^-

    (...)Alleen de onderkant. Dan kan je met wax van die punten erin draaien. -of anders, maar ik doe het met wax^^-


    hmm kan het probere n-n


    We can only learn to love by loving.

    Jij woont in Borne. Dan woon je vlakbij mij. Oke, kinda offtopic ey. Maar uhm: wat dacht je van een pluk in een apart kleurtje verven? Wil ik ook nog eens doen.


    No growth of the heart is ever a waste