Gifts schreef:
Dit heb ik eens voorgesteld, dacht ik, ik kan het nu ook niet 1 2 3 vinden, maar ik kan me vaag herinneren dat ik ook zoiets had voorgesteld en toen waren er reacties van 'ja, hallo, ik ben er niet mee eens want iedereen wilt privacy'. Nou, in ieder geval: ik ben voor!
Edit: Ik heb hem al gevonden, binnen drie seconden met de zoekmachine. Het topic waarin ik het heb voorgesteld. In dit topic had een ex-moderator gezegd dat dit meerdere malen is voorgesteld en afgewezen, en dat er daarom een slotje op is (zie laatste reactie, laatste pagina).
Nou, ik heb zo'n suggestie nog nooit gezien ;x
Daarbij wil ik nog eens benadrukken dat bladwijzers niet anoniem zijn. Je kunt als schrijver zien wie het gelezen heeft, dat vergelijken met wie een abo heeft en daarna zou je eventueel mensen kunnen gaan linken aan bladwijzers als ze vaker voorkomen :'D Wil natuurlijk niet zeggen dat iemand meteen weet wie je bent, maar goed, als je vaak voorkomt in de "
Gelezen door" en geen abo bent is de kans dat jij degene bent met een bladwijzer erg groot.
[ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 18:36 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.