Shion schreef:
@Parachutes, 1e post; Ohh... Durarara!! is niet zo moeilijk met OVA's die je eerst moet zien wil je het snappen o-o.
2e post; Ik heb Buddy Complex gezien . Ik wilde na de eerste episode eigenlijk beetje stoppen vanwege die hele Mecha gebeuren... 1 was ok .. 2.. Nja ok toe maar dan.. Gaat hij naar de toekomst met alleen maar van die dingen -.-.. Mja toen kwamen heel veel vragen waar ik antwoord op wil want ze creëren een paradox volgens mij..
3e post; Yeah daar had ik het over xd. Ik lachte best wel erg met die episode. Maar kom op.. Stem van Hibiki.. zijn naam Yato.. Lijkt erg op Yamato en op Byakko -als je het uitspreekt dan die van Byakko- en om het af te maken, ze hebben beide zwart haar en blauwe ogen .
Oh god ja, nu je het zegt...
Dat met Yamato en Byakko had ik nog niet eens bedacht xd. En het uiterlijk wel inderdaad, maar ik vond ze echt heel anders qua innerlijk.
Maar volgens mij gaat die anime wel leuk worden. ^^
Mja, ik vond Buddy Complex wel interessant met die paradoxen.
Ik ben echt benieuwd wat er nou met die - hoe heet ze nou, dat meisje - gebeurt. Waarschijnlijk gaat hij haar daar in de toekomst wel weer zien en ging ze weg omdat er dan anders twee van haar waren of zo... Dat was mijn theorie ten minste. Maar aan de andere kant... Hij gaat zelf ook naar de toekomst, dus kan het dan niet zijn dat hij ook zichzelf straks tegen gaat komen ofzo? ;s Dat snap ik dan weer niet...
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)