• Gillende fans, die uit alle hoeken van de wereld leken te komen, hielden zich al ruim zes jaar gedeisd, ondanks er af en toe nog wel wat nieuws de wereld in kwam. De paparazzi hadden zich niet meer op de jongens gericht, waren opzoek gegaan naar een nieuwe prooi. Toch waren er nog altijd wel een paar mensen die de hoop niet ophadden gegeven, diep van binnen wisten dat de band nog een keer samen zou komen, door zou gaan met waar ze gestopt waren. Maar er werd altijd wel op ze ingepraat dat artiesten komen en gaan, om zo weer plek te maken voor andere. De jongens werden ook ouder en richten op hun eigen toekomst.
    One Direction was officieel na een break uit elkaar gevallen. De jongens kozen allemaal voor hun eigen leven, een eigen weg, om verder te gaan. Hoe het is gebeurd wist niemand, want er lag nog altijd een heel schema, samen met een half album, klaar. Het contact verwaterde langzaam, iedereen vond liefde en geluk, om uiteindelijk te verhuizen. Misschien zijn ze in de zes jaar tijd ook wel getrouwd, of staan op het punt, hebben kinderen gekregen, wie zou het zeggen. Het enige wat de jongens, of beter gezegd niemand, aan had zien komen was dat de jongens na zes jaar weer samen op zouden duiken met z'n alle. De populaire ex-groep werd samen met hun familie namelijk gespot op het afscheidsfeest van Paul. De jongens krijgen nog een kans om terug te keren naar de top, het contact te herstellen, omdat de gekte langzaam maar zeker weer terug te keren. Maar zien de jongens dit zitten, of gaan ze voor de families? Gaat het feest eigenlijk wel zonder problemen? Sluit iedereen elkaar in de armen, is het vergeven en vergeten, of zal daar de hel losbreken?

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall James Horan • Tenacious
    • Harry Edward Styles • Hodor
    • Louis William Tomlinson • Magicales
    • Zayn Javadd Malik • Hodor
    • Liam James Payne • Kendizzzzle


    De vrouwen/vriendinnen van de jongens:
    • Eira Amelia Hooper • KiliOfDurin
    • gereserveerd • Tenacious
    • Demi Madison Payne • Taundriel
    • Anna Jane "AJ" Valentine • SnowHeart


    Overige rollen:
    Denk hierbij aan fans, familie, vrienden





    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Regels:
    •Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    •Maximaal 2 personages per persoon.
    •Schrijf je alleen in als je zeker weet dat je blijft reageren.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •16+ mag maar houd het netjes.
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Het is geen sneltrein!


    * Dit topic is eerder geopend, maar door verschillende redenen stilgevallen.
    Er bestaat dus een kans dat sommige rollen wegvallen, vrijkomen, of je met de speler moet overleggen. De verhaallijn bevat ook een aantal aanpassingen.

    **Hier is trouwens nog een link naar het oude topic:
    Evenings in London never felt so sad

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam?


    How far is far

    Mag Eirwen het (toekomstige) vriendinnetje van een van de jongens zijn? Ligt eraan wie welke bromances ontstaan


    Bowties were never Cooler

    Kendizzzzle schreef:
    Liam?


    Je staat erbij (;

    @KiliOfDurin Dat mag altijd, maar ik zou alleen niet durven zeggen welke bromances er ontstaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Als Harry zou vrijkomen, zou ik hem dan mogen hebben?


    Because I love him, do I need another reason?

    Tenacious schreef:
    Als Harry zou vrijkomen, zou ik hem dan mogen hebben?


    Je bent de eerste die wat van me hoort dan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Vriendin van Harry
    Naam: Eira Amelia Hooper
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit: Brits, New Castle
    Karakter: Eira is als je haar voor het eerst ontmoet vrij terughoudend en laat haar ware gevoelens lastig los. Ze is een natuurlijke strategische leider en heeft een instinctieve neiging om voor kinderen te zorgen die het nodig hebben en is hier ook goed in. Zeker met kinderen is ze erg voorzichtig als het op gevaar aankomt, al kan ze zelf nog wel eens een sprong in het diepe wagen. Als het op haar dierbaren aankomt, is Eira moedig, trouw, zorgzaam en onbaatzuchtig. Toch is het heel erg lastig om zo ver tot haar door te dringen en dan houd ze nogsteeds haar gevoelens grotendeels voor zich. Zelf vind ze zich een geval appart, maar is hier trots op en als je haar beledigd kan ze erg opvliegerig zijn. Dat wordt ze ook als je een van haar dierbaren beledigd of iets aan doet. Ondanks haar terughoudendheid tegenover vreemden is Eira wel heel erg zelfverzekerd, opmerkzaam en nieuwsgierig. Soms iets te nieuwsgierig en opmerkzaam. Als ze iets opmerkt wil ze er graag de reden achter weten en als dit niet lukt kan ze nog best gefrustreerd raken. Ook als je dingen voor haar achterhoud kan je haar flink tegen je in het harnas jagen, of het nou voor haar eigen bestwil was of niet. Door haar zelfverzekerdheid en het feit dat ze weet hoe haar kleine lijfje werkt een grote flirt en vind het van tijd tot tijd geweldig om de mannen rond haar vingers te winden. Toch is ze extreem trouw als ze eenmaal in een relatie zit.
    In het kort is Eira als je haar eenmaal een beetje leert kennen een echte flirt, intelligent, gevat, opvliegerig en heeft een natuurlijke drang om kinderen en mensen in nood te helpen.
    Uiterlijk:


    Eira is zo'n 1,55 lang met pik zwart haar tot haar kont, wat ze bijna altijd opgestoken draagt. Haar huid is sneeuw wit, haar lippen bloed rood en haar ogen zo zwart als de nacht. Daardoor komt ze ook aan de naam Eira: Sneeuw. Haar lichaam is heel dun en fraille met een smalle taille en smalle schouders.
    Extra: Ze werkt in de studio waar One Direction ook opneemt in het Metal en Rock departiment als audiotec en producer. Zo is ze de jongens ook tegen gekomen. Ze vind het knap wat ze allemaal hebben bereikt, maar is geen fan van ze, of hun muziek. Vroeger was Eira ook nog een audiotec voor rondtourende bands, maar daar is ze mee gestopt sinds ze hier een vast contract heeft gekregen, maar ze zou het wel graag weer gaan doen als ze de kans zou krijgen.
    Eira is geboren en opgegroeit in New Castle. Daar komt ook haar hele familie vandaan. Zij is de eerste die New Castle uit is gegaan en naar London is verhuist toen ze naar uni ging. Ze vind het er heelrijk, al mist ze New Castle wel. Nu woont ze in een mooi apartement langs de Thames met haar 2 honden en een angora konijn. Aan haar accent is het nogsteeds wel heel erg goed te horen.
    Eira is een goede vriendin van Harry en is ook vaak bij hem. Ze heeft in de loop der tijd een zwakke plek gekregen voor die jongen en is nu erg verward of het nou verliefdheid is of niet.
    Eira is zwanger van een tweeling. Hun vader werkte in het leger en is omgekomen toen ze 3 maanden zwanger was in een vuurgevecht om een vluchtelingenkamp veilig te houden. Ze mist hem nogsteeds heel erg, maar is toch na het zware verwerkingsproces doorgegaan. Ze kan niet anders met twee kinderen op komst die ze alle liefde van de wereld wil geven. Ze draagt zijn identificatie dogtags nogsteeds om haar nek.
    Had nog contact met: Harry

    naam veranderd :p

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik weer mijn oude rollen? Dat waren de vriendin van Niall en het broertje van Zayn (volgens mij)

    Sorry, dat was de verkeerde rpg. Ik had een geadopteerd zoontje van Niall

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry dat het misschien gemeen klink ofzo, maar het is heel lastig om the rpgen met een klein kind als personage tussen allemaal volwassenen, ook voor de volwassenen. Vorige keer ging dit ook neit goed....


    Bowties were never Cooler

    Ja klopt, ik denk dan toch dat ik iets anders zou moeten kiezen
    Ik denk er nog even over na.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik hoor het wel als je iets weet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hier is trouwens nog een link naar het oude topic:

    Evenings in London never felt so sad


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik nog een rol krijgen? Of moet ik wachten op anderen?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:56 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    Kan ik nog een rol krijgen? Of moet ik wachten op anderen?


    Alles wat nog openstaat, is open, dus je kan een rol krijgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik dan Liams vrouw reserveren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Doe dan maar een (toekomstige) vrouw/vriendin van een van de jongens. Ik weet alleen niet wie, dus dat zie ik later wel.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa