• Hoiiii.

    Ik weet even niet wat ik moet kiezen, ik heb volgende week een feestje van een hele goede vriendin van mij, maar ook een hele belangrijke inhaalwedstrijd met voetbal. Mijn ouders zeggen dat ik naar het feestje moet gaan, mijn trainer is het daar niet mee eens en vind dat ik de wedstrijd moet spelen.

    Ik wil die vriendin niet in de steek laten, maar ook niet mijn team.
    Wat moet ik doen?

    Ik kan niet zomaar halverwege het feestje binnenvallen, omdat het een muziekworkshop is dat in een theater gegeven wordt, en als ik niet de wedstrijd speel, heeft mijn team geen keeper.

    Misschien kunnen jullie helpen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat is een lastig dilemma. Zelf zou ik naar het feestje gaan, want vriendschap is naar mijn mening belangrijker dan een wedstrijd.
    Je team kan echt wel vervanging regelen. Als het een beetje een professionele sportclub is hebben ze echt wel een invaller hoor. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zeg feestje, omdat feestjes van goede vrienden soms herinneringen voor het leven kunnen geven, maar ik snap de trainer ook. Toen ik nog hockeyde werd er ook van mij geacht dat ik niet te veel feestte (deed ik nooit), voor zelfs trainingen afspraken verzette, feestjes afzei, desnoods eerder van school ging en het idee van aanwezig zijn en hard trainen, en ik jouw geval een belangrijke wedstrijd proberen winnen, snap ik heel goed. Uiteindelijk moet je zelf kiezen, maar ik hoop eigenlijk dat je kiest wat jou goed dunkt, niet wat mij pf anderen goed dunkt. Vergeet je trainer's commentaar en kies wat je hart zegt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    nerveus schreef:
    Dat is een lastig dilemma. Zelf zou ik naar het feestje gaan, want vriendschap is naar mijn mening belangrijker dan een wedstrijd.
    Je team kan echt wel vervanging regelen. Als het een beetje een professionele sportclub is hebben ze echt wel een invaller hoor. ;)


    We zijn de enige meiden - C op onze club, de meiden - d heeft geen vaste keeper en van de meiden - b mogen we geen spelers (dus ook geen keeper) lenen omdat we al 3 meisjes met dispensatie hebben.

    Disnerd schreef:
    Ik zeg feestje, omdat feestjes van goede vrienden soms herinneringen voor het leven kunnen geven, maar ik snap de trainer ook. Toen ik nog hockeyde werd er ook van mij geacht dat ik niet te veel feestte (deed ik nooit), voor zelfs trainingen afspraken verzette, feestjes afzei, desnoods eerder van school ging en het idee van aanwezig zijn en hard trainen, en ik jouw geval een belangrijke wedstrijd proberen winnen, snap ik heel goed. Uiteindelijk moet je zelf kiezen, maar ik hoop eigenlijk dat je kiest wat jou goed dunkt, niet wat mij pf anderen goed dunkt. Vergeet je trainer's commentaar en kies wat je hart zegt.


    Ja, mijn vriendinnen zijn ook heel belangrijk voor mij, zonder hen zou ik echt niet weten waar ik nu zou zijn... Maar het doet eerlijk gezegd gewoon pijn om te moeten kiezen, wetend dat als ik voor het ene kies, ik het andere teleur stel.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Ja, mijn vriendinnen zijn ook heel belangrijk voor mij, zonder hen zou ik echt niet weten waar ik nu zou zijn... Maar het doet eerlijk gezegd gewoon pijn om te moeten kiezen, wetend dat als ik voor het ene kies, ik het andere teleur stel.


    Ik heb geleerd dat je leeft voor jezelf en dat je daarin moet geven en nemen van mensen die belangrijk voor je zijn, en dat daar een balans in moet zijn. Je kan niet iedereen pleasen and since you life for yourself lijkt het me verstandig om ook voor jezelf te kiezen. Dit gaat niet om anderen, maar om jou. Het is jammer dat je iemand teleur gaat stellen, maar het zij zo, het is jouw leven en jouw keuze en ze moeten maar accepteren dat je. Iet iedereen tevreden kan stellen. En daarbij, je leeft voor jezelf en je mag jezelf best eens op de eerste plek stellen. Lijkt mij een uitgelezen kans om dat 'ns te doen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voetbal.
    Je kunt altijd ook na of voor de wedstrijd even naar het feestje gaan. En als dat niet kan kun je de volgende dag naar je vriendin gaat.
    Als ze dat niet oké vind, is het maar een egoïstisch kind.
    :l


    I live for the applause, you will die for it.