Ik las net een topic op het forum over wat quizlet eigenlijk voor jou betekend. Zo, ik dacht even na en ik zit al lang op quizlet afgezien van dat ik er een tijdje niet ben geweest en al een paar accounts heb gehad maar die zijn verwijderd aangezien ik er niet meer opkwam volgens mij Is al een tijd geleden dus ik weet zo niet meer de juiste redenen, in ieder geval niks ergs want heb geen regels gebroken ghehe. Maar vroeger ergens in 2008 ofzo had ik redelijk veel contact met mensen op quizlet en nu niet meer. Ik denk zelf dat het komt vanwege vaak verandering in username en nu (al een tijdje) een nieuwe account.
Ik vraag me dus af of sommigen mij nog kennen onder de naam Embrace. Lijkt me eigenlijk wel leuk om de mensen waar ik toen contact mee had bij te praten. Maar misschien bereik ik hier wel niks mee en kent niemand me meer ghehe ;p zielig man ;c
Nee grapje, maar dus ja wie kent mij nog eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk haha.
A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.